Zo goedenmorgen uit een regenachtige polder, van een heerlijk uitgeruste en stralende Beps…
Om 20.30 mn bedje in, in slaap gevallen en…net pas wakker …hmmm ZALIG!!!
@Cyn: Ga maar lekker stuiteren hoor, het is ook al bijna…(mn collega en ik tellen ook elk uur al af ;)!!!)
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
@Miere&Crazy
Jullie bovenaan het lijstje nu, nog even en dan gaan jullie Marmaris weer onveilig maken Heel veel plezier meiden. Geniet van Turkije en de :zon02:
Goedemorgen meiden…ik weer achter mijn bureau net of je nooit weg bent geweest, dus maar kallum aan he moet weer even in mijn ritme komen.
Miere alvast een fijne vakantie,
even kijken wat bij is gebleven.
Cyn begint te stuiteren en heeft over trouwen gepraat (wanneer, ben niet nieuwsgierig ofzo).
Beps haar chira heeft het goed gedaan bij tante, daarna in slaap gevallen en te veel gedronken
Mk weer naar school, en is druk met voorbereidingen voor de vakantie.
Bloem een nieuwe lens, geen idee wat voor een lens het is maar jij kan hem dus prima gebruiken voor de schaatsfoto’s, ja dat moet ook wel he als ze je foto gaan gebruiken in een krant in buitenland.
Raak naar de grote gele M geweest met de kleinkinderen
en toen was ik het kwijt…moet weer heel even erin komen, moet ook eerlijk zeggen dat ik nog niet helemaal bijgelezen ben.
Een goede morgen vanuit een grijs brabant …
Een superupdate van MK, ik ben gemakkelijk uitgevallen de laatste weken en sluit me er lekker bij aan.
Vanaf hier weinig nieuws, veel bezoek gehad het weekend en verder niet veel bijzonders gedaan. Hoeft ook niet altijd he?
@Viva
Hij heeft het prima naar zijn zin, vindt Nederland een erg mooi land. We lachen wat af om zijn reacties op dingen die voor ons heel gewoon zijn. Het scheiden van het afval, parkeerautomaten, drempels op de weg en dat soort dingen. Natuurlijk wil ie Nederlands leren en sommige klanken zijn voor hem net zo moeilijk uit te spreken als voor ons de turkse, hebben pas in een deuk gelegen toen ie ‘verschrikkelijk’ moest zeggen. De ‘sch’ is erg moeilijk voor ze, maar hij doet het nog niet zo verkeerd en begrijpt het grootste gedeelte van wat er gezegd wordt. Kortom … het gaat heel goed met ons.
Linda : hier ook een x, suc6 met de verhuizing
Marion : gaat nog steeds allemaal prima en een relaxed weekend gehad
Viva : nog geen tijd/zin gehad om bij te lezen en nu weer aan het werk
MK : een nieuwe drukke week begonnen met naar school te gaan
Beps : lekker een vrije dag, al aan het aftellen begonnen
Cyn : begint een beetje te stuiteren
Trl : is proefkonijn nu
@linda; ik heb ook het beruchtje kruisje! @cyn: het stuiter effect begint te komen!!! En heeft lekker gekletst online met M!!
en nu beginnen met koffer inpakken want de rest van de week werken… @Mierre en crazy: EEN HELE FIJNE VAKANTIE!!!
Ik lekker thuis, aan het ‘koken’ in mn FB-cafe…haha…
Net 1,5 uur met mn zus zitten kletsen(aan de foon) pfff hahahaha…
@Viva weer aan het werk…raar is dat he…of je niet weggeweest bent. Het ergste vind ik het als je dan ook nog de ‘vermoeidheid’ van voor je vakantie weer voelt…BAH…;)!
Vanmorgen de mail op een andere manier aan trl gestuurd en nu gaat het wel goed, dus vanmiddag even opnieuw aan iedereen sturen, nu eerst druk aan de strijk