Turkish Tea Time

ja hoor!!! Wel even wennen weer naar een korte break!! Maar lekker met mijn nichtje vakantie gevierd!! Blijft leuk!!! hahahaha
Succes met de voorbereidingen he!! nog 17 nachtjes ofzo??

@jac
Lekker weekend gehad?

@tante cyn
Van harte met je nichtje!

@linda
Hoe is het gegaan vrijdag??

@marion
Bijna…

@roanna
Kokkie druk bij de boer, jij leest boekjes in de tuin.
Nog heel even en dan mogen jullie ook, meeten met Viva en ook met Jill! Leuk hoor, doe je wel de groetjes.

@beps
Kroelen met de zwangere hond.

@raak
Moet het even zonder cabrio doen.

@bloem
Een nieuwe backpacker.

@miere
Een leuke nieuwe auto.

@trl
Hoe gaat het met je huis?

Verder?? Ik hoop dat ik niemand vergeten ben.

Wij het weekend een paar nachtjes weggeweest, heerlijk weer gehad en enorm genoten en nu bijna aftellen voor de vakantie. O ja, toch maar naar de huisarts geweest voor m’n gal. Over twee weken een echo laten maken, ben erg benieuwd of er iets te zien is.

Jac : ook weer aan het werk na korte leuke vakantie
MK : lekker paar nachtjes er tussenuit geweest en heerlijk weer gehad

@Roanna
Wow nog 3 nachtjes voor jou en dan speeches … kadootje … speeches … kadootje en dan cheer

@Jac
Een fijn weekend gehad en zo moet het ook

@MK
Een joekel van een update na een fijn weekend. Binnenkort een echo maken van de gal, hopelijk ik alles goed

@Cyn
Met tante alles oke, met moeders en de kleine meid ook?

@Raak
Ja met stempel is alles in orde, al was ie mij wel aan het stangen vanmiddag door heel down te melden dat er niets in zijn paspoort stond. Maar pak hem wel terug een dezer dagen :wink:
Nog 11 uurtjes dan mag ie het vliegtuig in en ben ik ook al onderweg naar Schiphol. Hier de laatste dingen, de laatste was draait, nog even met de stofzuiger en dweil er doorheen, ff een ‘welkombordje’ uitdraaien, wat ballonnen blazen en dan ben ik er klaar voor :slight_smile:

Heerlijke middag gehad, lekker met de hondjes gekroeld, diep gesprek gehad met Rubbie…(na een stormachtige avond…pfffff) maar we zijn weer een paar stapjes verder saampjes gelukkig…

Nu op het werk, gezellig hier, echt giren weer…

@Marion: Er klaar voor dus…HEERLIJK GA LEKKER GENIETEN van alles maar VOORAL van ELKAAR!!!

@MK: Sterkte met de onderzoeken, hopelijk levert het iets op!

Marion : zoooooooo heerlijk he meis :kus: alles zo spannend en nieuw
Beps : komt goed en gieren van het lachen is heeeel gezond
MK : was je helemaal vergeten suc6 te wensen met de onderzoeken

@raak
De site bekeken, maar dat ziet er toch heerlijk uit!

MK : ja he, is wel lekker daar hoor

Hoi meiden, wil jullie graag laten weten hoe mijn gesprek afgelopen vrijdag gegaan is, wilde eerst mijn familie en werkgever (vandaag) op de hoogte brengen voordat ik het op internet wilde gaan zetten: IK HEB EEN NIEUWE BAAN EN GA DUS SAMENWONEN!!!

Ga per 1 juli beginnen bij de Appie H in Swifterbant, kassa 32 uur met na verloop van tijd taken overnemen van de teamleider kassa (had gesolliciteerd voor de versafdeling maar wordt hiervoor aangenomen)

Ben vanmorgen al beetje begonnen met inpakken, een dezer dagen foto’s maken om de meubels op internet te zetten! Maar volgende week nog even lekker een midweekje weg samen met R en mijn ouders. Voor de vaste kern houd deze week jullie mailbox in de gaten!

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/wow/1a5.gif

@Linda: Van harte gefeliciteerd met dit resultaat.

Gaaf hoor!

@MK: Oh, wat fijn te lezen dat jullie ook weer een goed weekend hebben gehad. Alleen dat van die gal… niet zo prettig, maarja, beter even goed laten onderzoeken en wie weet, kan er wat aan gedaan worden, want iedere keer die aanvallen is ook geen pretje. Sterkte. :kus:

@Beps: He toch. Jullie ook heel veel wijsheid, geduld en liefde gewenst. :kus:

@Raak: IK had vorige week al ff gekeken daar en moet zeggen… wow, zou er zo op vakantie willen gaan. :wereld: Wie weet ooit he!!! Maar ga nie vissen hoor!!!

@Marion: Ik denk aan je!!! :kus: cheer cheer :wub:

@Jac: Welkom terug.

Voor zo, iedereen weltrusten. :dag:

Krijg t hier op het werk gewoon niet geopend…heel raar…

@Linda Gefeliciteerd!!!

@Roanna: Komgoeschatje!!! Jij gewoon nog maar 3 dgn…

Linda ; GEFELICITEERD !!!cheercheercheer

:turkey:Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya:turkey:

:NETHERLANLinda: 31 mei -4 juni Port Zelande:NETHERLAN

Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:

MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
01/01 Hilde
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

Marion,JAAAAA vandaag is het zover jij mag jouw M van het vliegveld halen cheercheercheer.Heel veel plezier.

Linda,gefeliciteerd met je nieuwe baan.

MK,lekker een paar dagen weggeweest.

Cyn,lekker aan het genieten van je nichtje

Goede morgen meiden … het is zover … hij is nu aan het >>> als het goed is. Vanmorgen om 5 uur stond nog alles mooi op schema vertelde ie toen ie me vrolijk wakker belde. Ik nu maar snel de douche in, moet er wel fris en fruitig bij staan straks he :slight_smile:
Meiden allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes :kus::kus: Ik hoor jullie straks nog wel een keertje.

@Linda
Gefeliciteerd!! Gaat spannend worden voor jou. Een nieuwe baan en een nieuw huisje!!

mogguh

wat een heerlijke berichten allemaal

@ marion veel plezier met M. vandaag en de komende tijd! veel foto’s maken en alle leuke grappige dingetjes komen vertellen he!!

@ linda, gefeliciteerd! nu staat nix je meer in de weg om te gaan samenwonen!! leuk

en ik ben ‘geaccepteerd’ voor het project !! jippieeee!! moet dus betalen :wink: hahaha maar goed… maakt niet uit

@linda
Gefeliciteerd met je baan en nu samenwonen… spannend!

@bloem
Geaccepteerd, haha klinkt leuk.

@beps
Goed gesprek samen gehad en nu op naar de vakantie saampies.