Turkish Tea Time

Mijn nwe abb gaat eind sept in. Dus mag ik va eind juni verlengen
Ik wacht ook wel hihi

weltrusten!! Blegh… ben kapot! Maar ja… wat wil je als je al 40uur niet geslapen hebt… :wink:

Tot morgen! :kus:

@Cynthia: Tja… we gaan op vakantie om even bij te komen, maar jullie moeten zelfs weer bijkomen van een vakantie. Tis toch wat!! lol2

@Beps: Zo blijf je wel bezig he!! Ik mag ook mijn foontje weer veranderen in September, maar ik denk dat ik gewoon deze ( Nokio ) houd, of miss over ga op de Galaxy, alhoewel ik die aifoons ook schitterend vind, daar niet van, maar ik weet nu al dat ik al die mogelijkheden ervan, niet zal benutten. Plus… voor wat ik er dan mee zou gaan doen…( bellen en smsen) veuls te duur per maand. Voor mij dan he…!!!

Ladies… ik ga er op tijd weer in, dus zeg hierbij alvast… volgens mij is er niemand meer :paranoid: dus zit in me eigen te l*llen, lol2 weltrusten en tot morgen.

:slapen: :dag:

Trusten All, ik lig er al in.
Oant moan

Oh, dan gaan ik ook gauw. Miss toch maar eens zo’n padje aanschaffen. Kan ik het ook vanuit bed doen. lol2

Trusteeeeeeeeeeeeeeeee

ik val nog ff binnen
was nogal druk in t een en ander verwikkelt!
maar slaap lekker laddddiieeezzzz

:turkey:Miere:11 t/m 21 april Marmaris:turkey:

Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Miere,van harte gefeliciteerd en een hele mooie en fijne dag gewenst!!!

Miere : van harte proficiat en ik hoop dat je een heel fijne dag zult hebben :kus:
Voor de rest : fijne dag all :dag:

Miertje: maak er een heerlijke dag van :kus:

Ik wakker maar nog niet op.

@Roanna: ik denk dat ik ook niet alles benut hoor. En die galaxy is dan toch ook een giga leuk toestel dat al bijna net zoveel kan! Gewoon ff rustig kijken, of aan R vragen je te helpen uitvinden.

Ik ga eens rustig wakker worden.

wakker… op… maar spiertjes werken nie echt mee… ugh… vreselijk
gelukkig hoef ik ‘alleen maar naar de sauna’

ik ga miertje op FB wel happy birthday wensen

Goedenmorgen.

Allereerst ons Miere:

Meid, van harte gefeliciteerd met je verjaardag van vandaag en hopenlijk mag je ondanks je zorgen en je verdriet, toch een fijne dag hebben. Laat je verwennen. :kus:

Hier hoort een

bij.

@Bloem. Jij ook veel plezier vandaag en laat die spiertjes maar weer eens heerlijk soepel maken daar.

@Beps: Ja, daar had ik ook al over zitten te denken. Er zijn er altijd wel wat van die je wel kunt gebruiken, maar we gaan het zien. Miss die van Tela 2 met die Galaxy aanbieding, alhoewel ik liever bij T-mobiel blijf. Ik zoek nog ff verder.

@Raak: Zal wel weer naar de gymnastiek zijn. :cheer:

Iedereen een fijne dag verder. Het wordt weer :zon02: dus ik ga proberen ervan te genieten vandaag.

Roanna,weer helemaal bijgekomen van de zondag?

Beps,weer hoofdpijn vrij?

Bloem,veel plezier in de sauna.

Viva,hoe gaat het,werkt alles weer naar behoren op het werk?

Ik vanavond waarschijnlijk naar een andere auto kijken,heb vorig jaar een andere gekocht,maar die bevalt me totaal niet,dus eens kijken of er wat geregeld kan worden.

Goedemorgen meiden.

miertje van harte gefeliciteerd, hopelijk heb je toch een leuke dag.

Beps jaloerssssssssssss op de foon van Rubbie…hahahha jij wacht lekker op de volgende
Bloem naar de sauna vervelend
Tlr. op zoek naar een andere auto, pffff daar moet alleen maar geld bij.
Roanna…een beetje bijgekomen meis.
Raak jij druk druk druk of valt het mee
Cynnie al wakker, en vierkante oogjes van de foto’s denk ik zo

Wij op kantoor maar het is rustig alleen het programma testen.

Schoondochter gisteren weer een echo gehad, ze was gedraaid, maar helaas weer terug gedraaid dus ligt nog steeds stuit…en het verstrijken is weer verder gegaan, gelukkig is ze de 34 weken gepasseerd, dus nog steeds spannend.
Ik net maar mijn vakantie betaald, kan maar gebeurd zijn…bij corrie moet iedereen 15 euro extra betalen, bij sunnieweb nog geen bericht van gehad, dus alles maar betaald…
Ik wil weg, ik wil zon…gisteren een downdag, het was de dag dat mijn moeder jarig zou zijn geweest…74 had ze geworden…

Ook hier nog niets gehoord over de 15 euro… wat niet is kan nog komen bij inchecken natuurlijk, maar goed, ik begrijp het wel…

Nu lekker wakker, gegeten, en onderweg mn dingen te doen.

@Bloemmie: Have Fun…

Viva,een moeilijke dag dus gisteren voor je… Ik heb ook nog niks gehoord van O*D over 15 euro extra. En die auto ja er zal best wat bij moeten,maar ik was toen al snel terug geweest naar de garage om te zeggen dat er dingen waren,die hun verkeerd gemeld hadden en ze zouden iets regelen,alleen waren en toen geen auto’s naar me zin dus hopen dat ze nog steeds wat kunnen doen.

Even snel een berichtje: brandstoftoeslagen kunnen tot 20 dagen voor vertrek doorberekend worden. Het is per touroperator verschillend of ze het voor al geboekte reizen nog gaan doorvoeren.

Weer druk aan het werk Cyn…(hihi ik heb ‘geen touroperator’ hihi… dus moet ik afwachten of Trans het me berekend, omdat ik daar het ticket betaald heb…)

Miere, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Roanna, dubbend over een andere telefoon.

Viva, gisteren een rot dag gehad :kus:

Bloem, lekker naar de sauna.

Trl, voor een andere auto kijken.

Brandstoftoeslag, geen idee of ik dat nog bij moet betalen. We wachten rustig af.