hoi meiden even een kort berichtje van mij, ben heel erg druk met alles inpakken en regelen van alles, naast mij werk erg druk dus, maar volgende week effe lekker een midweek weg met r en mijn ouders daarna weer hard aan de slag wil proberen weekend van 19/20 juni alles wat mee moet over te verhuizen, ga off per 1 juli daar wonen als ik alles dan weer beetje op regel heb kom ik weer vaker meekletsen dat beloof ik
Linda : suc6 met je verhuizing en hoop dat jullie een paar gezellige dagen hebben met de familie volgende week
@Roanna
Hoe was het vandaag? Heb je een leuke dag gehad?
@Miere
Çok çok iyiyiz, het gaat heel goed met ons ;)![]()
Ik had ook een kok vanavond, hebben antep kebab gegeten met cacık …
@Raak
J vindt het ook helemaal super, hij heeft nu een voetbalmaatje voor buiten en voor binnen een goede tegenstander op de PS ![]()
Een dikke :kus: voor jullie allemaal!!!
@roanna: hoe was je laatste werkdag?
@raak: dank je
@marion: hoe bevalt t M in nederland?
Zo, hoe later op de avond, hoe skoner volk, zeggen ze.
@Miere: Wat jij wilt. Ik heb er jarenlang met heel veel plezier gewerkt met natuurlijk ook z’n up en downs, maar heb over de laatste werkgever Sodex* niets te klagen. Ik had er gewoon geen zin meer in, mede door de versoberingen die Ach** stelde aan ons, was het plezier me een beetje vergaan de laatste tijd en dan kun je beter in mijn geval dan, wegwezen. Financiel ga ik er niet zoveel op achteruit, vanwege allelei toeslagen die kokkie nu krijgt en ik krijg wat ik begrepen heb, ook nog aanrecht-subsidie. lol2
Heel veul plezier met je nieuwe auto en ik heb even niet meer onthouden wanneer je op vakantie ging, maar ook een hele fijne vakantie gewenst. cheer
Raak ook weet thuis van weggeweest, Linda druk met plannen en plennen, Beps de nageltjes weer scherp, Jac heeft weekend, Cynthia nog 12 dagenwerken en dan ook >>> naar :wub: .
Ik heb mijn koffer al bijna ingepakt en kan ook zooooo weg. Morgen nog even de laatste schapjes halen.
Oh ja… het was een heel leuk borreluurtje vanmiddag. Mooie bossen bloemen gekregen ( jammer, want ik ga op vakantie) leuke kleine kadootjes en voor bijna €100 aan Iri*cheques. Kan ik mooi nog de zonnebrandspullen voor halen morgen.
Voor nu, weltrusten iedereen. :dag: :slapen:
@Marion: Ik had je nog niet gezien hier. :dag: Lees mijn kort verslagje hierboven.
M, zich ook weer goed vermaakt met J. Leuk hoor als je hun dan zo bezig ziet he!!!
@Linda: Ik had een heel leuk afscheid gehad zonder al teveel speech en och…ik zal er vast nog weleens langs gaan. Kan ze niet zomaar missen hoor.
skoan volk hiero dan
ikke terug van avondje bij de ouders. we waren weer compleet. met camera’s een mooie wandeling gemaakt door de polder met de hondjes en echt enkele beautiesss van foto’s gemaakt… de tring zeg! 1 al op mn FB voor de liefhebbers…
morgen allicht meer… nu zo slapen want morgen vroeg op… op pad, fotootjes maken
ciiaaaaoooo
@ miere foto van je nieuwe voiture en de trotse eigenaresse!!
@ roanna zo… het zit er op… raar gevoel maar ook wel lekker he>!?! nu de laatste dingetjes doen en dan lekker op vakantie…
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya![]()
:NETHERLANLinda: 31 mei -4 juni Port Zelande:NETHERLAN
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
01/01 Hilde
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Marion,een eigen kok in huis,makkelijk. Fijn dat het tussen J en M ook zo goed gaat.Jij nu lekker een paar dagen vrij,en allemaal leuke dingen doen.
Bloem,lekker gewandeld en mooie foto’s gemaakt.
Linda,druk met inpakken voor de verhuizing.Ga je nu ook je seizoenkaart opzeggen?
mogguh
dus… zo ziet de zaterdagochtend eruit… ugh… vroeg… weinig slaap… ik verheug me nu al op de siesta
maar het zonnetje schijnt en we gaan eens ff op pad… ciaaoooo
Ik ben ondertussen op t werk. Heerlijk gegeten gister, heel apart, en toch heel bekend(tenminste Equadoriaans gegeten, maar het was gewoon lekker)
Meld me vandaag wel
Goedemorgen, voor iedereen een fijne zonnige dag :dag:
Moguh…
Trl: voor jou ook nog maar 15 ![]()
Super slecht geslapen, weet niet waarom… ![]()
@cyn: oke je stuiter nog niet maar als je in het vliegtuig zit dan toch wel!!! Succes met de laatste dagen zeg maar!!! En daarna kom je door de deuren heen en daar staat tie dan!!!
@linda: succes met de verhuizing!!! En als je daar je plekje heb dan zien je wel weer verschijnen!!
@trl: nog een paar dagen en dan is het voor jouw ook zover!!!
@ roanna: is aan het voorbereiden voor maandag!! Hoelaat vlieg je ook alweer??
beetje ddd.
@ kaylo:voor jou schiet het ook op 13 dagen ofzo… Maar je heb al wel kleertjes!!!
Dat mag ik hopen ja ![]()
Een hele goede dag!
Zo, boven de boel al strak getrokken. Vanavond nog even de kort geknipte haartjes in de verf zetten en morgen nog ff hier beneden strak trekken en dan ben ik er klaar voor. Straks nog ff de zonnebrandspulletjes halen en klaar is Klara en heeft dan ( hopenlijk ) alles binnen.
@Jac: We vliegen maandagochtend om 4 uur en gaan morgenavond met de een na laatste rechtstreekse trein naar Schiphol. Alles mooi op tijd geplant en zelfs de treintickets net al uitgeprint.
@Beps: Werkse. :dag: Hopenlijk niet te lang!!!
Zo, verder niets te melden.
Iedereen een fijne dag verder. :dag:
Oh Roanna: Lekker hoor: Je hebt het verdient!!!
Helaas zijn er bij onze fokker 2 mannetjes geboren. Mama had het zwaar, dus heeft een keizersnee gehad. Verder nog geen info. Dus…geen pupje voor ons
@Beps: He, wat vind ik dat nu sneu om te lezen. En wat nu dan? Weer wachten?
Wel een zware bevalling/keizersnee voor dat doggie dan he!!
Beps: mmm balen zeg
En nu?
Ehhhh niets… we zouden een teefje krijgen(dat idee was helemaal spontaan geboren) maar… dan gaan we wel zien… wat er nu gaat gebeuren.
Misschien volgend jaar, of het jaar erop…
Of eerst het reutje…
@Roanna: Ik ben niet sneu hoor, we gaan eerst gewoon lekker op vakantie en dan zien we verder :)!!