Volgens mij bedoel je TRL ![]()
Klopt, ik zie het nu ook ![]()
Cyn : hij had allemaal lekker hapjes vooraf gemaakt, doet ie zo maar iets buiten de kaart om, heerlijk en een Osmaanse stoofschotel hmmmmmmmmm. Heb nu dus niet meer gegeten he
@Raak: Ohhh lekker, ik proef het al weer…
Ik nu te werk bah
Beps : werkse !!!
Viva : welkom thuis :kus:
Viva komt pas rond 2 uur vannacht aan, wat een geluk he,.,…gewoon lekker laat terugvliegen…
Goedemorgen :dag:
Ik ga nu weg naar het ‘zuiden’ dus…
@Viva: Welkom thuis. Gelukkig een heet weekend, dus de overgang is minder groot!!!
@ll: Geniet van het hete weer en elkaar
@zij die moeten werken: Ik heb medelij met jullie :kus:!
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!![]()
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
01/01 Hilde
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Beps,kroel ze.
Viva,welkom terug.Beetje tot rust kunnen komen?
Kaylo,1 jaar alweer gaat snel he
Zo in Hulten. Wat een temperatuur pfff. Nu maar even genieten.
Net gekroeld met de puppies wat een ventjes zeg. En mama was zoooo blij me te zien. Hihihihi
meld me weer(handig hè zo een aaifoon hihi)
Ik op het werk, veel te warm hier op kantoor… Collega komt zo ook, en dan ga ik vanmiddag maar ff inkopen doen ofzo… ![]()
Tot later! :dag:
Een goede morgen op deze :zon02:nige dag!!!
@Cyn
Aan het werk, arme meid. Maar vrijdag … ![]()
@Viva
Gelukkig een zonnetje he? Is toch wat leuker thuis komen.
@Beps&Bloem
Al vroeg op pad vandaag. Beps in Hulten en Bloem in Brielle
@TRL&Raak
Jullie nog plannen voor vandaag? Wij gaan vanmiddag naar het water.
Goedemorgen meiden, jawel ze is er weer, heb de zon gisteren vast vooruit gestuurd.
Heerlijke vakantie gehad, de eerste week was het weer niet denderend, niets voor alanya dus, veel bewolking en regen en onweer, maar de tweede week werd het beter.
Roanna en kokkie genieten nu nog volop, het was een goed hotel echt niets op aan te merken, goed eten en heerlijk schoon, 90 % was nederlander, wat denen en ieren. Vannacht om 4 uur mijn bedje in gerold nu dus een beetje half brak maar dat komt wel weer bij. Hoofdje een klein beetje leeg gekregen dus we kunnen er weer tegen aan.
Jill en hubs ontmoet, wat een gezellige mensen zeg, we hebben heerlijk zitten kwebbelen…ze past precies in de groep. Vannacht dus geland met een tussenlanding in istanboel, wat een zooitje zeg, een ongeorganiseerde bende was het, de hele crew werd gewisseld en wat een geloop in dat vliegtuig, maar voor de rest is alles goed gegaan, heel door de douane gekomen wat ik had veel te veel bij me hahahaha. Dus mazzel gehad…Meiden ik ga aan de was, moet mijn nieuwe bril ophalen die is klaar, en kan dus dat pruts ding inleveren. We moeten ook nog even ijs eten bij de vriendin van Damber, die werkt in een lunchroom dus mooi weer om op het terras een ijsje te eten. Ik heb nog niet bijgelezen maar dat doe ik van de week wel. Ik meld me weer…
wat een ego bericht he…
kus van mij voor iedereen.
Viva: jeetje via Istanbul?? Corendonnie airlines zeker?? Flikken vaker van dat soort kunstjes ![]()
Marion: :dag:
Viva,jee een tussenlanding daar zit je niet echt op te wachten,maar ja heelhuids weer terug gekomen,jammer dat het weer de eerste week niet zo best was.
Marion,veel plezier aan het water.Wij eind v/d middag naar Wijchen,bij een collega bbq-en heeft 5 kids dus C zal zich daar wel gaan vermaken.Morgenochtend naar de dierentuin,met een andere collega en kids,abonnement moet er wel uit he…
Cyn,al geshopt?
Trl: nee nog niet… Ben een beetje aan het niksen hier… Beetje op facebook enzo mijn boerderie te verzorgen haha ![]()
@Viva
Weer meteen vol aan de gang met de was en alle andere dingen. Ben je meteen weer met beide benen op de grond he. Zo leuk dat jullie Jill daar gezien hebben, kan eigenlijk niet anders dan dat ze perfect bij het cluppie past he.
@TRL
O lekker een BBQ, zit je niet zo heeeeeeel ver bij ons uit de buurt. Ook gezellig voor C met zoveel kindjes. En dan morgen naar de dierentuin, hoe vindt C de beesten?
Ik wil morgen eigenlijk wel naar de kasteeltuinen in Arcen, tenminste als J met zijn vader mee gaat en op tijd opgehaald wordt, hij vindt daar toch niets aan.
Marion: aaaaaw ik ga mee!!! In Arcen kun je zoo lekker ijs eten… Net als in Grubbenvorst en in Overloon!! En chinees haalden we in Wijchen… mjammie!! ![]()
@Cyn
Bedoel je de Hldr ijs? Die zit ook in Ottersum, heel de omgeving hier gaat daar naar toe voor ijs ![]()
Goedemiddag vanuit een :zon02: tuin
Marion : Hubs met kids en kleinkids naar de efteling. veel te druk en overal meer dan een uur wachttijd. ik dus lekker met een boek en een glaasje in de tuin. heb nog nix gedaan vandaag alleen een goed plekje op het terras gereserveerd voor vanaaf bij de turk lol2lol2
Beps : zit hier bijna in mijn achtertuin
Bloem : mooie foto’s vanuit Brielle
Trl : bbc en morgen dierentuin
Cyn : ach meissie, jij aan het werk
Viva : welkom teruggggggg. fijn te horen dat het goed geweest was en nu al weer druk aan de rituelen:kus: