Turkish Tea Time

Mogge meiden. Zo ik net vergaderd en ga uit lunchen, lekker buiten op een terras in het :zon02: Profiteren zolang het kan
Beps : hondjes wegbrengen en morgen hier op 't hoekie, nou het is mooi weer hoor
Miere : heerlijke tijden, schiet nu echt lekker op
Cyn : aan het werk en bijnaaaaaaaa bovenaan
Jill : hele leuke mini meeting gehad, is dus voor herhaling hier vatbaar lol2
Iedereen een fijne dag :dag:

Marion : :dag: :kus:

Raak ::dag::kus:

Raak: :dag: werkse! En eet smakelijk!!

Marion: :dag: TR nog moe?? haha :slight_smile: slaapkop :wink:

Kaylo: :dag:

@Cyn
Ja, ik wist al wel dat ze goed konden slapen maar zoveel … :slight_smile:

Kaylo, :dag:,dat is idd lang geleden.Hoe gaat het met je kleindochter en je omaschap

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Marion,ze zijn toch een ander ritme gewend he dan hier.

hey … omaschap verloopt heel goed hoor !! Ziva wordt volgende maand 1 jaar … Probeer er hier foto’s op te krijgen, maar “ergens” lukt het MIJ weer niet … Typisch ikke :slight_smile:

“denk” dat het gelukt is …

jaaaaaaaaa … is gelukt !cheer
En het andere kleintje is het zoontje van mijn lerares Turks. Hij noemt Atakan. Mooie naam vind ik

Ik weer terug van de zakenlunch, ben lekker naar “mijn” Turk geweest, heerlijk gegeten, hoef bijna niet meer naar Turkije toelol2lol2
Kaylo: :dag: alles goed zo te lezen, jij ook al bijna met verlof zie ik
Cyn : sterkte he meis wat een vervelend bericht :kus:
Marion : heerlijk he zo’n extra vroegertje, vooral met dit weer. Snap ook nooit dat ze zomaar een hele dag kunnen wegslapenlol2vinden wij zooooo zonde van de tijd he als we op vakantie zijn

Kaylo : heb ff je foto’s bekeken, lief hoor !!!

Raak: dankje! Wat hebbie gegeten?

Ik net even de wok gereserveerd… maandag lekker wokken :tongue:

iedereen alweer honger ??? Vanavond ook lekker wokken … (op een vluggertje dan).
Gemarineerde tofublokjes met groentjes en lekker veel wasabi (voor mij dan … ventje houdt niet zo van gekruid). Heb vandaag enkel een instantsoepje binnen en nu dus … GROTE honger

Haha ja ik heb altijd honger :wink: Of nou ja… lekkere trek… :smiley:

cyn : liefde doet eten hé ??? hihi !!!

Das waar… Maar ja mijn irritante vriendje is er nu niet he :wink: hahaha… moest zo lachen om jou!

waarom ??? cheer Met mijn “perfekt” Turks taaltje … ???

Hahahahahaha :wink:

Je liefje zal een mooie indruk hebben van mij … lol2

@Cyn
Een ‘ander’ ritme? Ze hebben totaal geen ritme :wink:

@Raak
Ja, niet te snappen. Maar goed, zoveel heeft hij hier nu ook weer niet om handen.

En nu … weekend!!! Ik heb me echt een luizenleven deze week :slight_smile: