Turkish Tea Time

Goedemorgen meiden,…ik al aan het werk geweest, nu ff niets dus ww tijd.

Roanna welkom thuis meis.
Beps klaar wakker
Cynnie bovenaan het lijstje…
heb nog niets gehoord van een bekentenis ga zo de krant er even op na slaan.

gisteren de ple*ris uitgebroken, hubs heeft paps even de waarheid gezegd, en die was niet misselijk, net toen ik plantjes aan het halen was, hij weet nu precies hoe de vlag hangt…hij gaat dus naar het vz tehuis. Straks maar eens even gaan bellen hoe en wat, heb er nog niets van gehoord.

Viva: staat niet in de krant… moet je ff op internet kijken… En goed dat hubs je paps de waarheid heeft verteld, soms is een beetje support gewoon erg fijn he! :kus:

Hij heeft haar nek gebroken omdat ze in zijn laptop keek… wat een idioot zeg!

@viva
Misschien beter dat hubs dit gedaan heeft :kus: i.p.v. jij.
Zal alles dan toch nog goedkomen.

@cyn
Boven aan het lijstje, gaat het goed met je koffer??
Helemaal vol met nederlandse dingen.

@bloem
Even naar Rotterdam voor mooie foto’s.

@trl
Jullie gaan ook al bijna.

@roanna
Welkom terug.

Ik net terug van de echo, grote stenen! :frowning: De galblaas mag er dus uit.
Eerst nog de officiele uitslag via de huisarts en dan hoor ik wel verder.

Mk: au dat klinkt niet prettig! :frowning:

Mijn koffer gaat redelijk, hoop dat ik het ga redden met 20kg… Haha… :smiley:

Roanna : welkom teruggggggggg
Viva : misschien zo wel de beste oplossing
Cyn : eindelijk bovenaan
MK : dat klinkt niet zo prettig he
Bloem : zo kom je nog eens aan je kilometers he lol2
Beps : aan de kreten te zien ben je nu ook echt wakker
Trl : jij bijna bovenaan

Goedemorgen ladies.

Ze is er weer. :dag:

Nou, lag om half 5 vanmorgen in mijn bedje, maar om 8 uur stonden ze hier achter op het veldje met zo’n snoeimachine de takken te verbrijzelen met zo’n enorme klereherrie, maargoed… zit nu aan de kofffie. :mad:

Had inderdaad vannacht een hele korte maar krachtige minimeeting met Miere en Crazy. We komen vanuit de slurf het gebouw binnen en hoor mijn naam roepen en ja hoor. Stonden me even op te wachten en dus even een kort gesprekje gehad en hen een fijne vakantie gewenst. :vak01:

Meiden…ik heb in vogelvlucht even bijgelezen en ben dacht ik wel weer een bietje bij en zal vast van de week nog wel weer ff reageren.

Ondanks dat je mij geen fijne vakantie gewenst hebt Cynthia, of ik heb er overheen gelezen, ( tja, ze is er weer) zie ik dat jij nu BOVEAAN staat en ben daar erg blij mee voor je! cheer Nu MAG JIJ!!! cheer

Verder hebben wij het reuze naar ons zin gehad. Een fantastich leuk hotel met super vriendelijk personeel en voor herhaling vatbaar. Oke, het was niet helemaal het ADR, maar het was superschoon en het eten goed in orde. Viva had voor ons een appartement geregeld i.p.v. standaardroom , dus nu 2 kamers met alle ruimte en eventueel voor zelf koken en dergelijke. Hebben we natuurlijk niet gedaan, maar het was gewoonweg…super. Veel ruimte en groot balkon.

Inderdaad een een hele leuke meeting met Jill gehad en het klikte gelijk. Alsof we elkaar al jaren kenden. Zo leuk!!!

Over Corend** ook niets dan lof, ondanks de voordurende veranderende aankomst en vertrektijden. Prima maatschappij hoor!!

Nou meiden…vanmiddag de makelaar hier op bezoek, over hoe nu verder. Pff… het gewone leven begint gelijk weer. :mad:

@Viva: Even voor jou… sterkte met jullie besluit wat betreft je paps. We hebben het er over gehad en wens je sterkte.

Iedereen… bedankt voor de lieve smsjes die ik regelmatig mocht ontvangen en ga nu maar proberen de draad op te pakken. Ik heb jullie ook gemist hoor!!!

:kus: Voor iedereen.

Latersssssssss :dag:

mogguh

@ roanna goedenmorgen, kun je eens een x weer lekker uitslapen, lopen ze buiten te klootviolen…
welkom terug je vakanti klinkt heerlijk en al die minimeets… hihi lachen hoor

@ MK sodeju das nie nix. galblaas eruit… moet je opgenomen worden of is dat poliklinisch?

Roanna: dankje… en welkom thuis! :dag:

@bloem: ik heb afgelopen december ook een galblasoperatie gehad, het is een opname, keuze uit een kijkoperatie of de standaardoperatie, ik ben dinsdags geholpen en mocht donderdags weer naar huis, gemiddeld staat er 3 tot 5 dagen voor

@roanna: welkom thuis! Leuk al die mini-meetings!

@bloem
Ik weet nog helemaal niets, ben alleen voor een echo geweest.

@linda
Ik had meer zoiets van, 's morgens komen en 's middags weer naar huis…

@roanna
Viva, Jill, Miere en Crazy, iedereen weer gezien :smiley:

@mk: dat hoopte ik ook, maar moest helaas 2 nachtjes blijven

@MK: AUWIE!!! Ik was al mn stenen al kwijt toen de echo kwam…dacht af en toe echt dat ik dood ging…:mad: Nou toen die mutsen hier in het ziekenhuis eindelijk een echo deden, toen was het afwachten of er geen verstopping van de lever zou komen…
Hoelang is niet echt het belangrijkste, dat het over gaat: DAT is het belangrijkste…en wel SNEL :)(Hubs en de kids redden zich heus wel…oma komt ook wel helpen!)

@Roanna: Welkom terug meis…leuk van de Marren…hihi… is ook apart, een welkomscomite bij de slurf hihihihihihihi!!!
En nu het leven weer oppakken, zonder werk, huis in de verkoop, rotweer…
Tot gauw lieffie!!!

@Viva: ZO dat werd tijd!!! KLAAR MET HET GEZEUR…AFGELOPEN UIT…EN nu het VZ IN!!! en dan zijn het weer die kleine kinderen die dan ineens wel luisteren…mooi zo… :kus: voor jou en een :thumbsup: voor hubbie

Dank jullie ladies, voor jullie hartelijk welkom thuis.

Ik ga even bezig met de was en de koffers verder leegruimen.

@Linda: Jou verhuismail ook goed ontvangen hier en bedankt. Leuk hoor!!

@MK: Nouja… prettig zal het niet zijn, maar het is voor een goed doel he. Hopenlijk blijft de pijn dan weg… Knuffels voor de kids ff hoor!

Latersssssss :dag:

@beps: bij mij zat er toen ook al een steen op een gevaarlijke plek, ben toen op urgent gezet, zag erg tegen de operatie op maar erg blij dat ik het gedaan heb/moest laten doen voel me nu veel en veel beter, maar kan ook alles weer eten zonder klachten

jeetje het is hier uitgestorven, en hier is een wolkbreuk momenteel, dus lekker met de ramen en deuren dicht broeien in de kamer.

Ik op het werk, heel leerzaam geweest.
Zo aan het ‘gewone werk’!!!

Hier is het ZOOO benauwd…

Ze hebben waarschijnlijk de resten van Natalee Holloway ook gevonden… brrrr scary zeg!

Hopelijk is het niet netzo als in maart, toen dachten ze dit ook, en bleek het om koraal te gaan…

Hier nu NOODWEER!!!