@Beps: Tuurlijk ben jij ook niet sneu… maar je was wel in spanning van de week en dat gaat nu dus even niet door en dat vind ik wel sneu. Mag ik dat toch wel zeggen, of ook al niet meer? lol2
En zeker weten, gaan jullie eerst lekker op vakantie. cheer
En ik nu ff broodje eten en dan ff naar het WC. :dag:
@TRL: het mannetje is om ‘de bloedlijnen’ hier in nederland vers te houden. Dus niet om ‘een mannetje te hebben’. Dus… als er een manneke komt, dan uit het buitenland…geen punt, maar we hadden stille hoop zeg maar,…
Nou ik heb foto’s van de 2 kleine mennekes gezien: DROPPIES!!!
(en ze denken er toch over om 1 manneke misschien…HEEEL misschien hier te plaatsen…we gaan er niet vanuit…)
goedenmorgen deel II… poehee was ik moe, heb echt mega diep geslapen, door de middag heen. Alleen toen ik vandaag de 1e keer wakker werd was het lekker zonnig, maar nu van die druilregen… jammer.
We hebben een beetje door de omgeving getoerd. niet echt iets gevonden om te fotograveren, behalve 3 kerkhoven. Erg mooi en apart om die oude graven te zien en de nieuwe. Heel mooi en vredig is het daar eigenlijk, en zoveel liefde heerst daar. Alle stenen hebben wel een vorm van liefde in zich… erg mooi
strax crime night en vanaaf weer slapen, morgen naar de zoo
@ beps he jammer, twee mannetjes ook leuk maar een vrouwtje was toch ook wel leuk geweest.
@ roanna 4 uur vertrekken, dat klinkt niet slecht zeg. veel plezier
@Bloem: Alvast mijn hartelijk dank voor je berichtje en jullie ook heel veul plezier morgen in Burgers Zoo en geniet ervan met z’n allen. Hopenlijk leverd het weer mooie plaatjes op, maar dat twijfel ik haast niet aan… :dag:
@Raak: Ja, alles in huis. Ik zou zo weg kunnen, maar kokkie gaat toch eerst nog ff een paar uurtjes werken bij de boer morgen, maar IK heb nu echt vakantie. cheer Jij zeker songfestival kaike? Hier staat het ook op. Ik ben benieuwd.
:NETHERLANLinda: 31 mei -4 juni Port Zelande:NETHERLAN
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
@cyn
Slechte nacht gehad, hopelijk was die van vannacht beter.
@roanna
Kokkie nog even werken en jij bent er al helemaal klaar voor.
Wat een heerlijk vooruitzicht om vanavond weg te gaan.
Heel veel plezier, doe de groeten en Viva en Jill.