o leuk!!! een mini meeting!!
Beps : ik zou wel een borreltje mee willen drinken daarlol2lol2
MK : nou dat is idd een stevige brok om te leren
Ja ik ook wel haha, al was het maar om Jill eens te zien
Hoi allemaal, ik nu nog op t werk, maar t wonder is gebeurd!! Al m’n voorbereidend werk wat ik moest doen voor de vakantie is klaar!! Morgen nog een paar kleine dingetjes, en dan 's middags overdragen, en dan lekker op tijd naar huis, VAKANTIE!!! Nou ja, bijna dan, zaterdagochtend nog even een ontbijtje draaien, maar dat is hobby, vind ik leuk!
Zondag BBQ met een paar hele goede vrienden, ook gezellig, maandag de tent strak trekken, laatste dingetjes kopen, koffer pakken en wegwezen.
@ Beps, kweenie of je/jullie hulp hebben bij het geschil, maar ik heb heel veel hulp gehad van het Juridisch loket, die zoeken precies uit hoe het wettelijk zit, en helpen je met brieven enzo.
@ MK, erg druk, knap vind ik dat, 2 kleine kinderen, werken, en dan ook nog een zware studie! Petje af!
@ Jill, Viva enRoanna aan de borrel, zou wel even om een hoekkie willen kijken!
@ Bloem haren in de wind, op naar Parijs?!?!??
@ Cynnie, met werken gaat de tijd het snelst, meid!
**
Allemaal :kus:, ik ga gauw naar huis!
awwwhhh zommmmerrrrr zonnNN!!!
@ miere alles gereed… ready for take-off!!
@ beps zennnnn ommmhhhhhhh inner peacee… kompwelgoedskatje!
erh… haast… opschieten, douchen en weer weg… ciaooo
@Bloemmie: Kompgoe schatje…
EN…
IK BEN VRIJ ZATERDAG!!! YEAHHHH
Dus lekker een dagje met de fokker op pad, misschien zelfs de kleine mannen knuffelen…hjihihihi
Zo, thuis…
Had ik eigenlijk al verteld hoe laat wij gaan vliegen?
We zouden om 4 uur 's morgens, maar is gewijzigd. Is nu 02.45!! Haha, met de koffie in Marmaris!! En terug om half 8 's avonds ofzo, maar dan wel vanaf Bodrum, dus zijn wel wat langer onderweg. Echt supertijden!
klinkt goed miertje! super!
@ beps awh lekker zaterdag vrij! misschien de mannetjes kroelen ooowwhwhhhH!!
Jaa ikke ook blij: Mega mooi weer, en de hele dag lekker buiten!!! Zonnebrand mee, en smeren maar haha… heerlijk ondergrondje opdoen voor mn vakantie!!!
@Miertje TOP tijden…nog even volhouden(Dan mag Cyn bovenaan…;)!!)
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!![]()
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
01/01 Hilde
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
En weer een nieuwe dag, met de zon opstaan…heerlijk weer
Zo Chira naar mn zus brengen, vlees ophalen(voor de dames) door naar huis, eten met Rubbie en een paar uurtjes werken.
Morgen zal ik er weinig zijn, want dan zit ik in Hulten…Rubbie thuis…hihi lekker rustig dagje…
@Allen: HET IS VRIJDAG: BIJNA WEEKENDDDD
@Cyn: Lees t net bij ons ‘zusje’ sterkte, nooit leuke berichten…
Goedemorgen iedereen even een update van onze mini meeting.
Het was heel gezellig,eigenlijk heel raar dat het zo kan klikken terwijl je eigenlijk toch vreemde bent voor elkaar.
We hebben met z`n allen lekker op het terras van hun hotel gezeten lekker in de zon.
Eigenlijk was het veeeeel te kort en zou het graag nog eens overdoen.
Toppertjes zijn het en dat meen ik echt.
Maakt me wel extra nieuwschierig naar jullie!!!
Ik hoop dat het goed gaat met iedereen en voor elk van jullie alvast een fijne vakantie!!!>>>
Alvast de groetjes van Roanna Viva en de mannen natuurlijk bij deze sturen we een beetje:zon02:
Dikke knuffel,:kus:
Jill
Beps: ja thanks! Echt zo sneu voor die hele familie!
Politie dacht dat wij een vandaal was en heeft hem van z’n scooter gereden… 2 weken in coma, hersendood en gister overleden… Bah!
Maar goed… vandaag weer aan het werk, enorm moe, laat gaan slapen weer gisteravond… dus heb het zelf gedaan hoor… Collega vrij vandaag, dus ik alleen aan het werk, mijn bazin haar vader komt wel, dus evengoed wel gezellig hoor ![]()
Nou ik ga ff wat doen! :dag: :kus:
@JILLLLLL!!! Ohhh wat had er graag bij geweest!!! Maar heerlijk dat je een deel van ons al eens ontmoet hebt. En ja, precies als je zegt: we zijn vreemden, en toch zo bekend met elkaar(voor jou misschien meer, omdat je vaak wel leest…) Maar geniet daar, en we wachten met spanning op de verhalen van Viva en Roanna…;)!!!
@Cyn: ik heb het gelezen, maar het is verschrikkelijk. Tuurlijk zijn er omstandigheden die voor beide kanten(familie en justitie) vragen oproepen, maar toch… verschrikkelijk…
Zo ik ben er klaar voor, over 1 uur(iets langer) op naar Alkmaar, mn hond naar haar logeeradres brengen
Beps,hopen dat het logeren goed gaat.
@TRL: Gaat wel goed, eigenlijk maak ik me daar geen zorgen om. MAAR…gewoon, deze heeft nog nooit gelogeerd haha…dat maakt het spannend hihi
Dus ik ben weg meiden, Tot vanavond(op mn werk)
:dag:
Dag dames … durf bijna niet meer te komen …
Is zooooooooooooo lang geleden … :o
Bijlezen hoef ik zeker niet aan te beginnen ???
PS. 1198 babbeltjes ???
Hey meiden … onverwacht eerder vrij en nog wel betaald, M is nog lui dus eerst jullie ![]()
@Cyn
Sterkte … wat een naar bericht :kus:
@Jill
Wat gaaf om weer een berichtje van jou te zien hier!!!
Weer lekker aan het genieten in Alanya en gemeet met de dames. Fijn te lezen dat jullie het zo gezellig gehad hebben
@Viva
Welkom thuis meis, het zit er weer op. Is er weer wat meer rust in het koppie?
@TRL
Weer helemaal opgeknapt?
@Beps
Druk druk druk, is het niet op het werk dan wel met de dames en hubs
@Bloem
Niet veel te doen op het werk, balen dat je je tijd zo uit moet zitten he? Dan is Parijs toch heel wat beter.
@Raak
Nog steeds de kriebels? Had je al weer in het lijstje verwacht ![]()
@mK
Druk met de voorbereidingen voor de vakantie en de verjaardag. Dan nog de studie erbij. Nog even meis en je mag uit gaan rusten. Je hebt het dik en dubbel verdiend :kus:
:dag: Hey Kaylo ![]()