Turkish Tea Time

@Bloem… nee, vertellll

pollennieuws

ga maar zoeken, erg leuk dingetje

doe je ook mee aan de ww-wedstrijd voor de reisblog cyn?

Gevonden en ‘gekocht’!!

Bloem: nope… Ben pas sinds gister een blog aan het maken… Vind dat altijd wel leuk om van anderen te lezen… dus dacht… dan ga ik er ook maar eens maken… Thailand zit toch nog goed in het geheugen :smiley:

Goedemorgen ladies.

Zo, wat een luxe dat ik zomaar om deze tijd even hier kan lezen en posten. cheer

Vanmorgen een bietje aan het rommelen thuis geweest. Ik moet toch wel ff wennen dat ik nu zeeen van tijd heb en een ritme moet zien te vinden, maar vind zelf eigenlijk ook nog wel, dat ik nog een bietje vakantie heb. Zit niet meer in de doll hoor!!! lol2 Ik was vrij vlot vanmorgen.

Heb de visjes al wel verzorgd.

De verkiezingen. Nou, we zien wel wat ervan komt. De partij waar ik op had gestemd en dat echt voor het eerst in mijn leven, heeft dus fors gewonnen en hopenlijk houden ze zich aan de beloftes tijdens het formeren. Wait and see.

@Cynthia: Nou, la je lekker gaan, maar ik vind het tot nu toe nog aardig meevallen. :wink: Het komt wel steeds dichterbij he!! cheer Joepie cheer

Hooikoorts! Heb ik gelukkig nooit last van, maar onze zoon des temeer en dat al jaren.

Roanna: het komt inderdaad vrij dichtbij… En vanmorgen was ik heel uitgelaten, maar het is weer een beetje rustig in mijn lijf… Er moet ook gewoon gewerkt worden…

beps,al bijgekomen van de zumba les…

Roanna,dacht dat jij aan de andere kant van apeldoorn woont.

Cyn,hoe gaat tie?

Trl: ja goed hoor! :slight_smile: Bij jou ook?

@TRL: Tja… als je het zou moeten lopen is wel een eindje weg, maar zover ook weer niet. Jij moest nu iets verder richting centrum, maar als je voorbij die grote telefoon of die grote gele M komt, ben je al aardig in de buurt naar onze wijk. Ach, wie weet ooit weer een keer toch? Jij gaat hier toch ook nog weleens winkelen?

@Cynthia: Is het eigenlijk momenteel nog wel een beetje druk dan met boekingen?

@Raak: Druk? :dag:

Zo, ff lunchen.

Roanna: de ene dag wel, zoals gister… Maar vandaag weer erg stil… Dus op en af zeg maar :wink:

:ninja:

Roanna,zal het onthouden

@TRL: En al ben je er al tig keer geweest(ik toch ondertussen al een keer of 5 denk ik…) ik verdwaal er nog steeds…dan bel ik Roanna van: HELLUP!!! hahahaha!!!

Zo thuis, medicijnen opgehaald, en nu even nietsen…
(hihi Cyn: nog 27 uur, of nog ehhh 35 en dan zie je HEM…:wink: ik laat je wel weer stuiteren lol2)

Ja 35 ofzo inderdaad… Haha maar nog steeds geen stuiter :wink:

Pffff zo liggen er stapels werk en zo heb ik niks meer te doen

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon9.gif

en dan moet ik nog 2 uur…Nou misschien toch maar wat eerder weg,morgen weer een dag

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Viva,al nieuws over je vader,hoe vond hij het?

Roanna,jij nog nieuws over M,hoe gaat het nu?

Hallo meiden, ja het was vandaag D-day…en halleluja:chin: hij heeft JA gezegd, volgende week donderdag er naar toe met alle paperassen en 28 juni krijgt hij de sleutel van de kamer…

http://cache2.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_woot.gif

dat wordt even hard aanpoten maar het is voor een goed doel en het einde is dan eindelijk in zicht van al dat gedoe…de hemel zij dankcheer. Hij hoefde geen 3 dagen bedenktijd dus dat is gelukkig positief, hij was zo mak als een lammetje, maar had in het tehuis weer het grootste woord, we hadden de kamer bezichtigd, en toen werd hij meegenomen naar de kamer waar altijd gegeten wordt, hij komt namelijk op een etage waar ze gezamenlijk eten, ivm de controle voor de suiker. Op alle ander etage’s eten de mensen namelijk gewoon op hun kamer, nou er was dus de ochtend activiteit, ze namen de krant door, en wat er vandaag op de tv te zien was, onder het genot van een kop koffie, mijn vader die maar 1 kopje per dag drinkt, wilde wel koffie en hij zat heel groots te praten. Ik heb niets gezegd heb alleen maar de coordinator aan zitten kijken en zij mij hahahahaha. Nou ja maakt niet uit, hij vond het niet belangrijk wat er in de krant stond want hij had 30 jaar bij de krant gewerkt (en dat is ook zo), dus hij had wel genoeg kranten in zijn leven gelezen…hahahaha O meiden ik ben zo blij…buiten dat ik bijna niet op of neer kan van de pijn in mijn rug…ben ik in staat een ronde dansje te doencheercheercheercheercheercheercheercheer.

Roanna meissie dank je wel voor het kadootje in de brievenbus, die had ik dus nog niet gezien, die zijn van de laatste dag…dank je wel hoor…

voor de rest bijgelezen, over hooikoorts, verkiezingen, coalitie, en en en stuiterende cynnie, en zwarte gaten hahahaha.

Viva, cheer dat is zeker een vreugde dans waard,eindelijk een stuk rust voor je,eindelijk een positieve paps ,ben blij voor jullie.

Viva: wat een super nieuws zeg!!! cheer :kus:

Viva : yessssssssssssssssssssss, gefeliciteerd meissie
Sorry ik verder druk, kom vanaaf wel langs :dag: