![]()
![]()
![]()
@Wendy: Dat zal vast even een emotioneel moment zijn geweest vanmorgen. Maargoed, alles is nu zoals ze het vast wilde hebben, alleen wel wat later waarschijnlijk, maarja… dat hebben we niet in onze macht.
We denken aan jullie hoor. :kus:
@Beps: Weet je, dat ik NU pas zie dat jij er ook nog een x extra tussen staat om naar Oss te gaan.lol2 Leukkkk… wat ga je doen daar dan?
Enneh… voor nu… jullie ook eet smakelijk en geniet ervan.
@Linda: Ik had er wel eens van gehoord, maar verder ook niet. Gaan jullie daar kamp(r)eren of hebben jullie een huisje gehuurd? Nouja, hoe dan ook, ook weer leuk toch!!
@Bloem: Ik hoop nu echt dat het dit keer wat wordt hoor. Je bedoelt bij de bank, met een vorige werkgever?
@Viva: Lekker een avondje uit ETEN en neem het het maar van meis. Veel plezier.
@Raak: Oh, dat is dan ook wel toevallig he. Ja, daar kom je wat tegen he op zo’n fysiopraktijk.
Oh ja, krijg zo nu en dan een sms van iemand ( met oud en nieuw en toen in het ZH met opbeurende woorden) van iemand waar ik de naam niet van weet en het nummer ook niet van ken. Is dat een van julllie, die miss een ander nummer heeft? Het eindigd met 4633. Diegene zegt nooit z’n naam erbij, dus weet ik nog steeds niet wie het is.
Ik heb bijna van allen van jullie het telefoonnr, maar deze dus niet! Dus wie o wie???
Fijne avond all. :dag:
hahaha
roanna heeft een mystery sms-er!! hahaha
valt me op dat veel mensen voor een dagje/weekendje vakantie in eigen land kiezen voor brabant!! en begrijpelijk natuurlijk
@ roanna ja die idd. maar goed, reken nu nergens meer op, zie het allemaal wel
gosh was ik moe, net ff 2.5 uur geslapen en zou nog wel kunnen zijn blijven liggen. ook beetje keelpijn dus denk dat ik de inzell-bug te pakken heb (bijna iedereen die ik ken is uit inzell teruggekeerd zwak-ziek-verkouden)
@Bloem: Ja, wij komen ook altijd graag die kant op, al zijn we nog nooit verder geweest dan Eindhoven en dat al een paar x. Blijft leuk!! Maar wie weet dit jaar nog een keer richting Tilburg.
Oke, nou dan weer even afwachten of het dit keer wel wat wordt. Ze weten in ieder geval wie ze binnen halen, denk ik dan, alleen inmiddels met meedere diploma’s. Ik hoop het echt voor je.
Mag ik vragen… wat betekend
??? Ik te blond of toch te simpel?
lol2
Aan het taalgebruik… moet het er een van ons zijn, maar wie!!!:vak02:
@roanna
Geen idee, het nr komt bij mij ook niet voor.
@linda
2 Reisjes gepland.
Onze Toos, alweer een jaar voorbij…
@roanna: wij gaan twee keer kamperen, eerste keer gaan mijn ouders ook mee gaan onze nieuwe tent dan uitproberen die we eind vorig jaar hebben gekocht
sorry op andere forums is de rofl het lachebekie… ik vergeet dat steeds
rofl: rolling on floor laughing
pmsl: pissing myself laughing
Goedemorgen all
Roanna : om in de taal van Bloem te spreken : pmsl, dus je weet wel dat de sms van hier komt lol2lol2lol2lol2, is mijn zakennummer, andere die iedereen heeft is mijn prive, tuttebol ik dacht dat je mijn nr. wel kende. Moet toch anders ook gedacht hebben waarom laat Raak nix horen ???
Bloem : nu dan maar weer gewoon voor de zekerheid verder solli’s versturen he want juni is het tenslotte ook weer zo
Beps : naar Oss, daar heb ik jaren gewoond, komt onze Toos ook vandaan
Linda : Asten ligt idd in Brabant, vlakbij Someren, midden in de aspergestreek, jammie dat wordt smullen
Goedemorgen.
@Raak: Oke dan… ook weer opgelost. lol2lol2 Ik had echt geen idee, dat het van jou af kwam, al zei de manier van schrijven me wel, dat het een bekende moest zijn. Dit nummer kwam mij inderdaad niet bekend voor en omdat er ook geen naam bij stond, dacht ik… mmmmm… het zal wel. Ik heb wel jou andere nummer inderdaad. Maargoed, nu weet ik het dus!!! Lief hoor die smsjes. :kus:
@Bloem: Oh zo ja. Nouja… ik zie ze ook vaak op FB staan, maar heb geen idee wat die afkortingen betekenen. Zoals
(: (((: en weet ik het al niet meer. Wat ik weet zijn de xxxxxxx lol2 Ik weet dat er een site voor is met al die afkortingen, maar vind het wel net zo makkelijk als de emoticons/smilies al voorgedrukt staan net als hier b.v.
De rest nog niet wakker denk ik of al te werk.
Fijne dag all. :dag:
@roanna
Het sms mystery gelukkig weer opgelost.
Ik vanmorgen al bij de kapper geweest, de uitgroei bijwerken. Net kaartjes gehaald, we gaan vanmiddag naar het circus.
mogguh
@ MK owh leuk!! en jezelf lekker verwend in de kappersstoel, nice…
moet wel zeggen dat ik nog nooit zo blij was, dat ik naar de kapper was geweest voor wat kleur en bijwerken, al die foto’s met die schaatsers en dan een vogelverschrikkershoofd… dat kan natuurlijk niet ![]()
@ raak hahaha psml!
@ roanna sms-mystery opgelost, wel grappig.
wasje draait, mn solli-kleren vullen een hele was, heb ze zo vaak nodig! voor de rest loop ik hele dagen in joggingsbroek en trui hoor… haha
sohhooooo!! de lokale c1000 heeft hun vers afdeling uitgebreid met turkse kazen, knofloos worst en sigara boregi… raden hoeveel ik er nu voor mezelf gebakken heb! hihi… zit alleen beetje weinig kaas in, maar wel lekkaaahhhh
@bloem: klinkt erg lekker!
Meiden ik ook weer thuis
Was vandaag nogal druk, maar de dag is omgevlogen
@Bloemmie: JAMMIE!!!
@Raak: De geheime smser hahaha…
Ja we gaan naar oss, met de hondjes weer. Logeren in een tent(tenminste als ik er 1 kan regelen…waar ook 3 benches in passen en wij haha…
1 nacht hoor, anders rijd ik gewoon op en neer ;)!!!
@Viva: JAMMIE!!! Alles is binnen, heb de syntetische smaken haha… ZALIG!!!
Dus ik kan weer even vooruit…
En nu… Varkenshaas bakken met groenten: Ook helemaal zalig
Beps op zoek naar een tent, en kan volop shaken, succes meis.
Bloem aan de was, en in turkse sferen…jammie maak me maar lekker
Roanna weet eindelijk wie de sms gestuurd heeft.
Raak was de boosdoender hahahaha.
Wat een heerlijk weer vandaag, bloemen voor in de tuin gekocht, en heerlijk in het zonnetje gezeten, nu weer zaterdag avond…vandaag weer strak aan de lijn geweest, na de bbq van gistern die was trouwens heerlijk en erg gezellie.
Ik dacht ook al, waar is iedereen toch!!!:dag:
Ik krijg weleens vaker smsjes van Raak, maar dan op de foon die in mijn foon staat en komt haar naam erbij, maar deze waren echt anoniem, naar nu blijkt dus haar zaken foon. lol2 lol2 Tja, dat kon ik niet weten, als er ook geen naam bij het smsje staat. Maargoed…alles is clear now!
@Viva: Ja, wat een weertje he. Heerlijk was het in het :zon02: Wij hadden van de week al een boel viooltjes voor de tuin gehaald en dat staat al zo vrolijk.
@Beps: Misschien ergens een tent huren ofzo.
@Bloem: Zal vast allemaal lekker zijn.
Oh meiden, binnen 12 uur tijd hier op het WC een gewapende overval geweest. Gisteravond laat bij de cafetaria, (zonder buit) en vanmiddag bij een herenkledingzaak ( met buit) . Moet toch niet gekker worden. Op klaarlichte dag. Wat een lef. Vanmiddag reed er een paar keer de politie op motor door de straat, want ze hebben nog niemand, dan alleen wat signalementen.
Nou, iedereen verder weer een fijne avond. Wij morgen met de familie naar de ZM, want moeten de gratis treinkaartjes op maken voor deze maand.
:dag:
@Linda: Oh, ook wel gezellig toch!! Maarre… hebben je ouders al weleens gekampeerd dan? Die gingen toch meestal naar hotels?
@Viva: Bij ons ook heel gezellig geweest: appeltaart en spare ribs haha…(ok ik heb geen patat genomen bij de ribs haha) Vandaag op strak, morgen ook: Wij ook weer helemaaal blij :)!!! Morgen shakes met tropicale en cocossmaak(haha… ik ben zoooo van de chemische zooi lol2!!) De meter heeft vandaag dus stil gestaan
@Roanna: JEMMIG!!! wat een toestanden…
Morgen veel plezier met je fam op de markt…
gosh Roanna je zal er maar even lopen om schapjes te doen, je schrikt je toch het lazerus…wij ook bosviooltjes gehaald,idd staat heel vrolijk en gezellig.
Beps lekker chemisch, succes hoor meis…ik vandaag ook superstrak er tegen aan…zit al aan mijn 10e bak thee ofzo vandaag. Maar raak het vocht al weer kwijt, kon vandaag gewoon mijn trouwring rechts dragen, maar nu zit hij weer links (die vinger is dikker) anders glijd hij er weer af, en 1x mijn hele boel onderste boven trekken vind ik meer dan genoeg.
Ik kan echt niet zonder koffie, hoe strak dan ook :)!!!
Dus ik minder wel, en drink meer water enzo… Maar mn cappu… 2 keer per dag(ben al aan het kijken hoe het smaakt met rode alpro haha… RANZIG hahaha) echt een bakkie…:)!!!
Maar zo… ik voel me PRIMA!
En dus nu… logje maken van mn schattepatatten… en dan lekker onderuit en naar bed