Turkish Tea Time

Roanna,toevallig kreeg ik hier bij de supermarkt een kortingsbon van 25% korting.Misschien toch me angst een keer overwinnen hahaha,ben niet zo van de aapjes die op me springen.Nee nog geen ander leuk autootje gezien…

Beps,onruststokker,heb ik wat gemist of ergens overheen gelezen?

Viva,maat 42 is mooi hoor,zo knap van je…

Dames,vannacht gaat de zomertijd in …Dus een uur vooruit.
Hier is vandaag een demonstratie van de nvu hopen maar dat het rustig gaat verlopen

Mogge all en het :zon02: schijnt al dus fijne dag, tot latersssss :dag::dag::dag:

@ All,
Goedemorgen, ik kom ook ff snel langs…! vandaag vrijgezellenparty’s van zus en a.s zwager.

@Viva,
Je ziet er echt goed uit… knap hoor…! Wat een super schattig kamertje, een trotse Opa en Oma.

@ Bloem, hopelijk zit er tussen de nog komende solli’s een job waar je succes mee boekt.

@ Raak,
Ben in Tilburg vandaag,

Toe was ik t kwijt… Ik lees wel vaak mee, maar momenteel niet echt tijd en ruimte in m’n hoofd om mee te kletsen… :kus:

Wendy : hoop dat jullie hier een supertijd hebben, heel fijne dag

@TRL: Hans had een topic geopend over het ‘beheerdersschap’… Ik heb het gesloten want kreeg alweer PB’s hierover en of we geen ban konden uitspreken…jaja… men is het nu echt zat geloof ik…(ik was er niet haha… ik heb het vanmorgen pas gezien)

@Wendy: HEEL veel PLEZIER… en groetjes aan iedereen…

Beps,oke,maar ik dacht dat hij een tijdje terug definitief afscheid had genomen van ww…

Goedemorgen.

@Viva: Mooie maat. Gaat je vast lukken en als niet en een maatje meer, vind ik dat je alsnog knap bezig geweest bent de afgelopen tijd. :thumbsup: Trots! :cheer:

@Beps: Werkse. Ik had het ook nog gelezen gisteravond, maar heb daar helemaal geen sjoeger op geggeven, omdat ik ook wel beter weet.

@Raak: Nou, hier geen :zon02: en kokkie komt net van buiten en hij zegt dat het berekoud is buiten. Morgen krijgen we weer beter weer. Maarja… wij wonen dan ook niet in het zuien he, al zal het daar toch niet veul warmer zijn, denk ik.

@Wendy: Heel veel plezier vandaag met jullie feestje. Zet de bloemetjes maar even buiten.

@TRL: Nouja, wie weet toch een keer proberen met die apies. lol2 Met jou kleine aap erbij levert dat vast weer mooie beelden op.

@Bloem: Of wij nog wat van de WK baanrennen meekrijgen? Nou, niet meer dan dat als we naar de Introtuin willen en dat was deze week 2x, we worden geleid door de verkeersregelaars en zien dat het om het omnisportcentrum gezellig druk is, maar meer merken we er niet van.

Verder heb ik ook niet veul te melden. Een gewone zaterdag denk ik met de schapjes doen en voor de rest laat ik me maar verrassen.

Iedereen een fijne dag en een goed weekend. Ik zie jullie vast nog wel weer ergens. :dag:

TRL: ja en een tijdje daarvoor, en daarvoor en daarvoor :wink: haha

Ik weer werken! Nog steeds super verkouden… Hoesten is zo hard dat al mijn spieren inmiddels pijn doen… Lekker dan :wink:

@Cynthia: Jij ook werkse en van die spieren, vooral in de buik en tussen de ribben… ik herken het van enkele jaren terug. Nou, beterschap hoor. :kus:

Goedemorgen meiden.
Beps ik ben trots op je en fijn dat bij jou de shakes ook werken, een vriendin van Damber afgelopen maandag begonnen en was ook al 3,8 kilo kwijt gisteren., en wat een zikerd is die hns toch. Bah wat een vervelende kerel, als ik dit hier niet mag zeggen, nou jammer dan. Ik vind dat de admin hem een levenslange ban moeten geven. Altijd maar stoken en op en aanmerkingen maken, nou dat kunnen wij ook over hem.
Roanna laat zich verrassen vandaag.
Hier regen bah…bah…bah…
Ik voor het eerst van mijn leven een espr*t truitje aan…(trots).
Wachten op hubs voor de kast, en dan als er nog tijd over is, op zoek naar een nieuwe matras, ik lig in een kronkel en dat vind mijn heup/rug niet zo leuk

Jullie mogen alles zeggen!!!
En ik ben ook heel trots op jouw!!!
Ik was natuurlijk al KH beperkt begonnen, dus meteen met de shakes naar fase2 gegaan(had geen zin in alleen shakes hahahahaha…)

Oh trouwens dames??
Ik wilde met 10 000 posts toch een nieuw topic aanmaken!!!
Hoe denken jullie daarover??

Beps : wat mij betreft : prima idee hoor, moeten we alleen vandaag nog ff doorbeppen lol2lol2lol2

Goed idee Beps!

Nou nee, we zijn er bijna haha daarom nl… dit is post 9996

hahaha ik zag het net, voorheen sloten we bij 1.000 postings, nu hebben we 1.000 pagina’s! (in mijn settings dan, 10 postings per pagina)

goedenmorgen trouwens…
hier regen, miezerig en nix geen zon hoor… jammer

zit mijn sollicitaties door te nemen en denk dat het toch anders moet, want zo werkt het allemaal niet echt, maar ga daar nog eens goed over na denken

@ beps en viev, hoe hoog staat de magnetron bij jullie voor die kaas… vaak krijg ik alleen gesmolten kaas ipv gedroogd… of half/half… moet het dan juist langer/hoger? bij mij staat de mag. standaard op 750 watt en dan zo ongeveer 2 minuutjes maar het werkt niet altijd

Beps : ja, nu zie ik dat we er bijnaaaaa zijn
Bloem : nee zon is hier nu ook dus weg en het regent zelfs en ietsie pietsie
voor de zon had je iets eerder op moeten staan :slight_smile:

zo ik moest zowaar 2 pagina’s lezen…
@viva: wow je ziet er echt TOP uit! super hoor!!!
@beps en hubs gaan ook lekker
@linda: wat minder op dit moment. Maar als je de smaak te pakken krijgt dan ga jij ook vast lekker
@ dan nog wat gelezen over visites, verkouden en een nieuwe post ect.

Ik straks lekker uiteten spareribs hmmmm lekker met mijn vingers eten! Geen toetje want dat kan ik na 2 van die stukken niet op. Echt als jullie me zagen ben net zo’n kanibaal hahahaha
Maar goed ik ben nu eenmaal geen vegetarier.
Ieder zijn ding!
Verder me net helemaal in het nieuw gestoken. Broek en blouse. Had er zo zin aan en ik moest ook wel. Andere lichte broek had ik verleden jaar versleten!
nou iedereen een fijne avond!

En wie o wie gaat de post sluiten want dit is 9999

Dat doe ik met liefde… op naar deel 141 haha…(nou ja… )Ik ga m deel 2011 noemnen, vorig deel hebben we precies 1 jr over gedaan nl…(nou ja 11 maanden)