Ik doe nu net even of dat ik nog In het hotel zit en dan om deze tijd de toeter gaat en dan…
GOODMORNING, GOODMORNING, ENZ!!! :dag:
Zo, heb net even de woningbouw gebelt met de uitleg waarom zus en waarom zo en nu mag ik vandaag nog een officiele brief met de reden en handtekening sturen. Ze vond het heel erg vervelend voor ons en zou er intern ook nog even een gesprek over hebben. Maargoed, ik heb in principe dus het appartement geannuleerd en mag ten alle tijde weer reageren zei ze. We zien het wel.
@Raak: Oh, dat oranje geval in het belangrijkste. Je hoeft daar in feite ook niet veul aan te hebben vanwege het klimaat. Net kloffie voor het eventuele zaken doen daar en klaar is KEES. lol2
En meiden … die hubs van Viva is niet alleen zoooo lief, maar hij kan ook zo goed buikdansen, deed regelmatig mee met de kinderdisco en dansen dat ie kan. (vogeltjesdans dan he) lol2 Ja, die Viva boft maar met zo’n veelzijdige man.
Stemmen? Ja, dat ga ik vanmiddag samen met kokkie doen als hij terug is van de boer.
Natuurlijk ben ik het wel eens met sommigen. Ze beloven van alles en de een nog mooier dan de ander, maar als ze eenmaal met hun reet op dat dikke pluche zitten, merk je er vaak zo weinig van. Maarja, niet stemmen… dan ook geen mening geven, is ook mijn mening. Maargoed, een ieder moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt en dat kan en mag gelukkig in ons land.
Oh, ik zit nog in de doll. Net allerlei afspraken met de ziekenhuizen zitten maken voor de aankomende jaarlijkse controles voor kokkie en mij weer en dan zo maar eens even de poesjes verzorgen. Ik moet nu toch wel zien dat ik in een bepaalde ritme kom, nu ik niet meer naar het werk hoef. Pfffff valt niet mee!!! cheer Best ff wennen hoor!
Nu eerst ff de koffie opdrinken.
Oh ja Beps… hebbie al wat van je ouders gehoord vanuit ADR? En hoe hebben ze het nu met die “vrienden” erbij?