Ik ook weer thuis en alle belastingaangiftes gedaan, prive en van de zaak en van dochters en J, dus kan er weer een jaartje tegen
Roanna : dekseltjes goed besteed
Viva : dus nog steeds niet teruggedraaid maar hopen dat ze nog even blijft zitten en alles verder goed verloopt
Beps : nog nix hoeven bijbetalen
Cyn : mooie canvassen besteld. Komt best goed allemaal hoor meis :kus: Nu even lekker vooruitzicht van je eigen huisje
Trl : pech net bij het kijken voor de auto, komt er vast nog wel een voor jou hoor
Bloem : ligt nog heerlijk te soezen in de sauna denk ik
nee ben net terug… lag zowat bij jou in de achtertuin
was echt zalig, alleen geen zonnebrand en lijk net alsof ik een midweek naar turkije ben geweest, hahaa, echt zalig. heb een klankschalensessie gehad in de kristallenkamer en mevrouw had natuurlijk het een en ander tegen me te zeggen, was weer lekker heftig dus
ben nog eventjes bezig op mn farm en dan lekker naar bedje toe. deze week toch nog 2 gesprekken (vrijdag) en volgende week ook nog 2
@ cyn wil je misschien ook wat meer vertellen over de reis? wat heb je allemaal gezien, gegeten, waar ben je geweest, hoe vond je het strand, de mensen, zou je het aanraden etc etc…
@ trl welke auto heb je nu? ligt het toevallig aan dit wagentje of het hele merk./type wat je niet bevalt…?
Ook ik weer thuis, niet druk, dus…
Even mn bakken enzo en dan plat
Tot morgen…
Bloem: ik zal het straks even online zetten… Was gisteren druk op het werk… maar vandaag komt er een verslagje!
Miere:11 t/m 21 april Marmaris![]()
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
Raak,de plicht van de belasting ook weer gedaan.
Bloem,lekker dagje sauna gehad en weer 2 sollicitaties in het vooruitzicht,ga weer duimen voor je.Ik heb nu een brva en die wagen bevalt me niet,met de pnto had ik dat wel.
Beps,er zal vast ergens wat voor me staan,maar wil het bij deze garage ook omdat ze toen al gezegd hadden dat er wel wat geregeld kon worden,aangezien ik vanaf het begin al had gezegd dat een aantal dingen me niet bevalt.
Cyn,ja een verslag,leuk…Al weer een beetje gewend hier?
Zo te zien wordt het weer heerlijk weer vandaag,helaas moet er gewerkt worden…
TRL: nee nog niet gewend… Zit met mijn hoofd nog een beetje in Kenia… Dit was echt de vakantie van mijn leven!! ![]()
Ik ook weer wakker, even opstarten en dan naar de voetreflexmassage
@Cyn: Jaaaaahaaaaaaa verslagje…en logisch toch dit zijn machtig mooie reizen!!!
@TRL: wist de garage niet dat je kwam voor die auto? Blijft jammer
goedemorgen meisjes. wat een heeeeeerlijk weertje zeg.
Vandaag een half dagje werken en dan weekend, straks naar paps.
Was vanmorgen al heel vroeg wakker, dus heb thuis al het een en ander strak getrokken, kan ik vanmiddag ff de tuin in.
cyn waar staat je verslag??
Tlr. jammer nog geen andere auto
Bloemmie in het zonnetje zonder bescherming, nu dus een kreeftje
Raak de belasting sores weer gehad…fijn gevoel.
Roanna geniet van het zonnetje en doet gelukkig weer kalluman
Beps hoe gaat het met de shakes??
Beps,nee dacht het is niet zo ver dus rij er even heen,en dacht dat de automarkt ook een beetje stil lag,maar ja weer een les voor de volgende keer…
:zon02: mogge dames, ga vanmiddag ook een lekker de tuin in maar eerst even werken he
Bloem : was het daar niet erg druk ?
Viva : alvast vooruit gewerkt en ook van het lekkere weertje aan het genieten
Beps : hmmm voetreflex dat is relaxing…
Cyn : gaat verslag maken van de mooiste vakantie van dr leven, benieuwd hoor
Nou hierbij dan mijn verslag!
Na een super lange vlucht (bah, dit went nooit) zijn we netjes op tijd aangekomen in Kenia, douane en koffers ging allemaal super snel. Na een transfer van circa 40 minuutjes zijn we aangekomen in ons eerste hotel voor 1 nachtje… en na een diner (om 23uur s’avonds) zijn we snel gaan slapen, want om 5 uur!!! ging de wekker al!
De 2e dag zijn we naar Tsavo West N.P. gereden en daar hebben we een game-drive gemaakt. Tijdens de game-drive hebben we alleen een verdwaalde olifant boven op een berg zien staan, maar verder helemaal niks. Beetje teleurgesteld zijn we naar het hotel gereden, en tot onze verbazing stond er een kudde olifanten van 50-60 olifanten voor onze lodge. Dag meteen weer goed! Lunch gehad in het hotel, en daarna weer een game-drive. Daarin veel olifanten gespot en 1 leeuw, maar die lag erg ver weg!
S’nachts nog ons bed uit gebruld door de olifanten, maar goed… Dat hoort er allemaal bij!
De volgende dag zijn we doorgereden naar Amboseli N.P. Dat ligt aan de grens met Tanzania, grenzend aan de Kilimanjaro! Super mooie vergezichten, alleen het park wat kaler en dor. Wel ook weer veel beesten gespot!!
Hierna 1 nachtje in Nairobi geslapen (vreselijk enge stad, maar dat wisten we van te voren) en daarna door naar Lake Nakuru. Daar een boottocht gemaakt op een meer waar heel veel nijlpaarden zaten, best enge grote beesten, en al helemaal al ze kopje onder gaan, en je ze daarna niet meer ziet… Brrr… Na deze boottocht hebben we een korte wandelsafari gemaakt tussen de gnoes, zebra’s en giraffes! Leuk!! Maar erg warm!
Bij aankomst in Lake Nakuru even snel naar de lodge, en daarna weer een game-drive. Daar hebben we uiteindelijk de laatste van de big 5 gezien, de neushoorn. Schijnen erg lastig te spotten, maar wij hebben er 8 gevonden! ![]()
Na Lake Nakuru zijn we nog 2 nachten in Masai Mara geweest, super groot park… Super grote kuddes!! Geweldig om een groep van 16leeuwen samen te zien! ![]()
Na een vlucht van Nairobi naar Mombasa zijn we daarna naar het strandhotel gebracht, en daar hebben we nog een weekje heerlijk weer gehad, en gewoon genoten! Erg veel gepraat met een jongen in het hotel, en ook nu nog contact mee per sms… Gewoon erg gezellig hotel!! ![]()
Nou dat was het even in het kort, kan het gewoon niet echt goed omschrijven, was gewoon geweldig! ![]()
Cyn,leuk verslag en super genoten dus,weet alleen niet wat ik me moet voorstellen bij een game-drive…??? Nooit van gehoord
Geweldige foto’s op je fb,zeer de moeite waard
Game-Drive: is echt de safari. Dus op jacht om beesten te spotten.
Cyn : klinkt idd echt super en ook op FB schitterende foto’s gezien
@Cyn: Dat gevoel is niet over te brengen, daar moet je in geweest zijn om je te begrijpen!!! Maar ooit…ooit… dan ga ik je begrijpen ;)!!!
@Viva: Gaat goed. Ik heb heerlijke smaken(die tropical…HMMMM ben ik het eerst doorheen denk ik lol2). Door de sojamelk gaat eea natuurlijk minder hard…maar de lijn loopt nog steeds omlaag… Drinken vind ik moeilijk…(meer drinken zeg maar) Eten gaat goed zo…(mis alleen nog steeds mn fruit…) Maar nog steeds niets aangekomen en steeds omlaag…
Beps: echt ik kan het jullie zoooooo aanraden! Het is niet goedkoop, vrij prijzig zelfs… maar het is het zo waard!
Ik denk, en ik meen het serieus… Dat wij volgend jaar weer safari doen! Mams is helemaal verliefd, paps vind het geweldig… En ik… tsja ik zeg natuurlijk geen nee
![]()
mogguh ladies
ik moest ff bijkomen
@ cyn mooie foto’s op FB hoor, al vind ik de kleuren wat flets, hoe kan dat? had je na die week wel genoeg dieren gezien of dacht je dat je dit nog wel een week kon volhouden? waren jullie prive of met een groter groepje?
@ trl hadden die andere mensen dan meteen die auto gekocht dan?? jammer… volgende keer beter
@Cyn: Ik weet het, en zoals wij het zouden willen, is het ‘nog veel duurder’ (denk ik) omdat ik dan niet alleen Kenia doen wil… maar of ook Tanzania, of alleen Tanzania…en dan een week of 3…(via Loges enzo… pffff was toen, 3 jr geleden, al 4000-5000 pp)… dus… we gaan zien ,…
ja denk ook wel dat Kenia aardig wat kost, maar goed, als je dat vantevoren weet, kun je ervoor sparen
@ raak viel trouwens wel mee hoe druk het was. we zijn van 10 tot 21h geweest en waren wel (veel) andere mensen, maar had niet het idee dat het te druk was. soms de sauna voor ons alleen, gewoon lekker relaxed