Turkish Tea Time

Ik ga slapen morgen gaat de wekker weer om 05.30 uur slaap lekker allemaal en tot morgen

:turkey:Trl:17 maart t/m 20 maart Izmir :turkey:

Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Ik ook al weer even wakker… Rubbie moest werken vandaag dus lekker mee op op mn ‘halve’ vrije dag…(heb je eens vrij op woensdag: Vergadering…grrrr)

Verder geen plannen

Roanna,en weer een mooi aangezicht? Kokkie met z’n nieuwe gebit…

Viva,de kilo’s gaan er dus nog steeds lekker af bij jouw,super hoor.

Beps,balen dat je op je vrije dag een vergadering heb.

Vond het maar een fris windje vanmorgen in vergelijking met gisteren,maar het is nog droog en de zon begint nu weer door te komen…

Trl : ja wel jammer he dat het weer frisser is geworden, hier ook wel een :zon02:
Beps : dat is zeker balen als je op je spaarzame vrije dagen toch nog terug moet voor een vergadering
Linda : we reageren idd allemaal iets later nu omdat we toch, helaas, minder aanwezig zijn soms, is niet alleen naar jou toe maar geldt voor ons allemaal

Goedemorgen ladies. :dag:

Nou…nee, ik moet toch nog even tegen dat bekkie aankijken, want het was weer alleen passen, meten, bijstellen en weet ik wat allemaal en nu krijgt ie het a.s. maandag. Pfffff… Maargoed, komen we ook wel overheen. Wordt nog weer een paar dagen zacht voedsel dus. lol2

Tja… en over dit forum. Nee, het is zoiezo niet meer wat het geweest is en dat heeft inderdaad een paar redenen. Al kijk ik hier dagelijks wel een paar keer even, heb altijd niet meer de moed en de zin om van alles te vertellen, wat we eerder toch wel deden. Er zijn er inderdaad een paar weggevallen die het toch ook altijd wel gezellig maakten hier op het forum en ik denk ook wel, dat velen van ons ook op FB komen en daar het een en ander achter laten, alhoewel ik bijna niet, dan soms een berichtje aan een bekende en natuurlijk…HA :cheer:

Maargoed, het mooiste van ons forum is nog steeds wel… dat als het moet en als het nodig is en het er op aan komt, we er voor elkaar zijn. Dat heb ik onlangs nog zelf mogen ervaren, waarvoor jullie hartelijke dank.
:kus:

Al zal het maar door een leuk kaartje zijn, een smsje, telefoontje, mailtje, msn, of even indien het mogelijk is een bezoekje brengen… dan zijn we er allemaal voor elkaar. Laat dat zo blijven a.u.b.

Dus echt Linda… dit is niets tegen jou persoonlijk. De power is er gewoon een beetje uit, maar we vergeten elkaar niet!!!

Zo, ik heb gezegd!! :kus:

Straks gaan we ff naar de stad om allebei ff de haartjes te laten knippen.

@Beps: Hopenlijk ben je de koppijn kwijt.

Iedereen een fijne dag. Hier ook nog wel aardig weer, maar wel een windje zo te zien.
Laterssssssssssssss:dag:

Roanna : oh jee nog een aantal dagen soppen dus…lol2 maar is natuurlijk ook belangrijk dat het straaks goed past he

@Roanna: Ik had het niet beter kunnen zeggen!!!
En voor Kokkie: Sterkte nog even :kus:

Ik ben trouwens(na het weekend ‘verkeerd’ te hebben gegeten en aangekomen te zijn) weer lekker deze week afgevallen. Komend weekend zal het weer zo gaan(Probeer me wel aan eea te houden, maar wil ook het etentje van mn ouders niet ‘verpesten’)
Nu ben ik ‘verstandige’ cake en muffins aan het bakken…ben nieuwsgierig…

Raak,hier is de zon inmiddels weg en regent het nu.

Roanna,mooi gezegd en zo is het ook,ik ben ook nog steeds niet vergeten dat jullie er voor mij waren,tijdens me zwangerschap en het mooie kado erna,en zo heeft iedereen wel eens wat…

Hey meiden ik sluit me helemaal bij jullie aan.
De power is er af en toe even uit, maar we weten elkaar allemaal te vinden, en dat is heel veel waard. Natuurlijk is er een groot gat gevallen in het forum, maar dat heeft tijd nodig om het een beetje te dichten.
Niemand hoeft zich hier voorbij gelopen te voelen of het idee te hebben dat we voorbij gaan, maar soms lees ik ook over dingen heen.

Raak, zoonlief al gearriveerd in instanbul.
Roanna, ben je mooi klaar mee, nog een week monatoetje aan de tafel…hahahahhaa…en geen pinda’s voor kokkie…
Beps weer strak aan het schema…goedzo meissie…en heb je die hoofdpijn al een rotschop kunnen geven.
Tlr. idd je kunt hier altijd terecht, is het niet openbaar dan wel per pb.
Linda probeer niet zo zwart/wit te kijken meis. Niemand hier loopt je voorbij. Soms kun je dingen heel zwaar en verkeerd oppakken, en geschreven is nog altijd anders dan recht voor zijn raap.
Bloemmie heeft denk ik geen internet, althans die heb ik nog niet gespot
Cyn ligt tussen de olifanten.
Mk druk met leren…toy toy meissie
en ik zit achter mijn bureau…blehhhh heb geen zin meer

Ikke ook, ‘verstandige cake en muffins’, ik wist niet dat die bestonden…

lol2lol2lol2:wub:

Muffins afgekeurd… rare combi(bij desserts en taart, SB Muffins fase 1)
Die cake… chocotaart(2de van boven geloof ik…)is niet verkeerd, maar… ik ben er nog niet uit
Ben de 2de aan het bakken, zoetstof gehalveerd, 1 schep meer cacao, en minder vanille…
(maakt het allemaal heel zoet ben ik minder van…)
Dus… wordt vv…(per stuk ong 120 cal, 1,4 KH)

Hoofdpijn onder controle… voel wel dat ik een prima migraineaanval ‘onder controlle’ gehouden heb met een stripje brufen(600mg en dat op 1 dag haha, dus gewoon 10 tabl…)

Beps : hoofdpijn met de nodige brufen gelukkig onder controle, nu het bakken van de cake en de muffins nog
Viva : heeft geen zin meer om te werken
Trl : hier nu nog wel een :zon02: aan de ene kant, aan de andere kant komt een inktzwarte lucht aanzetten. Maar ja kan altijd erger, zoon is ingesneeuwd in Istanbul:mad:

Raak,hier inmiddels ook weer een zonnetje…Balen zeg van je zoon,maar las het op het nieuws.
http://www.nederlandersinturkije.nl/…n-van-turkije/

Goedenmiddag.

Zo, ben ik even blij dat ik daar nu niet zit. lol2 Moet er niet aan denken… sneeuw!!! Brrrrrrrrrrrrr…

Nou, van jullie kook en bakkunsten kan ik alleen maar genieten, door er hier van te lezen… want zelf ben ik er niet zo gek op. Niet op bakken en koken en niet op die cakies… maar dat zijn jullie onderhand wel van mij gewent. lol2 lol2 Ja, ik weet het… ik ben veulsteveul verwent hier thuis. Wat niet wegneemt, dat ik van jullie schrijven hier geniet, hoe jullie je best doen om de overtollige kilootje’s kwijt te raken. Ik leef met jullie mee hoor. Echt waar! Ik vind het knap van jullie. :thumbsup:

Wij zijn even, nou even… naar de stad geweest. Beiden de haartjes weer eraf en gelijk even voor kokkie een nieuw paspoort aangevraagd. Volgende week afhalen.
Was wel weer blij dat ik thuis was, want die wond ging zeer doen van het vele lopen. Nee, dan merk ik dat ik er nog niet ben, maar dat kan ook nog niet he!!! Nu even uitrusten achter mijn pc. Het gaat nu weer prima!

Latersssssss :dag:

@Viva: Ik heb toch stevia gehaald(‘natuurlijk’ zoetstof) ben benieuwd.

Nu thuis ff zitten bakkie noemde doen

@Roanna: rustig aan skattie!!! Het is niet niets wat er gedaan is.

Sms van Bloemmie: mooi weer, lekker genieten en mooie plaatjes, helaas geen internet…

@roanna: kokkie is weer klaar voor het nieuwe vakantie seizoen…hahah;)
@bloem: geniet van het mooie weer helaas geen internet.
@beps:het weekend lekker gegeten…en nu verstandig muffins aan het bakken. maar helaas het is afgekeurd.
@raak: je zoon in de sneeuw, baalt zeker of is het een mooi gezicht??

De rest ik weet het niet meer. Drukke dag gehad en moe…
o ja ik ben ook KH aan het koken hahaha uit het boek Frank. wel lekker tauge, sla ,komkommer, gember,sambal,kerriepoeder. hmmmmm al zeg ik het zelf hahaha

Beps ik ben heel benieuwd naar het resultaat…onze kokkin.
Roanna kalluman he meissie.
Raak lekker dan je zoon ingesneeuwd, verleden jaar in januari lag er ook zo veel sneeuw in istanbul, maar nu is het al maart…moet toch terrasjes weer zijn zo ondertussen die kant op.
Zag van de week op de webcam van alanya dat het er pijpestelen regende.

Beps : toch maar een beetje zoet er in gedaan, ben benieuwd hoe het smaakt
Jac : ook lekker aan het koken
Roanna : toch misschien iets teveel gedaan vandaag, wel naar je lichaam luisteren he
Wij hier heerlijk bami gegeten, was ook jammie
Trl : ja en hij is nog voor het eerst in Turkije ook lol2lol2

@Viva: Je gaat het horen Haha…
Vandaag: JAMMIE!!!
Garnalen, champions, rode uiten, knoflook, cougette en dan iets van italiaanse kruiden…
Even prutten en KLAAR…buikje vol: 3 KH en: JAMMIE zeker nog een keer maken!!!

Meiden ik ben zo moe… We moeten snel eens meeten weer.
Zoals Roanna gister al zei: we zetten niet alles meer neer, en ik ben waarschijnlijk wat stil de laatste tijd. De toestanden met mn ‘ex-vriendin’ en op t werk is ook eea aan de hand(niets met mij, maar wel van alles aan de hand) en dus…
Ik ben moe. Gewoon alles aan het hoofdje en ik het er niet meer bij kan hebben.
Thuis gaat het goed dus dat is het ook niet :)!!!(gelukkig ;))

Dus: als ik stil ben… ik lees, zie het en het komt wel goed