ben nu goed aan het opletten blijf nu wel constant maar er gaat helaas weinig tot niets af, wel iets afgevallen door de kaak en bijwerkingen vd medicatie die ik daarvoor had maar om heel eerlijk te zijn is het bij mij qua gewicht momenteel drama
Linda gooi je koolhydraten en suikers uit je eten, en je valt vanzelf af. Dus geen brood/fruit/aardappels/pasta/paneermeel ect.
@viva: ok kun je nog meer vertellen, wat ee jij nu zoal op een dag? alleen maar shakes? wat eet je bijv als avond eten
@viva: zat er aan te denken om het nieuwe boek van dr f. te kopen, in het nieuwe boek staan alleen recepten
Linda ik ben begonnen met 6 shakes op een dag, met daarbij 1 maaltijd met alleen groente,en dan bedoel ik groente, zoals sla, andijvie, asperges, champignons en komkommer, geen wortels of peulvruchten, max 200 gram tomaten, paprika ect. Daar zit extra koolhydraten in dus mag je daar maar beperkt van eten.
Na 2 weken mag je 100/125 gram vlees of vis 2 of 3 plakken kaas of ham, gekookte eieren ect. toevoegen aan je maaltijd, in vlees en vis zitten amper koolhydraten, je mag ook mayonese gebruiken, maar geen margarine, maar wel roomboter.
Dit doe je al die tijd, op een gegeven moment blijf je hierop heel goed afvallen.
Nu ben ik zover dat ik dus op 1 shake, een tussendoortje (plakje kaas, worst) 1 shake of een reepje van atkins, tussendoortje dus weer iets van een augurk met boterhamworst (zuur- niet zoetzuur)en dan mijn maaltijd, bijvoorbeeld asperges met ham en ei, boerenomelet, dus 2 geklutste eieren, met 100 gram gerookte zalm, of 100 gram ham, soepgroente, champignong en geraspte kaas…(dit is zo lekker) of paprika gevuld met filet american, stukje vlees met groente, champignong met gebakken charlotje en spekjes, maaltijdsalade met tomaatjes, paprika, amsterdamse uitjes en fetakaas (die van de aldi in blik is heerlijk). Vanavond bijv. 100 gram gerookte zalm, met daarbij 50 gram feta gegeten als maaltijd. Meer hoef ik echt niet.
Doordat je geen koolhydraten en suikers eet, heb je geen honger, als je toch trek krijgt neem je een opkikker en dan kun je er weer tegen.
http://94.100.121.31/1266450001-1266500000/1266474901-1266475000/1266474981_6_6788_1.jpeg
oke hubs heeft me op de foto gezet…speciaal voor jullie
Wat zie je er goed uit!!!
Wooooowwwwwwwwwww Viva.
Straks wordt ik nog jaloers op jou.
Goed hoor en zien vast te houden zo he!!! :cheer:
Wat zie je er super uit!!!
thanx meiden.
looking good wijffie… en nog zo lekker bruin ook! als ik nie beter zou weten zou ik denken dat het een hoog-zomer foto is.
truste voor strax allemaal
@Viva: Ik krijg m nog niet zo strak hoor… maar met die onregelmatige diensten krijg je rond deze tijd het ‘4 uur aanvalmoment’
Dan neem ik een kaascracker, of een stukje kaas. en op naar bed.
3-4 shakes pd, en een maaltijd met licht verteerbaar vlees/vis(vooral vis jammie) en gewokte groenten… En dan tussendoor iets van komkommer, vandaag mezelf verwend: 150 gr tomaatjes…JAMMIE!!! dat was m vandaag dan…
Tot morgen all, ik ben naar bedje…
Miere:11 t/m 21 april Marmaris![]()
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
Goedemorgen meiden, vandaag weer vrijdag dus aan de rituelen, maar een makkie vandaag.
Straks komt er een man een offerte maken voor een zonnescherm, gisteren al boven alles gedaan, incl de bedden verschoond, nu al de badkamer klaar.
Morgen een nieuwe linnenkast halen, dus straks alles uit de kast halen…blehhh. vanavond komen ze mijn oude linnenkast ophalen dus lekker alles eruit halen. bahhhhh
Wauwww Viva,wat zie jij er goed uit zeg,petje af…Heb respect voor je dat je het zo goed volhoudt…Straks alles uit de kast halen,zullen wel een hoop te grote dingen inliggen…
ja er zit nog genoeg in, ik heb wel al 14 zakken weggegooid.
nou opa en oma zijn er klaar voor hoor.
http://94.100.120.36/1266550001-1266600000/1266594201-1266594300/1266594216_5_C_lr.jpeg
Zo meisjes ik ook weer boven water… Bij de HA geweest, alles gelukkig goed, was niet zo indrukwekkend gelukkig…:)!!!(ga niet in details, binnenkort IRL praat ik er wel over ;))
@Viva: Staat gaaf hoor dat kamertje voor je KD!! Oh nee, das wat anders KK dan lol2
Viva: wat een lief kamertje! En wat zie je er ontzettend goed uit! ![]()
Goedemorgen all, ik ook weer terug van de fysio
Viva : wat heb ik een mooie foto’s langs zien komen, van schoondochter, van babykamer en dan van jou, geweldige foto. Je hebt goed je best gedaan zeg en het resultaat mag er wezen !! Compliment hoor :kus:
Beps : alles weer ok bij de HA
Ik ga zo nog even de tuin in want denk dat het niet de hele dag gaat duren, dit heerlijk weertje
Tot latersss :dag::dag: