Turkish Tea Time

@Viva: Ik denk (hoop) dat het uur U geweest is toen hubbie hem de huid volgescholden heeft(ohhh wat had ik dat wel willen zien ;)!!) en dat hij nu begrijpt dat hij ‘geen keuze heeft’ maar dat het het beste is voor iedereen(maar vooral voor jou!!! :kus: ) en iid: anders ‘verzuipt’ hij maar… Vooral duidelijk blijven maken dat ‘hij geen keuze heeft’!!!

@TRL: Misschien een keer ergens anders heen…ergens waar minder herinneringen aan kleven…maar zoals mn moeder vroeger zei: Je wordt niet naar de slachter gebracht: Dus zin maken ;)!!!

Beps ik ben er ook niet bij geweest hoor toen hubbie hem de huid vol heeft gescholden, maar toen ik thuis kwam kwamen bij hubbie nog de rookpluimen uit zijn oren, god wat was hij kwaad.
Paps heeft tijdens de stortvloed van verwijten, en weet ik veel wat 7x de telefoon erop gegooid. hij zei tegen hubbie ik heb niets met jou te maken, dus hubbie zei, nou dat dacht ik ff wel, je hebt ma (mijn moeder dus) een hel op aarde bezorgt de laatste jaren en nu begin je bij je dochter, en ik ben getrouwd met je dochter en als je aan haar komt, kom je aan mij dus je hebt wel degelijk iets met mij te maken, knoop dat even heel goed in je oren. Je moet je ogen uit je kop schamen, en meer van dat soort dingen…ik ben blij dat ik er niet bij ben geweest, want hubbie krijgt je niet snel kwaad, maar als hij kwaad is loop zelfs ik een blokje om.

@Viv: Dan is je vader bij hem dus ook zeven keer over zn grenzen gegaan. Nu hopen dat het ook morgen nog bij je vader bekend is dat H zo reageerde… Ik duim voor jullie morgen!!!

Ik zo lekker wandelen met de hondjes(en die van een vriendin en de vriendin natuurlijk!)

@ viva :wub: wat ontzettend lief van je hubbie… je zult wel ff de :wub: hebben gehad toen je dat hoorde… awhhhhhhhh

ennneuhmm net zo hard zijn, als je pa ook maar 1x zegt: ik ga niet, dan zeg jij: owh dus jij gaat niet? dan ga ik, en zie je me nooit meer terug… heel hard, maar het beste voor jullie

@ beps lekker wandelen, tis nu lekker fris… hier regent het wel helaas

ja lief is hubbie zeker.

Beps wandelse, neem een plu mee, of een zuidwester, hier regent het pijpestelen…bah.

Viva: geen probleem hoor! :smiley: :wink: En echt super van je hubs dat hij het zo voor je aan het opnemen is! :smiley:

Trl: :kus: snap je wel meis!

Ik weer aan het werk… pffff nog 3 dagen… Dan heb ik er 11 dagen achter elkaar op zitten (met uitzondering van zondag)… Dus ben toe aan vakantie! :smiley:

Oh en wat het stemmen betreft, ik ga ook niet… Heb mijn stempas al weken terug verscheurd… Hou me er totaal niet mee bezig, het zijn allemaal haantjes en daar gaat mijn aandacht/tijd totaal niet naar uit…

Maar… die ‘haantjes’ houden zich wel bezig met jouw geld, jouw huis, jouw toekomst en jouw nichtjes toekomst…beetje ‘naief’ om dan te zeggen: het zijn haantjes… het gaat om jouw regering die alles beslist…dus…

(ik vind dit trouwens al jaren hoor… van iedereen die niet stemt, maar vaak wel een ‘mening’ heeft over hoe het wel zou moeten…dus eigenlijk meer een reaktie op iedereen die niet stemt niet op jou)

Roanna : k heb z’n compkete oranje outfit klaargelegd en de rest pakt ie zelf wel inlol2lol2
Viva : morgen voor jou dus D-day, komt allemaal goed schatje, mooie update. Enne tuurlijk is H een lieverdje
Beps : aan de wandel in de regen
Cyn : nog ff doorwerken en dan is het zover
Trl : moet nog wat zin maken voor de vakantie
Bloem : heeft weer een irri draai/woelnacht achter de rug. is niet prettig he

Beps: ik bedoel meer met hun haantjes gedrag dat ze elkaar steeds aanvallen enzo… En daar hou ik niet zo van…

Overigens heb ik totaal geen mening over hoe en wat ze beter moeten doen… Hou me er echt gewoon totaal niet mee bezig… Zal waarschijnlijk ook wel komen doordat ik gewoon nog thuis woon…

Maar als je er totaal niet mee bezig bent, dan is het toch gewoon “dom” om te gaan stemmen? Zou niet weten op wie… (wel op wie niet overigens, maar dat ter zijde)

Je hoort trouwens ook zooooo vaak dat als dan de favoriet gekozen is, toendertijd met Balkenende… Dan binnen een paar maanden heeft vrijwel iedereen spijt dat ze daarop gestemd hebben, omdat hij het toch niet helemaal was…

Nee, mij ga je niet tegenkomen in het stemlokaal… (nu niet he, wellicht over een aantal jaar wel…)

Ik doe nu net even of dat ik nog In het hotel zit en dan om deze tijd de toeter gaat en dan…

GOODMORNING, GOODMORNING, ENZ!!! :dag:

Zo, heb net even de woningbouw gebelt met de uitleg waarom zus en waarom zo en nu mag ik vandaag nog een officiele brief met de reden en handtekening sturen. Ze vond het heel erg vervelend voor ons en zou er intern ook nog even een gesprek over hebben. Maargoed, ik heb in principe dus het appartement geannuleerd en mag ten alle tijde weer reageren zei ze. We zien het wel.

@Raak: Oh, dat oranje geval in het belangrijkste. Je hoeft daar in feite ook niet veul aan te hebben vanwege het klimaat. Net kloffie voor het eventuele zaken doen daar en klaar is KEES. lol2

En meiden … die hubs van Viva is niet alleen zoooo lief, maar hij kan ook zo goed buikdansen, deed regelmatig mee met de kinderdisco en dansen dat ie kan. (vogeltjesdans dan he) lol2 Ja, die Viva boft maar met zo’n veelzijdige man.

Stemmen? Ja, dat ga ik vanmiddag samen met kokkie doen als hij terug is van de boer.

Natuurlijk ben ik het wel eens met sommigen. Ze beloven van alles en de een nog mooier dan de ander, maar als ze eenmaal met hun reet op dat dikke pluche zitten, merk je er vaak zo weinig van. Maarja, niet stemmen… dan ook geen mening geven, is ook mijn mening. Maargoed, een ieder moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt en dat kan en mag gelukkig in ons land.

Oh, ik zit nog in de doll. Net allerlei afspraken met de ziekenhuizen zitten maken voor de aankomende jaarlijkse controles voor kokkie en mij weer en dan zo maar eens even de poesjes verzorgen. Ik moet nu toch wel zien dat ik in een bepaalde ritme kom, nu ik niet meer naar het werk hoef. Pfffff valt niet mee!!! cheer Best ff wennen hoor!

Nu eerst ff de koffie opdrinken.

Oh ja Beps… hebbie al wat van je ouders gehoord vanuit ADR? En hoe hebben ze het nu met die “vrienden” erbij?

Raak,heb geloof ik wat gemist,gaat je hubbie op vakantie?

Beps,Kusadasi voelt voor mij als thuiskomen,dus wil daar minimaal 1 keer per jaar naar toe.En dan neem ik de ups en downs maar op de koop toe…En herinneringen komen toch wel boven waar ik ook ben…

Viva,:kus:

Cyn,lekker geknuffeld gisteren??

Trl: jaa! :smiley: Al ging ze wel keihard krijsen omdat ze honger had… Dus heb haar snel weer aan haar oma gegeven haha :smiley:

Daar hebben ze stemwijzer en stemcompas voor uitgevonden.
Rustig achter de pc een aantal vragen beantwoorden en dan rolt er vanzelf uit welke partij het dichtst bij je staat… :slight_smile:

Trl : jaja hij gaat op werkvakantie, dochter paar weekjes helpen
Roanna : komt goed hoor, pas, pinpas en tandenborstel als ie dat bij heeft is ie al een eind he lol2lol2
Stemmen : zeker ga ik, vind ik ook heel belangrijk

mk, heb ik ook al gedaan hoor stemwijzer, maar dan komt er een partij uit, waar ik dus niet op wil stemmen hahahahaha.

Raak ticket lijkt me ook handig.

krijg woensdag trouwens mijn nieuwe bankstel…jawel weer een…

kan wel janken

ik heb vanavond die informatie avond voor ICT media & design
waarvoor ik me binnenkort wilde inschrijven, start sept. 2010
4 jaar HBO deeltijd… leuk had er helemaal zin an
kijk ik nu op de website om nog wat info uit te printen… blijkt mijn studie helemaal niet meer in deeltijd te bestaan
dus gebeld en jahoor : de deeltijd studie wordt niet meer aangeboden voor volgend studie jaar

sjiiiiitttttt
** en ja ik weet… genoeg andere opties, blablabla, maar ben nu ff helemaal in shock**

Bloem : :kus::kus: das mooi balen
Viva : ticket zit in zn phone lol2lol2lol2

Bloem: oh wat balen!!! :frowning: