Turkish Tea Time

@Cyn: Je moet ff wachten: kan je niets sturen

Dat bedoelde ik ook… Belachelijk!

Wat je vakantiegeld betreft he… Niet van dat schaapie… dat komt wel :wink: Heb toch geen wheat wat ze kunnen vreten nu… :wink: Ben al weken aan het sparen voor een nieuwe uitbreiding… maar heb gewoon 150000 nodig :mad:

Er gaan trouwens geruchten dat Joran van der Sloot zelfmoord gepleegd zou hebben…

Hij zou in Chili zitten zei RTL nieuws vanmorgen(daar hebben ze m het laatst gezien, bij de Chileense grens)

Ja maar op een amerikaanse site staat dat hij bij de grens met Chili zelfmoord heeft gepleegd… Als dat zo zou zijn… dan neemt die jongen waarschijnlijk 2 geheimen mee ze graf in…

Overigens zat hij 2 jaar geleden in Thailand toen ik daar was… Mijn moeder heeft hem toen gezien in Jomtien/Pattaya…

Eikel!

Ja I know dat hij toen daar zat…BAH!!!
Ik hoop toch niet dat hij er ‘niet meer is’ STRAFFEN DIE HAP!!!

Wat betreft dat geld, het UZB verstopt zich achter de inlener(mn baas) En dus… ligt nu de bal bij hen…maar we gaan ervoor knokken…

@beps
Lekker zootje weer, ze proberen ook overal onderuit te komen.

@cyn
Canvas van de kleine binnen.

En Joran… :frowning:

@MK: ach ja, we komen er wel uit

das echt belachelijk, je hebt toch recht op vakantiegeld (8%) over je bruto-jaarloon? ja toch…
tsssskkk 24 juni krijgen wij pas maar goed, blijft over een heel jaar, dus prima…

Eens… dus we zijn het aan het aanvechten…maar goed…klaar weer meiden, ik ben er nl echt mega kwaad over… ze doen zooo dom: Over mn vakantieuren nl ook geen toeslag ontvangen…(nee dat krijgt toch niemand…oh nee??? over hoeveel maanden bouw jij je toeslag op??? ohh 12…en 5 vrije weken??? ohhh dus jij krijgt t ook over je vakantie…Ja maar jullie nemen die uren op…JA DUHHH ik kan toch niet anders: 3 vrije dagen–> 24 uur… die betalen jullie dan uit…dat is voor mij opnemen…NEEE dat is uitbetalen… Het ligt nu bij de ‘baas’ en zij gaan t aanpakken, maar ben ZOOOOOO boos … GRRRRRR)

SMS van Roanna: Zij genieten, Jill nog niet gezien, en Viva gaat morgen later naar huis, dus landen pas in de nacht(lekker bijna dagje extra) groetjes aan iedereen

Bedankt voor het schaapie! Jij wil een konijn begrijp ik?? :wink:

Neeeeeeeeeeeeeee ik ben tevreden met wat ik heb ;)!!! lol2

En meteen onderweg naar mn werk…tot latersss

beps,wat een gedoe met dat vakantie geld,hoop dat jullie eruit komen je hebt er tenslotte recht op.

Mk,druk met de aankomende verjaardagen en de studie,als je pas in januari examen hoeft te doen,is het toch niet erg als je het na de vakantie weer oppakt?

Cyn,lange werkdag voor je

Viva een paar uur extra in Alanya.

Cyn,lange werkdag voor je :kus:

Trl: haha 2x dankje! :slight_smile:

Voel jij je al wat beter?

nog een update: op dit moment is er een mini-meeting met Jill in het hotel van Viva en Roanna

Hallo, ik ook weer thuis
Beps : wat een onzin weer grrrr
Bloem : heeft nog iets in het vat zitten en zou wel naar Parijs willen
Trl : Hopelijk weer helemaal opgeknapt
Cyn : flink aan het aftellen nu
Viva : mag nog wat langer blijven en heeft beloofd zon mee te brengen, dus…nog meer :zon02:
Roanna : blijft nog even weglol2

@trl
Als ik nu al begin heb/had ik voor de vakantie nog 5x school. En als ik na de zomervakantie begin (september) dan wordt het allemaal heel kort dag. Ik moet begin december klaar zijn om alles nog goed te kunnen herhalen en voldoende examentrainingen te kunnen doen. Als ik straks 2 hoofdstukken per week moet doen om bij te blijven… 4 avonden leren per week, ga ik echt niet redden.