Turkish Tea Time

Wij net de tuin uit, hele middag lekker gezeten, klein BBQtje gedaan saampjes. Nu de koffie binnen. Lekker in de tuin gezeten de hele dag, zonnetje brand op mn velletje…lekker…

Nu een bakkie

Ik wil ook in de tuin in de zon!!! :frowning: Maar moet werken, werken, werken… Denk dat ik morgen mijn buro gewoon buiten zet :wink:

Cyn :Laptoppie mee en buiten werken !!! heerlijk:p
Beps : drink mijn bakkie nog buiten, ff nagenieten

Wij hebben op het werk geen wireless… En ook zijn alle touroperators op ipadres aangesloten… Dus kan dan niks… haha :wink:

@Raak: Hier alleen nog schaduw…das erg koel
@Cyn: Ach ja…zon…zolang je maar geen ‘zonsverduistering’ krijgt terwijl je daar ligt lol2!!!
Ach… ik heb het geluk nu dus buiten te kunnen zitten…en dat ga ik dan ook maar lekker doen de komende dagen

Marion,jij mag dat hoor,voor deze keer :wink:

Raak,oowww dan had ik het verkeerd begrepen,maar ook mooi toch nieuwe plantjes in de oude potten…
En nee ik niet in de zon gezeten,gewoon weer gewerkt en er ligt genoeg.Morgen later beginnen eerst met C naar het CB,dus mis ik ook weer een paar uur,ga voor die tijd niet naar het werk en vrijdagmiddag met C naar de ha.

Beps,lekker gebbqt met hubbie,lekkerrrrrrr

@trl
Gelukkig weer opgeknapt.

@beps
Hopelijk een goed gesprek gehad bij uit uzb.

@raak
Lekker in de tuin gezeten.
Hier stond de hele dag een fris windje.
Net met een vriendin een heel eind gewandeld, nu is het lekker buiten.

@marion
Vliegt van hort naar her met M.
Lekker genieten saampies.

@jac
Zoekt mooie reisjes uit… of zal het toch weer gewoon ADR worden?

@cyn
Gaat morgen slepen met haar bureau :wink:
Hopelijk vannacht weer een betere nacht.

Ik morgen m’n vrije dag, gaan we 's morgens lekker genieten in de speeltuin.

ellow ladies
t was zonnig vandaag maar niet echt warm ofzo… heerlijk vind ik dit… dikke prima voor mij
maar goed, ook ik werken, er moet iemand bij de telefoon zitten, de rest heeft vakantieuren over en neemt die op, maar ja, ikke niet natuurlijk… echt geen ene *** te doen en internet mega traag

anyways
@ marion we vergeven het je :wink:

ikke net wezen aqua-joggen, pfew he, was heftig. op het moment niet zo, goed te doen, maar nu is alles zwaar… ik ga zo lekker slapen… dat weet ik nu al

@bloem
Lange dag dus als er niets te doen is en dan het internet ook nog traag…

ja cker, gelukkig heb ik lekker wat te lezen bij me. Gewoon blik op oneindig en gaan met die banaan. van al dat geklaag wordt je ook niet veel beter, ja toch?

hoe gaat het bij jou met de studie?? trek je het nog tot aan de vakantie?

:dag: goede avond meiden …
Wij vandaag de beestjes bekeken, bootjes gekeken op een zonnig terras en bij mijn zus op visite geweest.
En nu … nog even samen cammen met Turkije :slight_smile:

Tot morgen!!! Truste allemaal …

:turkey:Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!:turkey:

Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:

MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
01/01 Hilde
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

@bloem
Merk nu wel dat ik echt aan vakantie toe ben. Ik ben steeds zo moe en ik raak niet helemaal bijgeslapen. Ik ben nu met de volgende 2 modules begonnen en daarvoor moet ik in januari examen doen. Ik hoop dat ik na de vakantie weer wat meer fut heb, want ik kan het nu slecht opbrengen om 's avonds nog te leren.
Ik ben nu veel te druk in m’n hoofd. Moet op het werk een checklist afwerken, alles moet wel geregeld en op orde zijn voordat ik wegga. En dan ook de voorbereidingen thuis nog voor de vakantie en voor traktaties, een verjaardagsfeest en een verjaardagspartijtje vlak na de vakantie.

Nou ik ook weer wakker(al even hoor, maar zat ff tv te kijken, en daarna ff de farm enzo haha)
Vanavond werken, en va nu even achterlijk druk(maar dat heb ik mezelf aangedaan…)

Vanavond werken, morgen Chira naar mn zus brengen(wil een weekend proef draaien) dan door naar huis, onderweg vlees oppikken, snel in de vriezer gooien, door naar mn werk…
Zaterdag naar Hulten(show, helaas Raak, geen bezoek…) want… om 14.30 snel naar huis, omkleden(of ik neem het mee) en dan door naar mn werk…
Zondag misschien al vroeg beginnen(is wel prettig…dan zie ik Rob het langst)of anders een 4de laat en dan…VRIJ!!!
hahahaha dan nog 2 werk weken hahahaha…

Moguh!

Ik ook weer werken, tot 21.00uur POEHOE! Maar goed, dat is voor een goed doel, extra uren betekend vaker vakantie :smiley: Dan morgen en zaterdag ook nog, en ben ik waarschijnlijk zondag gesloopt maar dan ga ik naar Mary Poppins met mams :slight_smile: Was voor haar verjaardag nog… :slight_smile:

Verder gistermiddag mijn canvas van de kleine meid binnen gekregen, dus die hangt nu heel mooi in de woonkamer boven de bank… :wub:

Nog 8x werken (in 9 dagen haha) en dan eindelijk weg!!! :slight_smile:

Nou ik ga ff aan de slag… Waarmee weet ik niet, want er ligt bijna niks :thumbsdown:

Oh en Beps… zou jij me heel heel misschien een schaapje via Country life willen sturen?? :slight_smile:

iedereen druk om op vakantie te kunnen… niet normaal hoeveel je moet doen voordat je eenmaal weg bent he?

ikke helemaal blij hoor, zonnetje, zonnebrilletje op, raampjes open en wapperende haren, muziekje aan… moeilijk om niet richting suyen te gaan richting parijs ofzo :slight_smile: maar nee, ik moet bij de telefoon zitten, voor die 10x dat ie rinkelt vandaag (waarvan dan maar 3x iets voor mij is)

@ MK klinkt heftig… als ik het zo hoor maak ik me toch een beetje zorgen hoe ik dat strax moet rondbreien… maar het is voor een goed doel he?

vandaag weeeer sporten… tsskkk moet echt niet gekker worden…

@Cyn: Ga ik meteen doen…

Nou de ‘strijd’ is losgebarsten: Wij krijgen via UZB geen vakantiegeld over onze onregelmatigheidstoeslag…maar dat zou wel moeten. Zij verschuilen zich achter heel veel dingen, maar elke klopt niet…nu gaat het bedrijf zich ermee bemoeien,… We wachten af, maar ik ben er bang voor… (ik ga door tot het betaald is, maar het kan nog heel lang duren)

Beps: thanks! Belachelijk dat je je vakantiegeld dan niet zou krijgen! :frowning:

Heb wel gehad, maar alleen over mn basisloon, en het zou ook over de onregelmatigheidstoeslag moeten worden toegekend…GRRR maar goed, daar ben ik dus al dagen zoet mee…