@ roanna middagdutje doen!! awhhh zo zalig
Ik ben terug mn bedje ingegaan.
Lekker tedut, wat naar de tv geluisterd(kon echt geen licht verdragen)
Net even met Rubbie boodschapjes gedaan, pil ingenomen, en nu gaat het wel weer.
Op naar de avond. J&H komen zo langs, eten een hapje mee(ik maak het me makkelijk, visroerbak, rijst erbij voor Rubbie en J&H) en dan na een bakkie gaan ze vast weer naar huis.
@Roanna: Ja ik dacht wel dat je vandaag wel doodmoe zou zijn. En die plaspillen, die neem ik dus in OP de markt, daar kan je overal! haha… Nu lekker genieten van het zonnetje
@Bloemmie: Heerlijk een middagdutje…
@TRL: Heerlijk weekend gehad dus, lekker bijgetankt…
:retard: 5 hoofdstukken middeleeuwse kunst bestudeert… ik ga dutje doen… awhhhh
Roanna : moe geworden van de verjaardag gisteren en nu in het :zon02: bijkomen
Beps : niet helemaal lekker, terug naar bed en nu gaat het wel weer, fijne visite voor zo
Bloem : veel saaie stof doorwerken en heerlijk lang uitgeslapen
Trl : een zalig weekend gehad in Izmir
MK : samen met de kids genoten van het buurtcircus, dat is ook leuker voor de kinderen he, zijn ze er direkter bij betrokken
Wij weer thuis van een zalig weekendje, natuurlijk heeft het weer ook flink meegewerkt
ben druk dus ik lees wel maar reageer weinig!
dus aan allen een knuff!!!
Ik ben weer aanwezig, hoofdpijn onder controle…
@Viva: Met melk(alpro) vind ik het het lekkerst…dus…
Verder nog niet veel meer afgevallen, lijf(en ik) moeten er aan wennen denk ik :)!
@Bloemmie: PFFF niet mijn favo dus…:)!!! Sterkte
En op naar bed
Weltrusten all
@ raak, niet saai hoor, alleen erg veel! het meeste is toch allemaal al bekend dus is wel leuk, alleen VEEL!
@ beps zoveel hoofdpijn de laatste tijd… hoe was het met J&H, zijn ze er al uit of ze toch gas gaan nemen?
@ Jac :dag:
Zo ik ook weer wakker
Gister halve dag geslapen dus kon gisteravond slecht inslaap vallen
@Bloemmie: ik heb al m’n leven lang spanningsmigraine. Laatste tijd een hoop gebeurt. Afgelopen week weer 4 collega’s vertrokken ivm de zomerperiode. Geen angst om mijn job, maar kan slecht tegen de spanning die er nu weer hangt
J&H weten het nog niet. Ik laat ze maar gaan hihi
Straks de tandarts bellen. Grote vulling uit m’n kies gevallen gister
Tot later
Goedemorgen op deze :zon02: lentedag, we gaan zo maar weer eens een beetje werken :dag:
@bloem
Valt niet mee al dat leren.
@beps
Je vullingen zijn ook nog niet aan de shakes gewend ![]()
@trl
Leuke dagen gehad, kun je weer even op teren.
@raak
Ook lekker een paar dagen weggeweest en lekker verwend.
@roanna
Toch iets teveel van het goede, helemaal naar Beverwijk.
@jac
Druk, maar gluurt toch mee.
Ik weer achter mijn bureau en wat word ik weer vrolijk als ik naar buiten kijk en de lente zie, ruik en proef!
Miere:11 t/m 21 april Marmaris![]()
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
Ohhh nog 7 weken… dan gaan we lekker een weekje weg…
Goedemorgen meiden.
beps aan het aftellen, ik gebruik geen melk, ik slik ze gewoon met water door. Proef er na al die tijd weinig van, zet de shaker aan mijn mond en drink hem leeg. Klaar. gewoon doorgaan beps het werkt echt.
Roanna o dommie nooit die plaspillen in de avond innemen…doe rustig aan meissie.
Tlr, leuke foto’s van ismir kort maar krachtig te kort lijkt me
Mk ook aan het genieten van het weertje, nou anders ik wel, ben die kou zo vreselijk zat.
Raak weer terug van een weekendje lekker weg…help ons herinneren he dat we tv moeten kijken…hoe laat en welke zender?/
Jac spiekt mee maar heeft het te druk
Cynnie al weer terug of nog niet???
Bloemmie geschiedenis in je hoofd stampen, het lijkt mij vreselijk, dus petje af voor jou.
Ik achter mijn bureau…en heb echt geen zin, ik wil naar buiten, ik wil lekker ramen zemen alles spic en span maken, maar helaas ik zit op het duffe kantoor. En moet een systeem testen, maar daar hebben ik en mijn collega dus helemaal geen zin in, het knakenprogramma, steeds loopt hij vast, niets kan wat we willen, en het is zooooo omslachtig. bah bah bah.
@Viva: Met water vind ik het ‘niet vullen’ wat ik met het Atkinsshake wel had. Daarom de melk… En nu is het zelfs lekker :)!!!
Ik zat ook te denken: Wanneer komt Cyn… volgens mij vandaag…
En ik zie dat Cyn zit mee te lezen …
heeey meiden!!
Ben inderdaad vanmorgen na een lange vlucht geland in het koude NL… Brrrr…
Lange vlucht dus, tussenlanding op Cyprus (net als op de heenreis) en daar ging een passagier van boord met de ambulance… Was helemaal niet goed geworden…
Mijn vakantie… ik kan het niet beschrijven… het was zo ontzettend gaaf!! De hele big 5 gezien!!! GAAF!! Foto’s volgen snel! Ga nu even slapen, en daarna komt broer de foto’s kijken 1500 stuks haha!
Morgen werken, dus breng dan wel verslag uit!
:dag:
Beps ik heb het nooit met melk gedaan dus ik weet niet beter, het volle gevoel komt pas na een minuutje of 20 denk ik.
Ik heb in ieder geval geen honger ofzo…dus we gaan gewoon door…nog een klein stukje voor mij.
Cynnie welkom thuis, nu eerst ff bijtrekken van de lange reis…we zien de foto’s wel verschijnen.
@cyn: welkom thuis