Turkish Tea Time

@roanna
Nog een paar dagen en dan helemaal vrij!!!
Misschien hebben ze nog iemand nodig in de asperges :wink:

@marion
Op naar schiphol en dan lekker een hele tijd samen.

Marion : eindelijk is de dag daar, je bent op weg naar SCHIPHOL !!!:kus::kus::kus:
Bloem : “geaccepteerd”, lekker hoor
idd allemaal, leuke vrolijke berichten, toppie :thumbsup:

Môge…net wakker…pfff
Marion op weg naar schiphol(YEAHHHH!!!) en Bloemmie op naar Marokko(over een maandje of 2 hihi)

Ik nu even ‘landen’ net te diep geslapen

Moggel ook.

Inderdaad… alleen maar leuke berichten en zeg nu eens eerlijk… mag ook wel eens een keer weer. Toch???

@Bloem: Prachtig meid. Heel mooi en goed plan, wat nu werkelijkheid wordt. Joepie!!! cheer cheer

Oh, ik denk steeds aan Marion. Eigenlijk hadden we die vent van hello goodbye moeten sturen, want dit is best wel een beetje uniek. hi, hi.

Ik vanmorgen al vroeg op pad om voor de dochter een Bleu Ray speler te scoren bij ons op het WC bij Expe**. Dagaanbieding, dus alleen vandaag voor €98 en aangezien ze de volgende maand jarig is, hebben we alvast een mooi kado voor haar! Ze heeft vorige week van haar vakantiegeld ( werk met behoud van uitkering ) zelf, een niet al te dure LCD tv gekocht, dus past dit ding mooi bij.

Ik ga er zo vandoor. Nog 3 x

Iedereen een fijne dag verder. :dag:

@ roanna das cker een mooi kado en vandaag in de aanbieding, er als de kippen bij

@ MK hoe gaat het met de studie? vind je het nog leuk en hou je het nog een beetje vol?

@ raak heeft je hubbie zn auto alweer terug??

@ beps, al geland?

@ cyn hoe is het met de tante?

@ TRL mooie foto’s van je ventje op FB!

ikke tickets geprint voor as zondag. kind kan de was doen, 1 euro korting online, 8 euro uitgespaard dus. we gaan met de hele gang, incl. roomie. leuk leuk denk ik zo

Bloem: goed hoor…dankje :slight_smile:

Ik ben geland, maar de weg kwijt: Waar ga je heen???

Bloem,Bedankt.Jij zondag lekker naar de dierentuin,is een mooie dierentuin…

Cyn,lekker weer knuffelen met nichtje?

En hello goodbye staat op schiphol

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Roanna : nu ECHT aan het aftellen he. Is idd een mooi cadeau hoor
Beps : nog niet overal gelezen he ? lol2lol2lol2
Bloem : nee hoor, zijn gisteren een vervangwagen wezen halen want het duurt nog zeker 2 weken.Ben helemaal vergeten foto’s te maken:mad:

@ beps we gaan naar Burgers Zoo voor mama-dag nog. gezellie met zn 8-en geloof ik (en 3/4 camera’s denk ik)

hoe is het op het puppie front? duedate bijna daar?

@ raak awhh geen herinnering voor de time being? gelukkig heb jij jou eigen bolide nog, was nog helemaal onder de indruk :slight_smile: gelukkig had J. een extra rondje gereden zodat ik er nog extra lang van kon genieten :wink:

@ cyn wat vond je schoonzus van de luiertaart? en heb je al een flesje gegeven of krijgt de kleine borstvoeding?

HAHAHAHA Extra rondje…ach ja, je moet mij ook de weg niet laten wijzen. Ben er trouwens volgende week zaterdag ‘in de achtertuin’ (hulten weer…)

Ja due-date is zaterdag…maar de andere nestjes kwamen vandaag/morgen…dus…SPANNEND!!!
Zo eens een logje maken, zal hier ook wel een foto van de mama-to-be plaatsen

Trl: vanavond weer :wub:

Bloem: ja luiertaart was een succes… Kleine krijgt de borst, dus geen flesje :wink: Brr ben er overigens nu al zeker van dat mijn kleine aan de fles gaat :wink:

Komt geen goed werk uit mn handen, zooo aan vrij toe… Ik heb het bijna overleefd…vd 20 dagen 17 gewerkt…(va 6 mei, vrij, 13, 18 en vrijdag 21 vrij geweest…dus TE ERG!!!)

nu eten, werken en VRIJ!!!
Morgen naar mn zus, haren doen, en morgenavond komen mn ouders… vrijdag mn nagels en dan is het al weer om BAH!!! Zaterdag…zaterdag met Rubbie naar het theater, Javier Guzman.
Dus dames :dag:!!!

Beps : jij zul je iig niet vervelenlol2lol2lol2

@Raak: Nou, dat kunnnnn je wel zeggen. Oh jee… mijn N blijft weer hangen. lol2

@Beps: Heel veel succes dan met de doggies. Spannend hoor!

@Bloem: Oh, mooi zeg naar de Burgers zoo. Dat is zooo mooi!!

Ik wou dat ik nu even bij Marion om het hoekje kon kijken. Zou alles goed gegaan zijn?

Nou, wij zo even schapjes doen als kokkie thuis is van de boer.

:dag:

moet je denk ik wel >18jr zijn om bij marion om t hoekkie te mogen kijken :unibrow:

dit berichtje ging niet goed

@linda: gefeliciteerd!!!cheercheercheercheer

Goede middag meiden …

@Bloem
Geaccepteerd!!! Het feest kan bijna beginnen … SUPER!!

@Roanna
Hahahha toevallig … laat ik nu net die man van Hello Goodbye gezien hebben. Dacht is dat nu of niet? En jawel hoor, een stukje verder de cameraploeg. En daar stond ik met mijn ‘welkom ballonnetje’, heftig te hopen dat ie me niet aan zou spreken. Gelukkig deed ie dat ook niet want verderop stonden mensen met een spandoek, heel wat interessanter he. Had ook never nooit mijn verhaal voor de camera verteld.

Maar ook zonder de camera was het weerzien super, heel bijzonder om hem mijn wereldje te laten zien en hij is helemaal enthousiast. Over alles eigenlijk. Hoe Holland er eruitziet. Grappig onderweg, hij vroeg telkens weer ‘is er niemand bij het vee? :). Waarom hebben ze hier geen tarwe? Is er alleen maar gras? Wat is er veel water hier’. Huis moest ook meteen van boven tot onder bekeken worden. Hoe werkt de verwarming? Werkt ie op gas? Hoe krijgen jullie warm water? Tja, hier hebben we niet zoveel zon he! Dus de zolder op om de ketel te bezichtigen :slight_smile:
Vanmiddag heel even een rondje dorp gedaan, weet ie waar ie de boodschappen kan doen. Een vermoeiend maar leuk 1e dagje dus.

En wat heb ik gelezen, sorry ben een beetje ego nu, totall loss … weinig geslapen en een dikke file vanmorgen …
auto’s die opgeknapt worden, werken bij de boer, luiertaarten, dierentuinen en toen … empty.
Turkije slaapt en ik probeer ook even een oogje dicht te doen want we hebben een verjaardag vanavond.

Tot straks!!!

HAHAHAHA Hello-Goodbye… jammer hoor ;)!!!
Fijne avond hahahaha