@Roanna
Je laatste werkdag vandaag. Een vreemd idee moet dat zijn. Niets meer ‘moeten’. Gewoon iedere dag lekker rustig opstarten in je dolletje.
Vandaag sta jij in de schijnwerpers, niet echt iets voor jou he? Want reken maar dat er speeches zullen komen, dat hoort erbij!!!
@Beps: Oh echt? Nou, dat zou heel tof zijn geweest, is het niet, dat ik vandaag ook best wel een drukke dag heb. Na mijn afscheid, gaan we even richting D’ter om een paar uurtjes op de kleinzoons te passen, daar miijn dochter dat mij van week al heeft gevraagd, omdat ze moet werken vanavond.
Maar in ieder geval bedankt voor al je gifts en knuffels. Doet me echt heel goed en ach… die minimeeting gaan we zeker nog doen. Echt wel!!!
Alle andere meiden, natuurlijk ook bedankt voor de lieve reacties. :kus:
En tegen Cynthia wil ik even zeggen… je hoeft op mij niet meer te reageren hoor. Ik dacht dat we volwassen mensen waren en het ook via de mail hadden bijgelegd, maar schijnbaar lig ik er toch uit bij jou.
Ik heb je gefeliciteerd met je nichtje… iedereen krijgt een reactie terug en mij, doe je net of het er niet heeft gestaan. Maargoed, ik wil het er verder helemaal niet meer over hebben. Lig er ook niet wakker van, maar leuk is het niet!!! Gelukkig zijn er nog genoeg meiden , die het nog wel met elkaar kunnen vinden…
Meiden… ik zal proberen van deze laatste werkdag te gaan genieten, maar dat komt denk ik wel goed. Doe gewoon nog even mijn werk, vier een klein feestje vanmiddag en zal vast nog wel weer eens terug gaan. Moet al mijn kleding ook nog ( schoon) inleveren, dus…
Lieve Cynthia… ik wens jou een hele fijne tijd . Ook als je binnenkort naar je askim gaat. Ik weet dat je je daar erg op verheugd en ik gun het jullie van harte. Echt. En niet te vergeten… geniet van je lieve nichtje.
Hier wil ik het bij laten. Ik wil hier geen gekissebis meer. Vind ik het allemaal niet waard!
Ik drink even mijn koffie op, pak de bus en gaan met die banaan.:dag:
Roanna : :kus::kus: en nu alleen nog maar gaan genieten hoor
Beps : wat rustiger aan gaan doen
Marion : klinkt allemaal zoooo heerlijk
Miere : jij je auto lekker ophalen
Bloem : moest echt opschieten
Nog 1 ding, ik heb op helemaal niemand een reactie van dankje of wat dan ook gestuurd… Alleen op mijn FB heb ik dat gedaan… Dus ik zie het probleem niet hoor… :mad:
@roanna: GENIET!!! hahahaha. Lekker hoor!! En nu ben je druk met andere dingen zoals vakanties uitzoeken, bezoekjes plegen ed hahahaha. @cyn: 2 WEKEN!!! stuiter!!! hahaha
enne ik heb weekend!!! Heb niet veel gewerkt maar vind het toch lekker hahaha
Jaaaaa, ik heb het blauwe monster! En hij rijdt nog lekker ook! En superzuinig, maar dat moet nog blijken natuurlijk. Als ik op vakantie ben gaat ie nog even terug naar de stal, en dan wordt ie helemaal afgemaakt. (Hij krijgt een nieuwe, nou ja, gereviseerde versnellingsbak, met uhhh “levenslange garantie”), en dan krijgt ie ook z’n “make-up”, wordt ie helemaal mooi gemaakt. Maar ik vind hem eigenlijk nu al prima. High tea met moeder en zussen was ook leuk, lekker relaxed.
@ Roanna, wat moet ik nou zeggen? Gefeliciteerd? Nou ja, in ieder geval, geniet van je vrije tijd, samen met Kokkie. @ Cyn, eerst Crazy en ik, dan mag jij :wacko: @ Bloem, wat leuk dat het doorgaat, ben nu alweer benieuwd naar de verhalen @ Beps weer mooie nageltjes…(ikke moet zelf doen, heb twee pikzwarte nagels van het, nu alweer een week of 7 geleden klem zitten tussen 2 deuren, auw! Maar in het werk mag geen nagellak, maar in t weekend doe ik t wel) @ Jac, geniet van je weekend! @ Marion, iyi misiniz?? (gaat het goed met jullie?) Moet eigenlijk wat in t huis gaan doen, maar ik geloof dat ik geen zin heb. Ga lekker X-factor kijken, en proberen vroeg te slapen. XXXX
Ikke ook weer thuis
Miere : leuk hoor zo’n voor jou nieuw autootje enne als te terugkomt van vakantie staat ie je helemaal blinkend toe te lachen. Maakt de thuiskomst toch wat vrolijker. Nu lekker vroeg onder de wol
Marion : vandaag een heerlijk zonnig daagje samen gehad, konden jullie zelfs lekker buiten eten. Vindt J. het ook helemaal super ?
Beps : nageltjes weer mooi en blogje aan het schrijven
Jac : weekend vieren nu, tuurlijk is dat ook lekker als je niet veel gewerkt hebt
Roanna : hoeft nu nooooooooit meer voor een baas te werkencheercheercheercheer en morgen lekker de laatste schapjes doen en dan inpakken en wegwezen >>>