Cyn,welkom terug…Ben benieuwd naar je verhalen.
Viva,ja Izmir was veel te kort.Dat is mooi balen zeg als iets niet werkt zoals je zou willen.
Bloem,zware kost gestudeerd.
Cyn,welkom terug…Ben benieuwd naar je verhalen.
Viva,ja Izmir was veel te kort.Dat is mooi balen zeg als iets niet werkt zoals je zou willen.
Bloem,zware kost gestudeerd.
Ook goedemorgen piepels.
Na een goede nachtrust weer helemaal opgeknapt. Was inderdaad toch even teveel van het goede, maargoed, je moet toch een keer weer een begin maken en natuurlijk luisteren naar het lichaam.
@Cynthia: Ook hier… welcome home :cheer: en gaan vast vande week je verhalen lezen en foto’s kijken. Nu eerst ff bijkomen… van een vakantie.
@Viva; Ja, ik weet het, hoe dom ik was. Het is ook wel een beetje automatisme van mij om alles wat in dat doosje zit, in te nemen en kan eigenlijk best een keer dagje overslaan. Maarja… je bent nooit te oud, enz,enz. lol2 DDD… En jij succes op je werk daar.
@Beps: Gelukkig ook weer HP vrij en vandaag nog vrij toch als ik het goed onthouden heb.
@Raak: Ook weer een fijn verwenweekend gehad… Heerlijk toch en nu weer aan het werk en ook in de tuin zeker!! Nouja, J. dan he!!!
@TRL: Wat een schattige foto’s op FB van dat weekend. Zo guitig die boys!
@Bloem: Ook weer druk aan de studie zeker? Maar wel genieten van het mooie weer hoor!
Voor de belangstellenden… die 2 kanarie’s hier binnen in de kooi hebben nu alweer 4 eieren gelegd. Het is dus lente hier. lol2 Die ander jonkies 2 zijn al zelfstanding.
Nou, iedereen een fijne dag verder nog. Ik zo even een :was: ophangen buiten en dan even schapjes doen.
Laterssss :dag:
Wipvogels bij jullie binnen Roanna lol2lol2!!!
@Cyn: Ben benieuwd naar de foto’s!!! En zalig hoor zo een vakantie!!!
En toen… Oh ja, ben idd vrij vandaag haha
Cyn : welkom terug, 1.500 foto’s dan zijn we wel even bezig met kijken lol2
klinkt als een heerlijke vakantie !!
Viva : bij jou werkt niets zoals jullie het willen, mega irri dan he. Jij je shake programma er lekker bijna opzitten, nu kun je je bikini’s tevoorschijn halen
Beps : vindt de shakes zonder melk niet te pruimen !
Bloem : weer aan de, wel interessante, maar vele stof om te leren
Trl : ben je nog een daagje vrij nu ?
Roanna : nu weer helemaal topfit. ik aan het werk, wil vanmiddag in de tuin gaan zitten lezen, j. zal er dan wel weer ff wat verder in werken
mogguh ladies
grappig dat jullie het allemaal zware kost vinden, ik vind het echt 100x leuker dan verbindingen, ip/protocollen en voice over ip :retard: maar goed, elke gek z’n gebrek… begin me langzaamaan af te vragen waarom ik ookal weer met mijn grieks&latijn gestopt ben, maar weet dat nog wel erg goed, maar dit is echt leuk!
@ cyn welkom thuis! nu eerst ff bijkomen!
@ beps en hoe vindt hups zijn mac?
@ raak lekker verwenweekendje gehad? ik ga morgen lekker dagje naar de sauna… roomie trakteert ![]()
@ roanna ja je moet toch een beetje kijken wat te ver/te veel is, dan weet je dat nu…
@ viev klote systemen altijd… bleghghhh succes ermee
Raak,nee hoor geen dagje vrij,gisteren ook al weer gewerkt.
Bloem : oh lekker morgen een verwendag, zo zaligggggg, en vooral voor die prijs ![]()
Viva : vergat te zeggen : 9 april ned. 1 21.25 : ik vertrek
Trl : oh dan was je alweer snel aan het werk he, maar ja er toch even fijn tussenuit geweest
Beps : njoy your day off
Roanna : alweer eitjes ??? zijn idd wipvogels bij jou lol2lol2
9 april dus… moet je ons tegen die tijd nog maar eens helpen herinneren…
goed… ik werd een beetje afgeleid door een pakketje met kleurtjes. had getracht een spijkerbroek te vinden en geloof dat dit hem wel wordt. al die anderen die ik heb zijn stretch en op zich is dat prima, maar na 1 stap lopen gaan die dingen zo lubberen en na 1 dag glijdt die zo van je k*ontje af dus dat is nix. nu dan maar een skinny jeans… tis wel ff wennen met mijn kuiten, maar ik vind het wel prettig, beetje strakker… dus… nu we dat gedaan hebben: weer aan het werk!
@Bloemmie: Rubbie begint te wennen. Heeft ondertussen z’n HTC telefoon verkocht en aks alles goed gaat woensdag/donderdag zo Aaiphone 4 inhuis haha.
@Beps: Kijk… dat wilde ik nu de hele week al aan je vragen, hoe het rupsie en met z’n Maccy is. En kan hij al zeggen, wat hij ervan vind? Zo, toe maar ook nog een aaifoontje erbij en de familie Mac is compleet. lol2
@Bloem: Spijkerbroek via PO zal ik maar zeggen? Ik kan zo moeilijk via PO broeken bestellen, al zie ik soms zulke leuke. Zijn altijd veuls te lang en kan zelf nie zo goe naaien. Gelukkig zit er hier 1 zaak in A’doorn die korte maten verkoopt en doe dan in 1x in de zoveel tijd daar even mijn aankopen, maar zijn altijd van die standaard (spijkerstof) broeken.
@Raak: En? Is het gelukt met in de tuin zitten lezen/werken?
He bah, het zonnetje gaat iedere keer weg en dan heb ik het weer fris buiten. :mad:
@roanna: heb vaak ook het probleem met de lengte vd broeken, wss moet ik straks voor de zomer all broeken nieuw hebben, pas helaas niet meer in de oude,( +10 kg), ondertussen druk aan het opletten, verstandskiezen laten verwijderen helpt dan goed hoor haha en zeker de bijwerking van de ibu
Oh Linda. Echt waar? 10 kilo erbij!!! Tja… je zou toch zeggen, met al die kwaaltjes die jij de laatste tijd in de mond had, daar is veel af, maar bij dus. Poe hee… Hoe kan dat dan?
Kokkie heeft toch ook een paar weken niet zo lekker kunnen eten, maar hij viel wel af. Oke, niet zo heel veel, maar kwam zeker niet bij.
Roanna : ja hoor, hier staat ie echt heerlijk volop te schijnen, maarre wij zitten dan ook in het zuien he ![]()
Bloem : zeg het tegen die tijd nog weleens hoor. Jij weer mooi broekie gescoord !!
Beps : dus Rubbie is ook om nu
@Bloemmie: FOTO!!!
@Raak: Ja hij zegt: Het is best grappig. Door kennissen konden we officiele software kopen, wat hij nodig had(meer dan 1000 euri, voor 50 zeg maar…) dus dat ook maar gedaan.
Langzaam begint hij te wennen, en dus ook maar een aaifoon, GLOEIENDE GLOEIENDE…zit ik met een 3G, krijgt hij gewoon een 4 lol2
@ beps hahah dat dacht ik idd ook al. broer heeft sinds vrijdag de aaifoon 4 en samen met zijn padje is ie helemaal tevree
@ roanna ik bestel idd via bonprix, en kies juist daar alleen broeken met L-maat, je hebt ook K-maat en N-maat (kort en normaal) maar heb ff een keer de lengte van mijn binnenbeen opgemeten en die is dus net 79 cm, en N maat is 78 cm en das dus net nie… deze zit dus echt prima. in de winkel zijn de ‘lange maten’ juist weer veels te lang voor mij
ben ook door schade en schande wijs geworden hoor, elke keer bestellen, alles terug, andere maat etc… maar goed, weet nu wat ik moet hebben en wat niet…
@ linda altijd lastig om op gewicht te blijven maar je weet nu wat je wel en niet moet doen… hoe is het nu met je gebit? nog veel last?
:finger: :tssk: ik zou gezegd hebben, geef mij die 4 en dan krijg jij mijn 3… maar aan de andere kant, vind de 4 nie lekker in de hand liggen dus dat zou ikzelf niet zeggen maar als je wel de nieuwste wilt… zou ik dat zeggen
snappie em nog…?
ok ladies :dag: sporten voor het eerst sinds… erhm… juist ja… doei
@Linda: is aangekomen maar goed er goed opletten
@bloem: vind deze kost leuker als die van ip/protocollen
@cyn: is weer terug en heeft vele foto’s gemaakt
@beps: nog 7 weken en dan VAKANTIE!!!
Ik snap t nog steeds ,… maar…
Ik mag in juli weer een nieuw abb. In juli/aug komt de aaifoon 5…
lol2lol2
Ik wacht wel ![]()
@Jac: JAHAAHAHAAA dan zitten we er al lang, hebben al aan het zwembad gelegen en joeppie, nu een borrel op het terras…![]()
NOu ik snap hem nie maar ik snap wel dat de nieuwe aaifoon in jul/aug komt dus dan wacht ik ook nog effies…hahahaha ik mag in aug nieuwe foon! ![]()
Maar wie weet zijn er dan weer andere foons…
nou ik ga optijd naar mijn bedje…