Turkish Tea Time

Bloem,11 juni begint het wk

Mooie datum :wub:

ja Cyn,zit jij in het vliegtuig als de opening is,maar dat is wel de moeite waard om dan in het vliegtuig te zitten.

En ik ga lekker naar een land wat niet mee doet aan het WK :smiley: Dus geen voetbal :smiley: Jeeh! :slight_smile:

dat denk jij… denk dat die turken heus wel voetbal gaan kijken als het even kan!

11 juni… das al snel he?

Mijn turk niet :wink:

Nou, Crazy en ik heben de oranje shirts en vlaggetjes al ingepakt, gaan daar echt wel de eerste wedstrijd kijken!
Ook goedemiddag, o nee het is al weer avond, trouwens!
ikke nog op werk, maar nu naar huis. Heb een lijstje gemaakt van alles wat ik hier nog moet doen, en daar word ik niet vrolijk van! Tot straks!!!

Wij gaan ook zeker de eerste wedstrijd van het Nederlands elftal daar kijken,14 juni spelen die…Altijd leuk als de turkse cafe’s oranje kleuren.

Mm ik vind alleen die speeltijd echt zo balen!! Wat is dat nou voor tijd om 13.30uur s’middags… :frowning:

Cyn,ja daar heb je gelijk in,maar tis gelukkig niet elke dag dat het nederlands elftal moet voetballen

Gelukkig niet! :slight_smile:

:dag: Is ze weer even …
Vandaag gewoon gewerkt, tja Roanna dat is minder ;), maar moet ook doorgaan he. Morgen nog tot 15.00 uur en dan heb ik tot en met woensdag vrij.
Na het werk samen gekookt, turks natuurlijk, en daarna de toeristische route rond het dorp gereden. Alles is mooi, hij maakt de ene foto naar de andere. Moet meteen de computer op zodat de familie en vrienden mee kunnen genieten. Och ja, hij had gewandeld vanmiddag en was verdwaald lol2. Dan is het een voordeel dat ze allemaal de nieuwste telefoon hebben, met de gps met je zo weer thuis he cheer.

@Marion: Ik ben weer helemaal op de hoogte. Wat leuk en hij is nog maar zo kort hier en dan alles al gelijk leuk vinden. Hihihi. Nou, geniet van elkaar hoor!!! :wub: Fijn dat je ons ook een beetje op de hoogte houd. Toppie hoor.

@Miere: Leukkkk. cheer Natuurlijk moet al het oranje mee op vakantie. Deden wij ook altijd toendertijd, alleen was dat dan in Spanje. Vind het soms daar in het buitenland nog leuker om naar te kijken en dan natuurlijk in het oranje uitgedost.
Nou, zet alles maar ff op een rijtje voor je werk en dan wegwezen. >>>

Viva ook nog even langs geweest met de weersberichten en wat Bloem al zei… Juni, altijd mooi, warm weer. :zon02:

Beps ook weer thuis en nu pa en ma op bezoek die lekker binnenkort naar ADR gaan. Hmmmm… zou zo mee willen.

Zo, ben ik weer. Auto even gekuisd, want die gaat morgen naar de garage, en dan krijg ik de nieuwe mee. Is nog niet helemaal klaar, maar dat doen ze als ik op vakantie ben.
Ik ben officieel morgen vrij, maar ga nog wel even naar t werk om wat te regelen, daarna auto omruilen, en daarna High Tea-en met moeder en zussen, nog voor moederdag. Ergens ook nog wat in t huis doen, en de schappies, druk, druk…
**
@ Marion, klinkt allemaal heel erg leuk, jammer dat je niet vrij bent de hele tijd. Nou ja, anders gaan jullie elkaar misschien maar vervelen, haha. Vindt ie het niet koud hier?
@ Viva geniet lekker van de vakantie, het is daar allicht warmer dan hier. Brrrrrrrr
@ Beps aan t uitrusten van werk, maar druk met van alles en nog wat.
@ Roanna, bijna collega af! Ze hebben speciale dagjes voor gepensioneerden, hè?
@ Cyn, hoe ist? Ik mis je verhalen!!

En morgen, morgen…is onze Toos Jarig!!!
Ik hoop dat je een fijne dag zal hebben, met je familie!!!

@Miere: Hopenlijk ben je niet met je vertrekdatum naar Marmaris in de war, want als je onze Toos bedoeld, die is in 29 Juni jarig. cheer

Dat is zeker een drukke dag voor jou morgen. Heel veulk plezier met je nieuwe auto hoor.

Oh enneh… ik ga niet met pensioen of pre-vut, maar heb zelf ontslag genomen, dus helaas geen uitjes meer voor mij. Vond het genoeg!!! lol2

Ik ga afsluiten. Iedereen weltrusten. :slapen:

Op de valreep nog even:

@Roanna: MAAK ER EEN MOOIE LAATSTE DAG VAN!!!
Ik wilde eigenlijk morgen een bloemmetje komen brengen, maar lieverd…ik red het niet…vind het heel jammer…wilde je zooo graag verrassen!!! Dus dan maar een ander bloemmetje morgen ;)!!! Trusten vast!!!

Ik dus ook zo naar bed, met paps en mams nog wat foto’s zitten kijken…
Tot morgen all

oh ja:
Marion: Ohhh wat een leuk iets weer, daar heb ik beeld bij: Ohhh house of Marion neredeh??(of zoiets) ff TomTom(AhmedAhmed…hihi) En zoeken maar…

:dag:

Jeetje, wat een sukkel ben ik! Zit idd wel heel erg met juni in m’n hoofd!! Maar het is gewoon morgen 28 mei, en niet 28 juni. Nou ja, gelukkig maar, duurt de zomer nog een maand langer!! En Toos feliciteren we gewoon over een maand weer. Sorry!!!

:turkey:Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya:turkey:

:NETHERLANLinda: 31 mei -4 juni Port Zelande:NETHERLAN

Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:

MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
01/01 Hilde
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

Marion,leuk om jullie update te lezen en hahah verdwaald en je woont nog wel in een klein dorp…Maar gelukkig heeft hij de weg weer gevonden.Nog even werken en dan lekker een aantal dagen vrij.

Miere,veel plezier met ee high tea en lekker crossen in je nieuwe auto.

Cyn,vandaag nog 2 weken voor je

Trl: :wub: Ja!

Miere: ja sorry… Gaat goed hoor!!