@Viva: Oh… wat lief. Wat een mooie babykamer. Niet al te roze, althans als die kleurenfoto niet al teveel bedriegt. ( ik zie rood en roze) Leuk hoor!! Nou, jullie zijn er klaar voor. Nu de rest nog. :cheer:
@Beps: Toch goed dat je er even bij naar de HA bent geweest. Dat lucht vaak ook al op, al weet ik even niet wat IRL betekend. Medische term of heeft het met je werk te maken? Maargoed, je hoeft ook niet alles hier neer te zetten. Doe ik ook niet meer.We horen vanzelf wel weer van elkaar. Hou je haaks! :kus:
@Bloem: Het gaat al een stuk beter met kokkie’s bekkie. De TA heeft wat bijgeslepen en hem aangeraden om eventueel hier en daar van dat plakspul eronder te doen en dat gaat goed. Het is zoiezo al een heel ander gezicht en met eten doet hij nu toch wel wat voorzichtiger.
@Cynthia: Alweer in je oude ritme? Werkse hoor meisie. R, is sinds deze week bij de Apenheul begonnen en vind het tot nu zooo leuk en dan moet het seizoen nog beginnen. Tussen door heeft hij nog 2x een gidsklusje voor een weekend Parijs met de bus, dus hij komt de tijd ook weer door.
Ik ben ook net klaar met de rituelen.Wel op mijn gemak gedaan, maar het lukte. Nu aan de koffie. Lekkere koffie!! :cheer:
@ viev mooi kamertje! hoe vindt damber het dat ze tante wordt?
@ beps :unibrow: curious maar iets zegt me dat ik het niet wil weten!
@ raak en…? kun je al een sprintje trekken
owh roanna zat ertussen
@ roanna IRL betekend in real life… dus als we mekaar weer zien gaat beps alle gorry details vertellen :unibrow:
apenheul… leuk! krijg je nog wat mee van het WK Baanwielrennen bij jullie…?
@ trl ja nou ja… ik denk wel dat zij enthousiast zijn… vraag me alleen af of ikzelf wel zo enthousiast ben… het staat namelijk nogal ver af van wat ik eigenlijk wil… maar ja, het is een baan, das meer dan dat ik nu heb natuurlijk, maar of ik er gelukkiger van wordt…
maar goed, heb vanmiddag nog een solli, maandag een, dinsdag tweede gesprek en donderdag ook nog… dus kan mn lol op
Bloem : lol2lol2lol2 nee hoor kan nog geen sprintje trekken maar loop wel weer zonder stok en zonder pijn dus dat is al een hele vooruitgang. Ze zijn ook best tevreden maar het mag maar heeeeel langszaam gaan he, is onbelast trainen.
Fiets nu in 15 min 6.5 km.
Voor jou nog een hoop solli’s op stapel, in je apepakkie dan maar weer he hihi
Suc6 vanmiddag, hoop dat je die misschien beter ziet zitten
Roanna : jij ook weer klaar met je rituelen, heel verstandig meis, rustig aan gedaan
Trl : is hier nu wel erg lekker hoor :zon02:. Apenheul is heel leuk, wij gaan er toch wel regelmatig heen met de kleinkids
Bloem: Ja dat weet jij haha… maar het is niets dus (gelukkig…)
Oh meiden: we hebben net een modeshow gehouden: Motorkleding: ik kan niets meer aan, tenminste… mn jas en broek is giga groot haha…
Rubbie kan mijn set aan, en ik heb ooit een leren broek gekocht. Toen paste hij net/precies, maar toen rookte ik nog…
Daarna ben ik 25 kilo aangekomen(ongeveer) en paste ik niets…
Nu nog een kilo of 6-8 en dan kan hij weer aan…jaja…
Terug op het maatje van 5 jr geleden bijna… ZOOOO ben een btje trots…
De HA zei het ook nog vanmorgen: Afvallen is niet erg, afgevallen blijven is de kunst…of zoals Viva zei: Afvallen is ruzie, afgevallen blijven is een wereldoorlog…(zo wast toch Viv??)
anyways… ben super gefrusteerd en een beetje trots
net weer een solli gehad, goed kunnen verwoorden wat ik zoek en ik denk nog steeds dat ik dat werk best naar tevredenheid had kunnen doen, maar ja, die mevrouw (ze was echt goed!! goede manager) die vond me ‘te goed’- ze vond het zelf verschrikkelijk om dat te realiseren, want ze wilde geen goede mensen afwijzen, maar ik zou niet gelukkig worden in die baan…
tja… ik geloof haar ergens wel, aan de andere kant… het ging om een tijdelijke baan! dus… nog steeds geen werk… nog steeds werkeloos
maar… heb nog wel een bonus gekregen van het vorige werk, dus kan mn aanmaningen eindelijk betalen! jippieeee pfewww ene gat dichten met het andere wordt een kunst!
Ha meisjes, Een paar dagen niet langs geweest, maar allemaal hartelijk bedankt voor de felicitaties voor mijn verjaardag. Het was best een leuke dag, half gewerkt, half vrij. Lekker in zonnetje gezeten, zoon, schoondochter en kleindochter hier pannenkoeken gegeten, en 's avonds een beetje visite. Ouders, kinders, Crazy en hubs, zus, en zelfs A is nog even geweest, maar ging weer niet zo goed met hem. Maar toch fijn dat hij er even bij was. Met mij gaat het nu wel wat beter, het lijkt wel of ik sinds ik de situatie geaccepteerd heb er wat beter mee om kan gaan. Maar het blijft moeilijk.
@ Viva, wow, dat wil ik ook wel!! Zo afvallen bedoel ik dan, he? Maar op het moment, grrrrrrrrrr, net als stoppen met roken, dat lukt ook niet, en dat moet echt! En schattig kamertje, ik heb dat helaas niet voor m’n kleinkinders, geen ruimte. Ze slaapt gewoon in het campingbedje in mijn slaapkamer als ze hier is. @ Beps gaat ook lekker met afvallen, super hoor @ Bloem, met zoveel sollies moet het toch gaan lukken nu? @ Roanna, rustig an, dan breekt het lijntje niet, zegt mijn moeder altijd. Geniet maar lekker van t zonnetje, als hij er is @ Raak druk, maar toch ook tijd om van de zon te genieten. Is je tuin al af, of heb ik ergens overheen gelezen? @ Linda weer naar TA geweest, nu met een beter resultaat als de vorige x @ Cyn, leuk verslag, en foto’s ga ik straks even kijken. Had al wel gezien dat je lekker verbrand was!!!
** Verder allemaal weer knuf, XXX Mar
Miere : fijn dat je verjaardag toch nog gezellig was, wel sneu dat A niet in orde was :kus: Tuin is nog niet klaar hoor, hij is nu leeg en we moeten wachten met aanplant tot alle wortels er goed uitzijn. J. is nu alles aan het schoonspuiten met de hogedruk, knapt mooi op en ik hoop eind volgende week weer aan te kunnen planten en de bloembakken te kunnen vullen en dan zijn we klaar voor het :zon02:
beps you go girl…fijn dat het werkt. goed gedaan. Natuurlijk mag je trots wezen…(ben ik stiekem ook een beetje)
je moet jezelf meten, ik heb dat pas 1 februari gedaan, toen was ik al een paar weken bezig, maar je weet niet wat je ziet, als de weegschaal even stagneert ga je meestal wel in cm minderen.
ik zal die van mij eens neerschrijven.
op 1 februari, gewicht 92,2 kilo
taille 104 - nu 85 cm
heup 133 - nu 114 cm
borst 114 - nu 102 cm
arm 38 - nu 32 cm
been 67 - nu 59 cm
gewicht 82,8 kilo
Miere gelukkig wel een fijne verjaardag gehad.
Raak lekker gevoel als de bakken weer gevuld zijn
Bloemmie balen dat het niet de goede job was, gelukkig nu een gaatje gedicht.
Ja leuke kamer he rood/roze en wit…lekker fris.
Zo de oude linnenkast is foetsie, en de inhoud ligt nu op het logeerbed, morgen
weer mijn nieuwe kast inrichten…en een zonnescherm besteld…pfff wat een geld zeg
die dingen, kan je leuk van op vakantie…Maar ja die zon in de kamer daar wordt je ook
niet vrolijk van.
Beps afvallen is een veldslag en slank blijven een 80 jarige oorlog!!!
Ik kom nog even weltrusten zeggen. Was vanavond met mijn broer even naar de belastingconsulent geweest. Is dat ook maar weer gedaan voor een jaar. Mijn schoonzus even met kokkie samen naar het voetballen gekeken en wij allen later nog ff bijgebept en ik daarnet ff nog de bakkies bijgewerkt en dan zo op tijd er weer in. Weer een dag om!
@Miere: Oh fijn, dat je verjaardag toch mooi verlopen is, doordat ook askim nog even heeft kunnen komen.
@Raak: Oh dan… het schiet al wel op dus met je tuin. Dat inrichten is weer zo leuk he!! Wat goed van je bij de fysio. Je fietst alweer een aardig eind weg dan. Hopenlijk blijft het zich zo voort zetten.
@Viva: Meid toch. Wat een verschil he!!! Wat ik laatst al eens zei, straks kunnen we elkaars bikini aan. lol2 Welke maat streef je naar als je nu qua kilo’s en omvang kwijt bent wat je kwijt wou? Ik heb daar eigenlijk geen idee over. Of heeft dat er niet zoveel mee te maken? Ik denk toch van wel he!
@Beps: Kompallemaaldusgoeschratje? :kus: Enneh… zet 'm op he. Ook jij kunt het.
@Bloem: Wel weer jammer van die baan, maar ook voor jou komt er echt eens DE baan. Begrijpelijk dat je weer baalt nu. Is die bij de bank dus ook niets geworden of heb je daar nog geen bericht van?
@TRL: Dan zou ik echt een keer gaan als ik jou was. Zal C. ook leuk vinden daar met al die aapies. Nog geen andere auto ergens gezien?
@Cynthia: Heel veel succes met het verhuizen. :kus:
Viva: Meid toch. Wat een verschil he!!! Wat ik laatst al eens zei, straks kunnen we elkaars bikini aan. lol2 Welke maat streef je naar als je nu qua kilo’s en omvang kwijt bent wat je kwijt wou? Ik heb daar eigenlijk geen idee over. Of heeft dat er niet zoveel mee te maken? Ik denk toch van wel he!
Maat 42 is goed genoeg Roanna, kleiner hoeft niet.
Zo meiden ben ik ook weer… Gister onverwacht visite
@Viva: Ik weet het… ik ben natuurlijk al 15 kilo onderweg van de vorige keer(en die waren er nog steeds af,…nou na 13 ofzo…) Dus… Rubbie had laatst zn werkbroek aan die voor zijn afvallen nog gewoon paste… we kunnen m nu letterlijk saampjes aan hahahahaha…
Ik kan natuurlijk al makkelijk zeggen: Ben van maat 50(broekenmaat)naar 46 en van 52/54( bovenmaat) naar 46/48… Ben ik al meer dan trots op !!! En nu… nu dus de 5 kilo gehaald(teminste eraf dan hahahahaha in 1 maand, rustig eerst mn wegzoeken en nu zooo blij met de shakes…)
Ik heb ‘de onrust’ gevraagd onze flow hier op het forum te respecteren, en gemeld dat juist dat, respect, zo hoog in ons vaandel door hem met voeten getreden wordt…pffffff
Hopelijk begrijpt hij nu dat voor de forumbezoekers de maat vol is…(al moet ik jullie wel eens openlijk bedanken voor jullie steun dames en heren!!! :kus:!!!)
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy