Turkish Tea Time

Goedenmiddag.

@Cynthia: Echt super je verslag en je foto’s op FB. :cheer: Nou, jullie hebben zo te lezen allen genoten en voor herhaling vatbaar. Ik denk… als ik wat jonger zou zijn… en goed bij kas zou zitten… het mij ook wel wat zou lijken, maar nu kijk ik wel naar jullie mooie plaatjes. Werkelijk prachtig!

@TRL: He wat jammer nou en je hebt er verder ook niets van gehoord of die persoon de auto alsnog had gekocht?

@Bloem: Ik duim weer.

@Beps: Lekker ook al aan de shakes en met resultaat, neem ik aan. Je gaat in ieder geval al naar beneden en daar doe je het het toch ook voor. Succes ermee hoor meisie.

@Viva: Weer naar paps en dan lekker genieten van het weertje. Zo is dat!

@Raak: Als het goed is, zit jij al in het :zon02: in de tuin. Genieten he!!

Wij waren net even naar het WC en ik zonder jas. Echt waar, zo lekker warm. Er is hiet een nieuwe ijssalon met ijs van Talemini geopend van de week en die heeft het beredruk zag ik daarnet weer. Heben echt een goede start gemaakt.

Ik vanmorgen ff met de franse slag de KD schoongemaakt, want pas nu wel op dat ik nog niet teveul doe en heel veel rechts. Ondertussen even op HA weer nieuwe schelpen gescoord, maar ben nog nie compleet.

Denk dat ik nu nog even in het :zon02:netje ga.

Laterssss :dag:

Bloem: ja ik vind de foto’s ook wat flets, maar de lucht was ook niet echt heel blauw, en het is nog een beetje zoeken met mijn spiegelreflex cameraatje :wink: Ik vond 1 week safari genoeg, het is best wel vermoeiend, de hele dag in zo’n busje… en vroeg je bed uit. Groep was totaal 2 busjes, 13 man.

Beps: ja dat is inderdaad nog duurder… Wij denken ook aan eventueel Tanzania met verlenging in Kenia. Als ik je mag aanraden, zou ik geen volledige 3 weken safari doen. Dan gaat het echt wel vervelen. Maar wellicht een Kenia/Tanzania safari en daarna Zanzibar bijvoorbeeld!

@Cyn: Das idd hoe we hem hadden zeg maar voor die prijs… en geloof me, dat gaat de 1ste jrn niet lukken :)!!!lol2!!!
Maar we gaan het zien…

@Roanna: Ik ga idd lekker met de shakes… Moet mn weg nog in dinngen vinden en een mens schommeld nu eenmaal… Dus ik zie de lijn en daar houd ik me aan(en pas weer mn maat kleinere broeken…;))

Beps: iets om naar uit te kijken is ook mooi! :slight_smile:

Zo ist

En nu kijk ik uit(nou ja…;)) naar mn werk… ben weer langzaam eea bij elkaar aan het zetten…

Ik heb net een reisje in optie gezet voor mijzelf en paps en mams… :wub: Eindelijk gaan we deze week besluiten of we Mexico of Dominicaanse gaan doen! :slight_smile:

Roanna : neeeeee, helaas zijn we nog aan het werk:mad: Jij lekker
Beps : wil ook wel op safari maar beetje duur
Bloem : dan heb je geluk want dochters klagen altijd dat het zoooo druk is

@ raak tja het is natuurlijk niet echt groot en denk dat door het lekkere weer er misschien wel meer mensen waren, of juist vanwege de woensdag maar ik vond het prima

@ viva, cyn en TRL heb de magneten uit finland hier nog liggen, moet ik ze opsturen (redelijk zwaar) of wachten we tot een meeting?

ikke doe geen shakes, maar dinsdag wezen sporten, vanaaf weer aquajoggen en probeer minder brood te eten en dat gaat goed (@beps, rookkaas chili… mmhhh) en ben ook alweer 2 kilo kwijt maar heb geen zin om me aan strenge dieten te houden ofzo… hou ik toch niet vol en vind ik veels te beperkend maar kan me voorstellen dat als je dat wel doet, dat je dan als een tierelier gaat…!

@Beps: Goed bezig dus. :thumbsup:

@Raak: Och, da’s dan jammer. Maarja… het werk moet eerst af he!!! Blijft vast nog wel een uurtje over.

@Cynthia: Nou, ik wist het wel… Ikke zou gaan voor… mexiiiiiico!!!Lijkt me zo’n heerlijk land.

Hadden jullie al gezien dat bij V&Dee de sappies vanaf vandaag weer drastisch zijn afgeprijst? Is maar een tip hoor!!

Zo, heb mijn schelpen en de bijhorende krab compleet, dus ik kan weer naar buiten. lol2 lol2

:dag:

Bloem; Meeting is makkelijker denk ik…

Ik heb me overigens rotgezocht naar Magneten, maar gewoon niet te vinden… :frowning:

@Bloemmie: Rookkaas chili is recept gekregen van Viva hahahahaha…
Maar merk je verschil???(behalve de kilo’s dan haha)
Ja is best zwaar om je te houden aan wat er staat… maar je kan natuurlijk kiezen om iets minder tierelier te gaan, en voor 1 kg per week/maand te gaan…(gewoon calorieën tellen…:))
Ik ben gewoon allereerst blij dat eea beter lijkt te gaan in het lichaam…al moet ik morgen wel voor ‘het probleem’ eens naar de HA(Eindelijk na 1,5 jr ;))

@ beps dat is het juist, ik wil niet bij alles weten hoeveel iets is of niet… heb al genoeg problemen met eten, maar of het elders ook doorwerkt zien we morgen, maandag en dinsdag… 5 solli gespreken staan er inmiddels op stapel

stomme english countryside trouwens :frowning: bij farmville… als je de ene farm bezoekt, staat alles stil op de ander, en andersom! dat schiet toch niet op!!! nix groeit, diertjes en orchards staan stil… nie handig

Bloem,ja die andere mensen hebben de auto gelijk gekocht.En wat betreft de magneten bij een meeting is wel makkelijker,mocht ik er niet bij kunnen zijn,dan kan het altijd nog opgestuurd worden,maak ik het bedrag wel over.

Zo, heb toch nog lekker een uurtje van de :zon02: kunnen genieten enne het is zowaar al te zien lol2lol2lol2

idd bij een meeting is het handiger…Bloem, jij ook aan de chilikaas jammie…
Beps brrrrr tropical bah ik vind dat niet te nassen blehhhh, chocolade is mijn ding…hopelijk aan de laatste grote pot… ben nu atkinsreepjes aan het toevoegen, en een shake te laten vallen…gaat nog steeds goed hier. Maar heb voor mezelf de datum 1 juni dan stop ik er mee, en ga dan opbouwen qua koolhydraten voor de vakantie (de 10e), dat moet genoeg zijn. Zal alleen tussendoor als onze kleindochter geboren wordt, wel een groot stuk taart eten.hahahahahah. Dat heb ik mezelf voorgenomen, ik krijg niet iedere dag een kleindochter, dus dan maar een kilo erbij, die gaat er vanzelf weer af.

@ raak lekker he? heb dus echt gisteren in mn blote kont in het zonnetje gelegen en was goed te doen! hahahha

@ viev je gaat echt als een speer… heb je voor jezelf ook een streefgewicht?

@ roanna hoe is het nu trouwens met kokkies bekkie…? mmhh zou wel een ijsje bij jullie willen komen eten hoor!

@Viva: Gaaf he hoe smaken verschillen…:)!!! Maar ik kan nog wel even voort. De vakanties let ik op, maar doe ik echt mn ding gewoon(gepast stoppen zeg maar…lol2!!)
En ja: Op je kleindochter neem ik ook een stuk taart :)!!!

Bloem ik had mijn streefgewicht op 80 kilo gezet toen ik begon op 3 januari, maar heb die nu bijgesteld naar 75 kilo, en de datum 1 juni heb ik hier later aan toe gevoegd, dan ben ik 5 maanden aan een stuk aan het lijnen geweest, dus of ik nu die 75 kilo ga halen voor 1 juni of niet 31 mei is de laatste dag dat ik een shake naar binnen werk ongeacht mijn gewicht.
Maar ik denk dat ik die 75 kilo wel ga halen, ik woog vanmorgen 82,9 kilo, dus op 2 ons na 18 kilo er vanaf. Ik heb nog 11 weken om 7,9 kilo eraf te krijgen. Ik ga dus rustig door.

schoondochter

http://94.100.121.30/1266300001-1266350000/1266328501-1266328600/1266328595_5_cvnT.jpeg

Knap hoor Viv!!!

Beps ik had ook niet gedacht dat ik zover zou komen hoor, ik vind het altijd een zoektocht naar het juiste dieet, heb ik mijn leven al heel wat dieeten versleten, 1x hiervoor ook de goede gevonden, limiet 65 maar ja die werd uit de handel gehaald,
Bij de dietiste gelopen, dat hielp niet, ww hielp niet, sonja niet aan begonnen, druppels uit duitsland, en pillen uit belgie, van de huisarts pillen, nou niets dat werkte…en nu gelukkig dit wel, ben er ook heel blij mee. Krijg nu de opmerking van mensen, zou je niet eens stoppen, je wordt wel dun hahahaha, nou dat valt toch nog wel mee hoor met mijn gewicht…