Turkish Tea Time

@Marion: :dag: Oh wat lief dat je nog even tijd maakt voor ons. Oh, ik was zo benieuwd hoe het is gegaan en zo te zien, goed dus.

Wij hebben hem ook eenmaal ontmoet toen we van Gumbet terug kwamen, maarja… wat hebben wij nou te vertellen als je gewoon van een weekie vakantie van Turkije terug komt he? Niets bijzonders eigenlijk, maar jou geval is toch wel anders hoor. :wub: Had het weleens willen zien. Ha, ha.

Maargoed, ga er lekker van genieten en een fijne avond op de verjaardag met askim. :kus: Ook voor je askim. Mag wel he!!

@Roanna
Ja mag wel hoor … heel even :wink:

Marion,fijn om te lezen allemaal,en M vanavond gelijk een vuurdoop met een verjaardag heel veel plezier.En hoe vindt J het ?

@marion: GENIET VAN ALLES!!! En idd misschien wel vermoeiend maar goed effies slapen en dan wordt je wakker naast M!!! Hier gewoon in NL!!!
Super!!!

Marion : wat lief dat je met ons wilde delen hoe de eerste uurtjes verlopen zijn. Kippevel:kus::kus:

@ marion gaaaaffff hahahaha “is er niemand bij t vee” hahaha nee… hahahaha grappige anekdotes… meer meer meer!!

geniet er maar lekker van en probeer ook ff aan jezelf toe te komen

Ikke een HEULE GROTE doos binnen met allemaal kleertjes. merendeel kan terug maar hou echt een paar hele fraaie dingen voor een zacht prijsje. incl. een flodder rok die overal bij kan, tuniek en mooie shirts met lange mouwen. helemaal happy dus :slight_smile:

Bloem : toppie :thumbsup:

@ Marion, leuk leuk leuk…geniet ervan!!!
@ Bloem, heleboel kleertjes besteld, zit altijd wel wat bij!
@ verder??? Raak, Mk, Jac, Cyn…ik weet het niet meer. Wordt gek van het werken, moet weer zoveel vooruit werken om 2 weekjes vrij te kunnen zijn. zucht…Maar ja, ik moet nog 6 dagen werken, en ik doe wat ik kan, en voor de rest zoeken ze het zelf maar uit. PUNT.
Straks komt Frieslandkind weer een nachtje bij z’n moeder slapen, even bijkletsen, gezellig.
Fijne avond verder allemaal, :kus:

Miere,hard aan het werk om 2 weken vrij te kunnen zijn,fijne avond met je ‘frieslandkind’

De egotripper nog heel even … vergeef me :frowning:

Verjaardag was druk, bomvolle kamer toen we binnen kwamen, een echte vuurdoop dus. Maar hij deed het prima. Thuis nog een poos met de familie op msn gezeten, waren er vanmiddag al enthousiaste gesprekken aan de telefoon. Met beeld er bij is het toch anders he.
En nu (ja het is echt schandalig) zitten de mannen nog even aan FIFA op de PS. J had hem nog maar heel even gezien vanmiddag, vaderdag he, dus wil de schade nog ff in halen.

En voor nu … TRUSTE en morgen allemaal gezond weer op :slight_smile:

:turkey:Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya:turkey:

:NETHERLANLinda: 31 mei -4 juni Port Zelande:NETHERLAN

Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:

MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
01/01 Hilde
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

mogguh!

@ miere nog heel even doorpezen en dan strax de welverdiende rust!
@ marion gelijk de vuurdoop goed doorstaan… lekker genieten van elkaar!

hier een errug kort nachtje… moest nog ff foto maken van 1 v/d outfits (zie fb) en toen nog ff kletsen en tja… toen was het over 1-en ugh en nu alweer bijna klaar om richting werk te gaan…

ik ben zooo enthousiast over mn trip in aug.! heb de hele week in mn LP zitten lezen en vrees dat 2 weken echt niet genoeg is… ik zal keuzes moeten gaan maken! iekkkkssss

@ beps is de droger al gemaakt?

Droger werkt, verder ff niet echt aanwezig…
Wachtend op de pups…2 dgn vrij en ik ben DOOOHOOODDDD
zoals gezegd, va 6 mei 20 dgn(zeg maar voor t gemak) en dan 3 vrij gehad…dus 17 vd 20 dgn gewerkt…KAPOT!!! DUF!!! MUF!!!
Vandaag naar mn zus, haartjes doen, en lekker bijkletsen…
:dag:

Goedemorgen. :dag:

@Marion: Niets geen ego hoor, want we willen natuurlijk alles ( nouja bijna) weten hoor!!! Ook de de minder leuke dingen die er misschien ook wel zullen komen, (gaan we niet van uit) dus ik hang aan je lippen hoor. Vertel, vertel. Leuk zoals het tot nu toe gaat, ook met J. :thumbsup: Heb jij nu ook vrij? Had ik even niet onthouden!!!

@Bloem: Ik zal zo even een kijkje gaan nemen van je nieuwe garderobe. Bij een speciale winkel bestelt of gewoon bij b.v. BP?

@Beps: Nou, daar ga je toch zeker doohood van, van al dat vele werken. Daarom…relax van vandaag.

Nou, verder iedereen een fijne dag. :dag: Ikkke nog 2 cheer

Roanna : nog 2 daagjes werken
Beps : geniet van je vrije dag en lekker bijkletsen he
Bloem : moeilijke keuzes maken
Miere : al aan het vooruitwerken. Was het gezelli gisteren met zoon ?
Marion : jij mag lekker ego zijn hoor, wij genieten wel mee

hey meıden ff vanuıt het hotel. sorry voor de ı zonder puntjes.
Een goed hotel. lekker eten. mooıe kamers. maar het weer ıs nıet heel erg stabıel. heel veel wınd uıt zee dus lekker koud. veel wolken. en dan weer bloedje heet…Roanna meıssıe neem een lekker dık vest mee voor de avonden want dan kan het behoorlıjk koud zıjn.
meıden ık ga naar het strand…dus ff een ego berıchtje van mıj…

lıefs vıva en hubs

Viva : :dag::dag::dag::kus::kus: ben je lekker aan het genieten daar ? Denk maar dat het koud is daar, moet je hier eens voelen lol2lol2lol2
Fijne dag aan het strand en knuffel voor hubs en jou

Viva,leuk wat van je te horen,jammer dat het weer niet zo stabiel is,maar laat dat de pret niet drukken.

Zo ik weer thuis…haartjes in model en kleurtje is ook wel leuk eigenlijk…(ietsje lichter dan het was…)

Nu even nietsen op ‘De Stoel’ en dan komen mn ouders op de koffie. Over 1 week gaan die lekker naar ADR tenslotte…dus… even nog bijkletsen…(ook niet veel van gekomen ivm het werk…)

ik zag idd dat het weer wat instabiel is in Turkije, maar ja, komt juni dan is het zon-zon-zon zon zonniger zonnigst

@ voetballiefhebbers: kan iemand mij vertellen wanneer het WK begint?

@ beps de haartjes weer in model en met zus geklept? alles goed aan die kant? strax lekker bakkie met paps en mams…heeft je paps zn hempje nog gestreken :wink:

hier weer gesport… poehee… erg intensief. nu met een bak pasta salade op de bank, hopelijk vroeg naar bed…