Turkish Tea Time

Beps: hmm dat zou ik ook niet weten. Vaak als het hele ticket betaald is en geprint (bij KLM etc.) Dan kan er niets meer doorbelast worden…

Druk? Nee niet echt, ben canvasdoeken aan het bestellen voor mijn casa!

Cyn,zit je nu al in je casa of doe je eerst de was nog bij je ouders

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Nope… Zit nog steeds even thuis! Ga waarschijnlijk met 1.5 week over… Heb deze week geen vrije dag… En zondag heb ik een event in Rotterdam. Dus heb nog even geen tijd om over te gaan :wink:

Ok… gaaf… Ik ben nog aan het zoeken, ik heb nog een tegoedbon voor 2 doeken liggen…

Cyn,Gelijk heb je,je hebt de tijd,geen dubbelle laste.Doeken aan het maken van kenia of andere vakanties?

@cyn: weer terug van wakker???
@bloem: lekker naar de sauna
@viva: vakantie betaald.
@beps: ik heb wel bericht gehad van S, maar ik moet niets extra te betalen. Mocht het wel zo zijn dan vraagt hij dit contant te doen bij aankomst. Maar goed niets extra tot nu toe.
Maar goed ik moet natuurlijk ook nog wel langggggggggggggg wachten. 6 September pas hahaha :slight_smile:
O ja eigenlijk ga ik 28 maart maar goed ik had me niet in het lijstje gezet. Maar 28 maart ga ik een midweek naar friesland met de clienten op vakantie. Net als verleden jaar oktober.

TRL: van Kenia inderdaad… Heb nu 1 grote voor boven de bank besteld van 2 zebra’s…

En wil er dan nog 4 op de muur boven mijn dressoir… :smiley:

@Jac: ja die heb ik ook gehad… maar ik verwacht dat er geen extra kosten komen, omdat ik zelf al contact met Trans gehad heb… En dan meldde S dat het om 10 euro ging pp, niet 15…

Het was toch The Big FIVE??? :slight_smile:

4 en 1 = ook 5 he :wink:

Maar wil geen foto van een buffel, en ook geen foto van een luipaard :wink:

Goedemiddag.

Wij weer terug vd de Introtuin. Hadden van iemand vladekseltjes gekregen waar je €5 korting mee kreeg en we hadden tegels voor de tuin nodig, dus mooi ingeleverd net. Daarna nog heerlijk hier voor op het bankje in de :zon02: gezeten en de foldertjes allemaal weer doorgenomen, dus ben weer helemaal bij.

@MK: Och ja. Ieder jaar denk ik dat ik dat ik een andere foon wil en er komt steeds niets van, dus vraag het me nu ook af. Maarja, je weet het nooit, maar ik wil zoiezo geen duur abonnement en dan blijft er niet veel over qua model foontjes. Hihihi.

@Viva en TRL: Ja hoor. Ben weer een paar dagen rustig aan aan het doen en op tijd naar bed en dan komt het weer helemaal goed. Ik weet in ieder geval nu, dat nog niet alles mogelijk is, maar toch best al wel veel.

@TRL: En heb je alweer een ander karretje op het oog dan? Zoja… wat gaat het worden dan?

@Viva: Dat wordt vast een heel eigenwijs kindje. Doet nu al waar ze ze in heeft. lol2 Verder ben ik blij te lezen, dat alles verder wel goed gaat en dat het er nog even blijft zitten.

@Cynthia: Druk weer de foto’s en nu uitzoeken welke hier en welke daar. Wat zal het mooi gaan worden. Had askim je nog gemist toen je weg was of hebben jullie toch kontakt kunnen houden?

Meiden… die €15 extra brandstoftoeslag doet voorlopig eerst alleen Corridon nog maar voor zover ik het hier en daar gehoord en gelezen heb. Maarja… als het te gek gaat worden, zullen anderen denk ik niet uitblijven. Natuurlijk is het wel hun volste recht, want het is schrikbarend duurder geworden, maar ik vraag me af, als je later in het jaar gaat en het wordt goedkoper, krijg je dan ook geld terug!!! Denk het dus nie!

En dan te bedenken, dat ze de prijs al voor 1 jaar vast hebben staan, schrijven ze zelf aan de klanten, maar toch verhoging. Maargoed, kan me er verder niet zo druk om maken. We gaan toch wel. :cheer:

Zo, wat een lange dit keer. Laterssssssssssss :dag:

Roanna: soms, heel soms wordt er weleens een bedrag verlaagd. Maar dat gebeurd echt bijna nooit… :wink:

Askim en ik hebben even 2 weekjes rust gehad… Gisteren heb ik hem weer gesproken… maar weet gewoon nog steeds niet zo goed hoe het verder gaat lopen.

We wachten af!

@mierre: Was je helemaal vergeten te feliciteren net. MAAR VAN HARTE!!!

@beps: klopt maar ik wacht gewoon af, meer kun je toch niet doen hahaha

@TRL: Goed en rustig kijken hoor wat je kiest, anders zit je weer met een karretje wat niet bevalt(had het niet gezien…hihi)

@mierre: gefeliciteerd!

Roanna,mijn ouders waren ook naar de intrtuin geweest,me mams had het ook over dekseltjes,maar snap nu wat ze bedoelde.Het autootje waar ik voor ging kijken was een pnto

Beps,helaas toen we aan kwamen rijden,stapte er niet anderen in de auto voor een proefrit:mad:,was echt een autootje naar me smaak,maar helaas.

@trl: in het lijstje wat je vanmorgen geplaatst hebt sta ik niet meer in, zal ik deze zelf aanpassen of wil jij dat liever doen?

:turkey:Miere:11 t/m 21 april Marmaris:turkey:

Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

@trl: thanx!

@TRL: Das jammer, maar er staat vast ergens een ander autootje voor jou klaar…