Bloemmie: Baal zo, kan jou geen kadootjes sturen bij FV… GRRR
Zo Rubbie maar eens een bakkie brengen boven… hij heeft nachtdiensten. Na de volgende serie(hihi) gaan we lekker op vakantie!!! HAHAHAHAHAH!!!
Bloemmie: Baal zo, kan jou geen kadootjes sturen bij FV… GRRR
Zo Rubbie maar eens een bakkie brengen boven… hij heeft nachtdiensten. Na de volgende serie(hihi) gaan we lekker op vakantie!!! HAHAHAHAHAH!!!
ja weer helemaal back to earth zeg maar, net of je nooit bent weggeweest, was gisteren trouwens al weer helemaal terug na een telefoontje van paps, hij gaat NIET naar het verzorgingstehuis…pffffffff…ik ga van de week met hem praten…en wil hij niet dan vrees ik dat ik de kogel door de kerk heen gooi…en hem daar achter laat en NOOIT meer terug ga.
Een hele goeie dag allemaal…
Jaaaa, morgen om deze tijd zitten we er al lang en breed, heerlijk. Ik heb altijd wel zin om op vakantie te gaan, maar nu helemaal, weet ook niet waarom. De koffer ligt op bed, en ik begin zo langzamerhand te pakken, vrij vroeg voor mijn doen, haha. Heel misschien komt askim vanaaf nog even, en dan is het wel handig als ik dat ding al gepakt heb.
Honden zijn geregeld, blijven alleen thuis, maar er zijn 3 mensen die er naar om kijken, en we hebben een goed schema gemaakt.
@ Viva, wat K* zeg, wat moet je ermee? ik zou het ook niet meer weten, in jouw geval.*
@ Cyn, we zijn bijna weg, hoor, dan mag jij bovenaan, maar heel kort, gelukkig voor jou!
@ Linda, ook hier alleen maar x
@ Beps gaat ook aftellen, gaat snel hoor
@ Bloem, beetje ziekkies?
Nou ik ga maar weer aan de gang, lekker relaxed dagje vandaag, nog een paar dingetjes doen, en dan…>>>
Miere: hoelaat ga je
Dan kunnen jullie uit het lijstje :biggrin:
Miere : volgens mij wil Vyn je op vakantie schoppen hahaha, heeeeel leuke tijd he en goeie reis
Viva : meissie wat een vervelend bericht nu alweer. Deja vu, of de tijd heeft stilgestaan he. Ik hoop zooo dat hij nog van gedachte verandert want dat zal ook jou leven totaal veranderen. Altijd dat zwaard dat boven je hoofd hangt…:kus::kus::kus:
@ viev tuurlijk gaat, hij zal wel moeten… hij zal dat ook wel gaan beseffen… dus niet te veel stressen… hij gaat gewoon en daarmee basta… klaar… gaan…
vuist op tafel
@ miertje nu al pakken? weet je het zeker? ben je ziek ofzo ![]()
Miere: fijne vakantie alvast! ![]()
@mierre: voor ik het ga vergeten, ik wil jullie een hele fijne vakantie wensen, veel plezier en ga lekker genieten
ik stress nog niet, heb hem net even een mail gestuurd waarin ik hem vraag om na te denken en dat ik van de week antwoord wil hebben, en als hij nee zegt ik dus niet meer voor hem zorg.
Roanna vliegt vanavond om 23.00 uur terug naar amsterdam.
@viva: wat een gedoe zeg!!! dikke knuffel!
@roanna: landt vanavond en komt vannacht thuis… Ben benieuwd naar haar verhalen!
@ en ja voor sommige gaat het opschieten he… (stuiter stuiter)
@ Cyn, we gaan vanavond om 12 uur richting Schiphol, vliegen om 02.45
@ Bloem, uhhh, nee niet ziek, maar heb gewoon bijna niks meer te doen, ga nu even naar t durp, nog een sleutel bij laten maken, molletjes halen, die heb ik niet meer, en nog wat kleine dingetjes. De uitstalling ligt al ter goedkeuring van mezelf op bed, als het compleet is kan het de koffer in.
**
Denk toch niet dat Askim nog komt vanavond, en ik kan hem ook niet gaan halen, want de auto gaat de vakantie doorbrengen in de garage, die ga ik straks wegbrengen. Wordt ie helemaal afgemaakt voor me.
Wie weet komen we Roanna nog tegen op Schiphol, zou wel grappig zijn.
Is ze om 23.00 uur daar, of gaat ze dan vliegen?
@mierre: volgens mij gaat ze dan vliegen (wil je mij in een pb je mailadres nog even sturen want gister kreeg ik de mail naar jou terug weet niet of ik goede emailadres van je heb)
als het goed is hebben jullie nu wel een goede mail ontvangen, ik hoor het wel
jup luid en duidelijK! spannend
Leuke foto zo Linda!!! Veel succes saampjes
@Mier en Mar nogmaals; VEEL PLEZIER…
@Bloemmie: Komt eraan, en nog even lachen?? Zie ping…hihihihihihihi
@Viva: Wijs besluit!!! Hij moet gewoon gaan, en anders gaat hij vanzelf, maar dan onvrijwillig… want dan moet hij worden opgenomen(maar dat snapt hij zelf dus gewoon niet)
Dikke kus meis…hele dikke kus…
ping… tsskk krijg geen auto melding meer bij ontvangen van ping :tssk: hoe kan da nouwwww
Viva: lieve schat… het zit je ook niet mee he! Eigenwijze vader ook! Ik weer precies wat je voelt hoor… Mijn geweldige oma zeikt na 7 maanden ook nog steeds wanneer ze naar huis wil, en dat wij haar daar maar ingestopt hebben… We kunnen ze beter samen in 1 kamer zetten en de deur op slot ![]()
:kus:
En nieuwe ping hahahahahah(voor diegenen die het niet snappen: Ping is sms op de aaifoon, via internet smsen)
Sms van Roanna: We zitten nog even te genieten op een bankje aan de boulevard. rond 18 uur(turkse tijd, nu dus ong onze tijd) worden we opgehaald …