Turkish Tea Time

@roanna: ik dacht sinds 2002 of 2003 gaan mijn ouders pas naar het buitenland, wij zijn toen met z’n drietjes met de bus naar spanje geweest, het jaar daarop zijn we gaan vliegen, daarvoor altijd kamperen, toen ik geboren werd hadden mijn ouders een seizoens- of jaarplaats voor de caravan

zo ff 3 hoofdstukken gestudeerd en daarna lekker dutje gedaan
nu aan de carpaccio en de salade, met echte turkse worst (sowdeju wat een knoflook) en lekker kaas enzo… mmhh jammieeee

krijg van dit weer altijd zin in sla/salade en reizen, hahaha heb mn volgende reisje al in mn hoofd, maar zou nie weten wanneer en waarvan ik dat zou moeten betalen, dus maar gewoon verder dromen

Ik naar bed, trusten

beps welterusten.

getver wat een gedoe in libie…dit gaat helemaal fout. bah…

Ik wakker en heb gelukkig heerlijk geslapen.
Libië ja ik werd er gister al naar van.
Deze tiran is erger dan Osama. Ik wacht t gespannen af

Op naar m’n werk

Mogge, vandaag kleinzoon jarig, gisteren al gevierd, nu 2 daagjes weg, lekker hotelletje, zwembad, sauna, massage enz. dussss ben morgenachtend weer terug, fijne dag all
Roanna : veel plezier bij je familie, zit daar ook in de buurt :)Jesses schietpartijen, daar houden we niet zo van he
Viva : heerlijke bbc gehad en gisteren weer strak
Bloem : heeft Turkse lekkernijen heel dichtbij ontdekt, jammie
Beps :al vroeg hier langsgeweest, werkse
Linda `: camperen met de ouders
Lybie : ja dat gaat niet goed, die man moet gewoon echt gestopt worden

@Raak: Veel plezier…

Even opzoek naar het lijstje…

:turkey:Miere:11 t/m 21 april Marmaris:turkey:

Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Zo meisjes…wat een heerlijk zonnetje

hoi hoi

ik heb ff een maratonnetje geslapen… dacht dat ik wakker was en lag nog eventjes te mijmeren wat ik allemaal nog moest doen en voordat ik het wist was ik weer in slaap gesukkelt en paar uurtjes verder…
er staan nog allemaal van die blegh klusjes op me te wachten en de stof voor het examen is veel! lees me helemaal suf maar word ik ook beetje moeiig van… schiet nie op! archhh

Zo ik ook languit thuis. Lekker in t bad geweest
Nu 2 dagen vrij

@beps
Nu echt 2 dagen … :stuck_out_tongue:

Het was gisteren een klein circusje, maar wel heel leuk!

Goedenavond.

Daar is ze weer. Na een wereldreis met de trein weer heelhuids thuis. ( was weer een of andere storing rondom Utrecht geweest)

@Beps: Oh echt? Jij 2 dagen vrij? Eerst zien en dan geloven. Hihihi. Nou, geniet er in ieder geval van.

@Raak: Oh, bofkont weer. Heerlijk een paar daagjes laten verwennen. Toe maar weer en gelijk heb je.

@MK: Vonden mijn kinderen vroeger ook altijd zo leuk zo’n buurtcircus. Ik weet het nog goed. Circus Hoepla streek dan neer op een stuk weiland in de buurt en wij met z’n allen er naar toe. Nou, jullie hebben zeker wel genoten.

Linda: Oh, dus je ouders zijn van huis uit eigenlijk kampeerders. Dan zullen ze dit vast leuk vinden.

@Viva: Ook nog langs zien komen. Ja, vreselijk die ellende daar in Libie. Ik heb vandaag nog geen nieuws gezien of gehoord, maar zal straks ff het journaal kijken.

@Bloem: Een gat in de dag geslapen en dan ook nog die studie erbij. De blehhhh dingetjes nog kunnen doen vandaag?

Zo, ik heb de dag weer overleefd dus en het ging eigenlijk best goed vandaag. Ik ben nu wel moe, maar dat zou zelfs een gezond mens zijn van dit geslenter en gereis, maar vind het toch steeds nog leuk.
Mijn schoonzus is jarig vandaag en had ons daar getrakteerd met eten. Nee geen Turks eten, maar in de hal van Chinatown bij een of andere buffet gedoe, maar was wel heel lekker.

Ik heb zelf niets gekocht, dan alleen zo’n ouwewijfen boodschappenkarretje, voor als kokkie straks weer bij de boer gaat werken, ik de boodschappen niet hoef te sjouwen, maar kan trekken. lol2

Nou meiden… ik kijk nog ff mijn mail na en dan maar niet te laat naar bed.
Weltrusten alvast en tot morgen weer. :dag:

Daar ben ik weer,nog niet bijgelezen,maar wel een super weekend gehad…Nu slapen,morgen weer werken.

ik ook weer thuis van een avondje film kijken met de (ex) roomie. was gezellig… we zijn net een getrouwd stel… haha nog steeds

@ roanna handig zo’n karretje!
@ trl welkom terug, fijn dat je het leuk hebt gehad!

:turkey:Miere:11 t/m 21 april Marmaris:turkey:

Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Ik weer wakker…

@Roanna: Mooi dat het gelukt is gister. En toch lekker gegeten(ik vind het daar zooo lekker ruiken ;)!)

Ik ben vrij, lekker uitgeslapen, en zit nu even bij te komen. Heb hoofdpijn…BAH!

Ik ben er ook weer,na een heerlijk weekendje izmir nu weer aan het werk. De eerste dag daar helaas veel regen,maar dat mocht de pret niet drukken,zaterdag heerlijk in de warme zon gezeten…Was een geslaagd weekend en voor herhaling vatbaar.

Roanna,jij lekker naar de zm geweest,altijd handig toch zo’n karretje,gelukkig dat het allemaal goed gegaan is en moe zijn daar zal iedereen last van hebben na zo’n dag.

Beps,sterkte met je hoofdpijn.

Bloem,lekker lang geslapen.En heerlijke turkse lekkernij gekocht.

Viva,een zoektocht gehad naar je ring,maar gelukkig weer gevonden.

Raak,lekker 2 dagen weg,heerlijk laten verwennen.

mogguh

lekker zonnig hiero! verder heb ik nix te melden dus ik zwaai alleen eventjes :dag:

Goedenmiddag ladies.

Nou, na dat het gister zo goed ging, ben ik vandaag dus doodmoe, want heb toch denk ik een bietje teveul van het goede gehad. Komt nog bij, dat ik, de “domme doos” de plaspillen om 21.00 s,avonds nog inneem, ik dus wel 5 of 6 x eruit ben geweest vannacht en ik denk dat het me nu nekt. Maargoed, vanavond weer op tijd erin, na eerst nog een taartje te eten bij mijn schoonzus voor haar verjaardag van gister.

@Beps: He bah. Ben je vrij… heb je hoofdpijn. Hoest nu dan?

@Bloem: Even niks te melden. Heb ik soms ook niet. lol2

@Raak: Is zich lekker aan het laten verwennen denk ik.

@Viva: Druk op en aan het werk zekers.

@TRL: Jij een leuk weekend in Turkije gehad. Het was kort maar krachtig zeker en zo te lezen de moeite waard, dus gewoon nog weer eens doen als je de mogelijkheid hebt. Hoorde net op radio Geld. dat ze er nu achter zijn gekomen dat er op een of ander geldautomaat in E*e al een tijdje een skimapparaat heeft gezeten. Niet te hopen die van jou dan, maarja, daar zullen ze je snel genoeg over inlichten, denk ik dan.

Nou meiden… geniet nog ff van het :zon02: indien mogelijk. Heb net even de krant in het zonnetje zitten lezen, maar werd nog moeier ervan. Hhahaha.