Turkish Tea Time

Hahahaha nee thanks… Zumba lijkt mij ook tof, maar ben zelf zo stijf als een plank… dus gaat hem niet worden…

Nou ik ga slapen… :smiley:

:dag:

Ook ik niet soepel hoor…echt niet En mn handen/armen kan ik niet bewegen ivm mn whiplash… maar zooo heb ik lopen kicken.,…

Nu zo douchen en ook naar bedje…
Tot morgen :dag:

Oh, wat sportief allemaal hier zeg. Hmmmm… wat ruik ik toch? lol2 Nou, leuk hoor Beps. Is goed voor een mens, alleen ik kom er nooit toe. Hi, hi.

@TRL: Oh, je was dus hier? Nou, had je ook wel ff een bakkie kunnen doen hier.

Nou ladies… ik ook zo maar naar boven en dan lekker de uitslagen volgen.

Weltrusten all en tot morgen weer en dan Cyn… bijna!!! :wub:

ikke was ook wezen aquajoggen. lekker ontspannen door inspanning… erg nice die houden we erin
(me loves tha wetbelt…) hahahah

slaap zacht, hopelijk mag ik ook een x in slaap vallen en zzzz doen

@Bloemmie: Hopelijk lukt het jou ook!!! :kus:!!!

EN…CYN: BIJNA!!! Nog 2 nachtjes alleen slapen…:wink:

Beps : lekker Zuma wezen doen, nu heerlijk onder de douche
Bloem : ook al sportief bezig geweest, goed hoor
Trl : op het hoekie bij Roanna geweest
Roanna : Veluwe is ook heelleukmaar ik bedoelde toch eigenlijk wel een heel stuk zuidelijkerlol2lol2
Cyn : heeft nog wel wat extra plek over in de koffer
Ik zit hier te balen van de verkiezingsuitslag, hoop dat er als troost een goeie formatie uitkomt, anders zie ik het somber in:mad:

:turkey:Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi:turkey:

Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:

MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
01/01 Hilde
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

Hier ook balen van de verkiezingsuitslag…

Ik net wakker, geen uitslag meegekregen…

WAAAAAAAAAAAAAAAH en nu nog maar 1 nachtje…

Sorry maar zal de vandaag en morgen wel even de ontlading kwijt moeten… Dus bereid jullie maar alvast voor!!!

Ok…pfffff… gaat een moeilijke formatie worden…

Wat ik nogsteeds niet snap is dat mensen niet begrijpen dat we een resessie hebben, en dat bezuinigen MOET… en die mislukte Mozart(sorry) wil gewoon niets bezuinigen…de AOW-leeftijd vasthouden…en dat zal niet echt gaan werken…
Maar goed, in tegenstelling tot Pim, moet hij zich nu gaan waarmaken…dus kom maar op zou ik zeggen…
Wat denken jullie: Poll opzetten: Wanneer weer verkiezingen???

(zat trouwens te kijken gister naar eehhhhh watkiestnederland geloof ik, en daar zei Oudekerk: als het zo doorgaat loopt die ‘man’ (haha,…echt zo) zo door naar de grootste van Nederland…EN IK MAAK ME DAAR ZORGEN OVER… Ohhhh zooo een grote waarheid…)

awhhh ikke lekker geslapen. om 11 uur in bed en grote, zwarte, zware nix… zalig…
jammer dat het maar zo kort was, maar was al meer dan de afgelopen dagen… mmhhh

Bloem: ga dan ff lekker een keer echt vroeg naar bed… Misschien helpt het?!

Beps: bang voor mozart, ik weet het niet… Je kent nederlanders he… die wil niet teveel betalen, maar ook niet bezuinigen… :wink: Verder weet ik totaal niks erover…

Dus ga maar weer aan het werk… Zit hier pas 20 minuten en heb nu al het gevoel dat het 2 uur geduurd heeft…

@Cyn: Weet dat je er niet veel vanaf weet, maar je weet wel dat je niet door kan gaan met ‘shoppen’ als je rood staat toch(op je eigen rekening) … Nou waarom zouden we dat in Nederland wel kunnen terwijl we echt even de staatskas moeten vullen…(of iig een bodem moeten verkrijgen…) En ja Nederlanders zijn de ‘echte kaaskoppen’ als ze geloven dat ‘Mozart’‘Beethoven’ of welke pruikdragende BNer dan ook, zegt: We hoeven niet in te leveren…
Maar goed, ik hoop dat er voor je nichtje nog een Nederland is… want… zo verkloten we een hoop…

@Bloemmie: NEEEE dat was mijn zwarte gat vannacht lol2

Beps: ja natuurlijk weet ik dat… Maar verder qua politiek heb ik er de ballen verstand van… Dus kan er ook niet veel over zeggen… Maar ik weet dat NL in recessie zit, en dat we daaruit moeten komen… Hoe dan ook!!

En ja… die mozart… daar wil ik niet eens over praten… Brrrr anti-buitenlander (lees moslim) maar wel zelf ook een buitenlandse vrouw… lul! :finger:

@ beps ja ik was je tegengekomen idd… :wink: was gezellie he? alleen een beetje donker

@Bloemmie HIHIHIHIHI!!! Was jij dat…das dan weer jammer lol2!!!

@Cyn: niet alleen een buitenlandse vrouw, zelf een ‘halve’(Half indonesisch geloof ik…)

Ohhhh meiden… ik geloof dat ik hooikoorts heb…(had ik altijd al, maar zo erg als nu…)
De spray al gehaald… maar heb al 50 keer geniest, en het komt mn ogen en mn neus uit of er ergens een kraan openstaat…

awh beps bedankt voor deze details. heeeeel verhelderend :wink: ik denk trouwens dat ik het ook heb… normaal nergens last van, maar zodra ik buiten kom, beginnen mn ogn te tranen… nie normaal - trouwens alleen rechts.

heb je de pollenapp al?

Hier hetzelfde probleem, maar aan 1 oog, en veel niezen… Geen idee?!

Ik nu bezig met reisweblog van Thailand… Link staat in mijn handtekening…