Turkish Tea Time

Marion: ik bedoel Clevers… :wink:

Cyn :jij hebt er echt trek in he lol2

Haha ja zou wel een ijsje lusten… of 2 :smiley:

@ raak, hoe laat…??? :wink:

wij idd naar brielle geweest. broer moest zn camera omgeruild hebben (flitser werkte niet) en das in barendracht. half uurtje verder is Brielle, dus had ik uitgedokterd. Gratis parkeren bij de Jumbo en lopen maar… prachtig… authentiek stukje NL. Mooi Hollands, water, bruggetjes, oude huisjes, wallen, defensie werken en we hebben de 320 trappen van de kerk beklommen. schitterend uitzicht.
moesten wel 1 hele euro betalen :stuck_out_tongue: hahaha wel ff naar de wc geweest en kregen nog een kopje koffie/thee ooK! hahaha travel with bloem on a shoestring

daarna naar de camerawinkel dus… ff staan kwijlen bij de lenzen en met wat leuks naar huis gegaan. nog steeds niet de ideale lens voor het schaatsen maar een mooie multi-purpose lens… komt strax goed van pas in marokko in de souks enzo…

maar goed, nu haast, moet weer door… naar prinsenhage… kaartjes besteld en die zijn binnen, meteen ff langs de media markt… DRUK! HAHAH ben al sinds 7h vanochtend op! jaiksss

Bloem : je weet ons te vinden helol2lol2 Leuk plaatsje he Brielle.
Toch weer een lens erbij? Veel plezier ervan !!

nee niet erbij, in plaats van. die kitlens was echt drama… keuzes keuzes keuzes… maar erg blij mee! woepiiee

Bloem :goed zo, moeilijk he, er is zoveel te koop. Wij gaan altijd naar Capelle. Heb je gemist bij de Turk lol2lol2

:turkey:Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!:turkey:

Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:

MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
01/01 Hilde
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

Ohhhhhhh…Bloemmieeeeeee!!! Leuk lensje!!!

Ik weer op t werk, totaal verrot…echt…
Gister ook nog naar mn zus geweest, de hond opgehaald…en lekker aan de rose in de tuin gezeten. VEEEEEL te laat geworden en dus–> verrot!!!

Iets bijgelezen, foto’s, ijs, brielle, zon, alanya, tussenstop(wat verrot zeg) en…toen was ik het helemaal kwijt…

Meld me weer…

Moguh…

Vandaag lekker vrij, maar zo al richting station en dan naar Mary Poppins :smiley: Lijkt me echt tof!!

Dus ik meld me vanavond wel weer… :smiley:

:dag:

Beps : werkse, wordt zo te lezen en zware dag voor je
Cyn : heel fijne dag, lekker genieten
@all : geniet van voorlopig weer de laatste zonnige dag :dag:

Hoi Allemaal, Eindelijk heb ik dan vakantie! Ben er echt aan toe, ben behoorlijk moe.
Nu lekker in huis aan t keutelen, en straks komt askim, met een hele goede vriend van ons, en Crazy+Hubs. We zouden gaan barbecuen, maar ik geloof niet dat het wat gaat worden. Het ziet er behoorlijk dreigend uit buiten, maar nog wel lekker warm, gelukkig. We zien wel, kan ook op de grillplaat.
Morgen laatste dingetjes, koffer pakken en om half 12 ofzo richting Schiphol.

@ Viva, welkom terug, jammer van het weer de eerste week, maar ja, daar ga je niet alleen voor. En leuk dat je Jill ontmoet hebt.
@ Bloem weer met het fototoestel in de weer, klaar voor het nieuwe schaatsseizoen.
@ Beps aan t werk, sterkte meid. Ik mag van mezelf ook geen wijn drinken als ik de volgende dag moet werken, heb hetzelfde als jij. Maar ja, soms gebeurd het weleens, hè?
@ Cyn met Mams naar MP, geniet ervan, lijkt me leuk.
@ Raak, bij jullie nog zonnig? Hier niet hoor.
@ Marion, Lekker op pad met askim?
Kus allemaal…:kus:

Meiden ik ben helemaal heerlijk aan het werk. Niet katterig ofzo(ligt ook aan de gezellige ploeg waarmee ik zit) maar wel gewoon verrot…

Heerlijk betaald in het zonnetje gezeten, want niemand belt natuurlijk…

@Miertje(en Crazy) GENIET!!!

@Cyn: Popkinsze…;)!!!

mogguh

ikke ook verrot en dus in bed gebleven…!

@ cyn veen plezier met mary’s poppetjes
@ miere + crazy gezellig en dan morgen >> off you goes!
@ viva welkom back!!!

Na een lange dag ook weer thuis,vanmorgen eerst naar de dierentuin geweest,met collega,man en hun kids,daarna met hun meegegaan en daar de middag in de tuin gezeten en gebbqed.

Cyn,lekker bij mary popins.
Bloem,nieuwe lens voor nog mooiere foto’s
Beps,hoe ging het logeren?
Miere,huis vol visite maar misschien tocg geen bbq

@TRL: Logeren ging goed. Het was natuurlijk warm, en daardoor had mn zus het idee dat ze zich niet echt ‘happy’ voelde. Maar ze deed het(alle 3 de honden) deden het prima!! Dus…logeeradres gevonden voor mn vakantie!!!

En nu… lekker nietsen, Rubbie nachtdienst, ik zo lekker in bed filmpje van rtl 4 kijken,…

Zo, visite weer weg. Vlees maar op de grillplaat gedaan, was ook lekker. Adana kebab, met lekkere salades erbij. Het regende net iets te hard voor de bbq. Had hem wel klaargezet, paraplu erboven, maar nee, toch maar niet.
@ Beps heerlijk als je een goed logeeradres hebt voor je beestjes. Die van mij blijven thuis, uiteraard wel met genoeg verzorging, maar het is niet ideaal.
@ TRL leuke dag gehad in de dierentuin, en daarna ook nog gezellig.
@ Bloem in bed…
En verder??? Iedereen :kus:

Hi, ben ook weer thuis, 4 kleinkids hier gehad, naar Roanna’s favo restaurant geweest en daarna naar zoon in Nieuwegein, onderweg flink regen gehad, hier droog nu.
Miere : heeel fijne vakantie, je bent er al bijna klaar voor

Raak: de mac?? :smiley:

Ik vandaag dus Mary P… was echt super de super!! Werd er helemaal vrolijk van :slight_smile: Vanavond lekker online geweest, beetje over trouwen enzo gebabbeld… Wordt ik nog blijer van…

Nu slapen de hele week weer werken… :frowning: Maar dan :smiley: (sorry hoor, stuiterbal-effect begint te komen…)

@cyn: dat is je vergeven hoor haha