Viva,je paps misschien geschrokken van de uitval van je hubbie,maar dat was voor een goed doel.
Mk,klinkt niet prettig,sterkte.
Cyn,druk aan het pakken?
Viva,je paps misschien geschrokken van de uitval van je hubbie,maar dat was voor een goed doel.
Mk,klinkt niet prettig,sterkte.
Cyn,druk aan het pakken?
Goedenavond. :dag:
Zo, nu daarstraks hier ook een hoosbui. Poe hee, wat ging het tekeer.
@Beps: Werkse. :dag:
@TRL: Voor jullie schiet het nu ook al lekker op he. Heerlijk vooruitzicht hoor! cheer
@Cynthia: Enneh… de koffer nu al zo’n beetje ingepakt? Niets vergeten? Gaan er ook nog leuke kadootjes mee die kant op? Ik denk van wel he!!!
@Viva: Houd van de week ff je brievenbus in de gaten. lol2 cheer
@Raak: J. ook al aan het inpakken, of moet jij dat doen? :wereld: Hmmm… duurd ook nog wel even he!!!
Iedereen een fijne avond nog. :dag:
Roanna: nee niet gepakt… Mijn broer en schoonzus zijn nu hier… dus eerst even baby-knuffelen… en dan morgenavond wel pakken… Zou eigenlijk morgenavond naar hun gaan… maar dat hoeft dus niet meer…
Kadootjes haha… ja wat niet he… stroopwafels, chocolade, kaas etc. etc. Typisch hollandse dingen dus ![]()
Trl: haha nee nog niet dus… Misschien straks nog wel wat…
:dag: :kus:
Cyn,volgens mij moet jij 2 koffers meenemen met al die kadootjes.
Roanna,ja zondag gaan wij,maar krijg de zin nog niet te pakkken.Hoe is het met de makelaar afgelopen?
@TRL: Wat zeg je me nou? Nog geen smaak te pakken? Komt toch hopenlijk nog wel he!!! Je wilde toch ook zo graag!!
We hebben met de makelaar even nieuwe afspraken gemaakt. Appartement ga ik van de week annuleren, maar dit op eigen verzoek. Ons huis blijft wel te koop, er worden nieuwe foto’s gemaakt nu met balkon en ietwat opgeruimde
zomerse tuin.
Reden: Momenteel teveel keus en te weinig vraag. Althans hier in de stad en met name in onze wijk. Uitzonderingen daar gelaten. Het is gewoon de tijd even niet!!! We hebben gewoon vette pech en ook de makelaar zegt, dat dit natuurlijk niet voor ons alleen geld. Iedereen is afwachtend en als men wil kopen, wil men eerst z’n eigen huis kwijt en zo blijven we cirkelen. Ook is men afwachtend wat de politiek doet de komende tijd. Afwachten dus maar.
@Cynthia: Oh, gezellig knuffelen eerst dus. Lief kindje zeker he!!
Typische Hollandse dingetjes dus!! Wat een verwennerij. Maarja, je krijgt er ook leuke dingen voor terug.Toch!!!
@ roanna balen hoor, je was er zo klaar voor ![]()
@ cyn hoe lang ga je eigenlijk???
Roanna: ja echt een schatje hoor!! Ze is heel lief, en komt nu lekker aan… dus gaat helemaal goed!!!
Pffff… M. zit me gigantisch in de zeik te nemen… Hij zegt dat hij vrijdag niet kan komen omdat hij nog werkoverleg heeft… Dus dat ik hem pas s’avonds zie… Dus ik zei dat tegen zijn broer… en die zegt welnee joh… hij komt echt wel… Dus we gaan het zien…
Bloem: in principe 12 dagen… ![]()
@Bloem: Ik baal er ook wel van hoor, maar had het toch al wel een beetje zo aan zien komen. Zo ben ik b.v. nog geen ene keer na de bouw van de appartementen gaan kijken dan alleen in Dec j.l. met het pannebier. Toen had ik er al niet zo’n goed gevoel bij, maar dan denk je… och heb nog een half jaar de tijd, maar helaas…
Ik blijf wel hopen hoor, maar dan op een volgende keer.
Cyn,blijf je lekker een dagje langer,kan je samen met ons terug vliegen…
Roanna,het zal vast nog wel komen als ik eenmaal daar ben,maar ook de nodige ups en downs zullen er zijn.
Balen dat het appartement niet doorgaat,maar beter zo dan dubbelle lasten toch.
@ roanna knap dat je er zo over denkt. het was je zo gegund ![]()
@ cyn waar slaat het ‘in principe’ deel op?? wat heb ik gemist?
Bloem: je weet maar nooit he…
Plannen zijn er altijd om te wijzigen… ![]()
TRL: haha nee ik vlieg gewoon de 22ste terug…
Al had ik het veel leuker met jullie samen gevonden… maar zal vast niet zo gezellig zijn op de terugweg hoor ![]()
Roanna : meissie wat jammer dat je toch deze, overigens wel verstandige, beslissing hebt moeten nemen.:kus: Jullie tijd komt nog wel hoor.Als de juiste partij maar gekozen wordt lol2lol2
Nee hoor J. pakt lekker zelf z’n koffer maar in, kan ik ook niet de schuld krijgen als tie iets vergeet;) Hij vliegt zaterdag rond 14.00.
Hier ook net noodweer geweest
Roanna: wat jammer van het appartement… Maar sommige dingen lopen nou eenmaal zo… en vaak niet zonder reden… Jullie tijd komt echt nog wel! :kus:
Ik ga slapen… later! :dag:
Ahhhh Roanna(en Kokkie) wat vind ik dat nu jammer voor jullie!!! Je had je er toch(al dan niet bewust) op verheugd. Lekker een nieuw begin weer verder zo saampjes in een nieuwe woning… Ik hoop zo dat het in de verkoop blijven van jullie huis toch gaat werken, en dat, wanneer de verkoop er uiteindelijk is(want die komt zeker) dat er dan ook een leuke flat voor jullie zal zijn!!! Dikke :kus:
He, wat zijn jullie toch schatten om zo mee te denken. :kus: Natuurlijk zag ik ons eigen daar al zitten. Een soort van eindstation zeg maar, maar dan in positieve zin he!! Maargoed, waarschijnlijk kan en mag het hier niet zo wezen, maar misschien een andere keer elders wel. Ik vind het ook best wel jammer hoor, maargoed…wie weet wat er nog op ons pad komt. Ik ga in ieder geval niet zitten treuren, want het zal inderdaad z,n reden hebben waarom nu net niet. Kompallemaalwelgoeschratjes. lol2
Ik denk dat ik er maar eens op tijd inga, want voel nu wel dat ik weer bijna een nacht gemist hebt.
@Raak: Ik weet zeker al op wie en wat ik ga stemmen. cheerJuist ja, die ja!!!lol2
Gelijk heb je Raak. Maar je helpt hem toch wel meedenken en onthouden of hij niets vergeet? Hihihi.
Wij stonden vorige week nog naast een jong stelletje die voor het eerst ( althans zij) naar Turkije op vakantie gingen… bleek hij een verlopen paspoort bij zich te hebben. Nou, je wil het niet weten wat er toen gebeurde. Herrie in de tent daar. Zij is alleen gegaan en wij hebben haar een beetje gezelschap gehouden op de reis naar Alanya en een dag later zou hij alsnog komen, nadat hij op Schiphol een nooddocument heeft kunnen halen.
Ik bedoel maar. Even elkaar op de hoogte brengen. lol2
Lieve mensen… weltrusten en tot morgen weer. :slapen:
@Jill: Mocht je nog meelezen vanavond… :dag:
Jill heeft meegelezen, vanmiddag ofzo zag ik haar nog online hihi :dag: hihi!!!
Ohhh nee echt Roanna: Wat een sukkel zeg hahahaha…je gaat toch niet met een verlopen paspoort weg PRUTSER!!!
Ik ondertussen thuis, zo lekker mn bedje in, ben ook best wel moe, net gewerkt van 12.30 tot 23 uur hihi…ach ja… zo af en toe kan dat best ben tenslotte nog jong lol2!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi![]()
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
01/01 Hilde
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Goedemoggel meiden, op deze verkiezingsdag…iedereen veel succes met het kiezen, ik weet het niet, dus stem maar nergens op.
Wat een pruts weer zeg.
Roanna, tja ik heb al in turkije gezegd dat ik het jammer vind van jullie huisje, maar ik had dezelfde keuze gemaakt als jullie, mijn schoonzus zit met 2 huizen…ik zou er niet aan moeten denken.
Cynnie ben je helemaal vergeten te feliciteren met je nichtje, sorry helemaal niet bij nagedacht dus bij deze.
Tlr geen zin in vakantie, meis toch dat is niet leuk, maar het komt heus wel hoor.
Raak hubbie zelf zijn koffer in pakken, nou dat zou voor mijn hubs niets zijn, die vergat de helft. of zat met winterkleding in de tropen hahahaha.
pffffff heb zo’n pijn in mijn rug, had ik in de vakantie ook al…nu is het dus weer terug…zal wel stress zijn, gaat wel weer over.
Beps lekkere lange dag gehad gisteren.
Bloemmie je reis al helemaal in orde??
morgen afspraak in het vz tehuis, om 10.30 uur met paps er naar toe, dan krijgt hij zijn kamer te zien en heeft hij 3 dagen bedenktijd, hij komt in een reguliere kamer, maar wel met gezamenlijk eten, ivm de controle op de suiker…morgen dus echt het uur U.
mogguh
weer een woel-draai-wakker lig nacht… snap er nix van waarom dat nu is, maar is hoogst irritant
@ viva ookal zegt ie dat ie nie wil, stuur je gewoon hubs nog een keer langs, verandert ie wel van gedachte :kus:
@ roanna ja we hadden het jullie erg gegund maar verstandig zijn betekend ook wat. betekend alleen maar, dat er elders nog iets mooiers op jullie wacht.