Turkish Tea Time

Nou ik net voor de vorm even de stemwijzer gedaan… En zal maar niet zeggen wat er uit kwam… Schaam me echt dood! Dat is dus iets waar ik nooit van mijn leven op zou stemmen! :frowning:

laat me raden… geert

Ach opzich heeft Geert best punten waar ik het mee eens kan zijn, alleen heeft hij zo een rare manier van zich en zn programma prestenteren en…zn buitenlandersbeleid is echt iets waar ik me niet in kan vinden…
MAAR…liever dat iemand Geert stemt, dan dat hij zijn stem niet uitbrengt…

Zo terug van het bos, geen regen, vies benauwd met een paar druppels…

@Bloemmie: :kus: Tuurlijk in de toekomst… maar…NU is het K*T!~!!!

Viva : weer een nieuw bankstel meissie ???
Cyn : pfffffffffff…maar ja je biljet is toch al verscheurd, stem verloren

misschien mag viev voortaan mn tentamens gaan nakijken…

@Cynthia: Je hebt in ieder geval even je standpunten aan kunnnen klikken daar en dat er dan een Geert uitkomt, ligt dan nog altijd bij jezelf, als je wel het stemhokje ingaat. (als je toch besluit te gaan stemmen) Je hebt in ieder geval al wel even de moeite genomen en dat is ook wat waard! :thumbsup:

Ik heb ook even de stemwijzer gedaan en kwam echt uit op de partij die ik dit keer voor het eerst wil gaan stemmen. Eerder altijd de PVDA, maar daar heb ik nu even genoeg van. Vooral van die Bos en nog meer van die Balkellende. :mad: Nouja, die is van het CDA, maar daar ben ik nog meer op uitgekakt.

@Beps: Hoe hebben je ouders het in ADR? 2e x lol2

@Bloem: Dat is dan zeker balen. Nou, cool down even en kijk dan verder welke mogelijkheden er nog meer zijn.

Hmmm… raar hoor deze tijd thuis. :so:

Heb het nog even bekeken en denk dat als ik gestemd zou hebben dat ik dan op de VVD zou stemmen… Maar goed… mijn biljet ligt al weken in de prullenbak, dus daar kan ik niks meer aan veranderen…

Cyn : zal ik er maar 2 x op stemmen dan helol2lol2lol2

Ohhh Roanna: Vergeet ik nog te vertellen: ze genieten(natuurlijk!!) Hebben een familie kamer MET jacuzzi…jaja… dus helemaal boven bij de speciale kamers … kan mn vader(en die vriend) zo met hun raki-hoofd zn bedje in rollen lol2lol2lol2
Ze hebben het dus zalig!!!

En hier ook 2 keer, en mn wandelvriendin ging voor 3 keer(haar ouders zijn op vakantie dus …3 stemmen)

Hahaha mijn ouders hebben wel ook gestemd… beide op vvd…

Cyn,hahaha dat deed ik ook altijd als ik een baby van een ander vast had als ze begonnen te krijsen gaf ik het snel terug…

Raak,oww lekker voor je hubbie,kan je zelf niet mee?

Bloem,balen zeg,maar jouw kennende zal er vast nog wel wat komen…

Beps/Cyn : als ze nou nog nie winnen cheercheercheer
Trl : zou wel meekunnen maar wordt daar dan gek van de herrie op de bouw lol2lol2
Beps : heerlijk hoor voor je ouders dat ze nog zo mogen genieten

@TRL: Zo wil ik ook wel oud worden, ja… saampjes toch goed voor 155 jr… en gewoon lekker aan het genieten!!!

Nu de schapjes…en Rubbie stemmen…

@ roanna nee lekker toch om op dit tijdstrip thuis te zitten mhmhh zalig

hier bij de gemeenteraad kwam er d66 uit. met de landelijke stemwijzer weer. heb hun partij programme doorgenomen (vluchtig) wilde eigenlijk vandaag uitgebreider doen, maar ff iets anders aan mn hoofd.

ga vrijdag naar Den Haag. Open dag op de Haagse hogeschool. de studie in eindhoven is de enige op die manier, de HAN (arhnem) en HH (den haag) bieden em aan in een andere vorm, communicatie & multimedia design.
net een beetje anders, ben nu dus aan het kijken hoe en wat enzo. is wel ver weg voor 2x in de week een avond op en neer, maar goed, dat zien we dan wel weer.

dus viev… :dag:

hahahaha Bloemmie ja ik heb de tentamens van ictm…en nee helaas er valt niets aan de veranderen…de reistijd moet kunnen denk ik.

owh rotterdam heeft em ook, in een andere vorm… mmhhh

maareuhmm viev, wat doe jij vrijdagavond?

Haha…minimeeting in de maak…;)!!!

@Cynthia: Ja, kindjes zijn altijd leuk… van een ander. lol2 Nouja???

@Bloem: Zie aan… ge zoekt en ge zult vinden. Nu nog de juiste. Succes met zoeken.

@Beps: Oh, wat een toffe berichten over je ouders. Ik zie het dan in gedachten helemaal voor me. Mocht je ze nog berichten… doe ff de groetjes en zeg dat ik best wel een bietje jalo ben. Hihihi

Wij zo ook ff schappies doen als kokkie thuis komt en natuurlijk nog even stemmen.

:dag:

Roanna: zolang ze niet huilen… ben ik er dol op :wink:

Bloemmie je bent welkom hoor. Gezellie