@Viva: Oh, heerlijk meid. Wat een rust zal dat geven. Je hebt er inderdaad straks even weer werk mee, maar voor het goeie doel zullen we maar zeggen. Ik dans ff met je mee hoor. cheer cheer cheer
Oh, toch nog steeds last van je rug? Die pillen uit Turkije helpen dus ook al niet meer zo? Wel vervelend hoor, maar hopenlijk gaat het je niet in de weg zitten als je je vader moet verhuizen. Beterschap hoor. :kus:
Enneh… graag gedaan hoor. Ja, die ene was van jullie allerlaatse dag in het zwembad en ik sta er ook zo voordelig op aan die rand.lol2 Pffff…
@TRL:Nee, verder al een tijdje niets meer gehoord. Ik zal vanavond weer eens even een mail uitdoen die kant op.
@ viev toppie hoor!! al denk ik dan wel dat je nog een keer keihard ‘nee’ te horen krijgt, op de dag zelf zeg maar, maar goed, als ie er eenmaal zit, is er geen weg meer terug en kan ie een ander gaan lastig vallen…
Hallo all,
Roanna : jaja, ga ech nie tussen al die p.v stemmers zittenlol2lol2
Beps : Eet smakelijk
Cyn : nu zijn het nog alleen de uurtjes he die je af moet tellen
Trl : niet veel te doen gehad vandaag
Viva : pijn in de rug, wees daar maar voorzichtig mee hoor
Bloem : vannacht lekker door kunnen :slapen:
Huh? Wie heeft daar op gestemd dan? Ikke in ieder geval nie. Ik had dit keer op de vvd gestemd, waar ik nog nooit eerder mijn stem aan had gegeven. Heb het ook alleen maar gedaan vanwege de belofte van die hypoheekrente aftrek, want verder heb ik er niet zoveul mee. Maarja… we moeten nu ook maar afwachten wat er komt te zitten.
Roanna : zag vanmorgen een landkaartje met de stemmers en in Limburg hadden ze allemaal lichtblauw gestemd, de rest van Nl zag gelukkig wel goed blauw:kus::kus:
Oh, zo bedoel u. lol2 Laat ik dat nu net zien en horen bij nu.nl. Die Limburgers toch he en dat terwijl er daar bijna geen moskee te vinden is. Ik begrijp er dan ook niks van en natuurlijk kun je beter dan nog zuidelijker gaan. >>> Turkije b.v.? cheer
Dit keer niet hier Roanna…dit keer niet. We zijn bezig te kijken voor komende april(2011) om weer een ‘grote’ reis te maken…dat gaat voor…daar ben ik zelfs voor aan het sparen…
@Beps: Tja… maar dat is dan toch ook leuk!!! cheer Heb je ook weer wat om naar uit te kijken. Ik had dit jaar zoiets nog willen doen als ik mijn huis had verkocht, maar zoals het er nu bijstaat… zit dat er even voorlopig nog niet in, maar ach… wie weet ooit nog wel eens.
Ja we hebben er ook zin in…plan lijkt te zijn: Vietnam, Laos, Cambodja, klein stukje Thailand… Ben benieuwd… Eerst sparen om te zien hoever we komen EN… het wordt een jaar later als er nog een pupseltje komt…
Ik zit ondertussen in mn badjas, net onder de zonnebank geweest…
Morgen…morgen gaat Cyn…maar die is de hele dag nog online dus… hoef ik vandaag geen plaatje te zoeken van Söke te zoeken hihihi