Turkish Tea Time

@Beps: Ik begrijp je helemaal. :kus: Kompgoeschratje!

@Raak:Ja, dat zal ik zeker gaan doen, want ik denk dat het toch een beetje teveel van het goede was vandaag.

@Viva: Oh, daar zit ik ook zo nu en dan te kaike. Leuk is dat he!!!

@Jac: Ja, dat moet ook goed te doen zijn he. (dr. Frank) Maar heb jij dat nodig dan? Nee toch?

Wat hebben jullie toch allemaal weer lekker gegeten. Wij eten tegenwoordig iedere dag vers gemaakte soep van kokkie, ( hoe kan het anders?) lol2 en ik dan vandaag rijst erbij met rendang en wokgroenten. Ook wel lekker he!!!

Raak,dus geen goede eerste indruk voor hem van Turkije,maar zal vast wel goedkomen…

Roanna,weer lekker gegeten gemaakt door kokkie.Hoe gaat het nu,alweer uitgerust na vanmiddag toch te veel gelopen te hebben?

Beps,:kus:

Viva,jij gaat ook lekker,respect hoor al zoveel kilo’s kwijt.

@TRL: Ja, op een gegeven moment voelde ik tijdens het lopen… dat de wond weer ging trekken zeg maar. Er zitten ook hechtingen aan de binnenkant en dat heeft langer tijd nodig om te genezen zeggen ze. En dan kom je thuis… poe hee… moest echt even bijkomen. Maar nu gaat het weer hoor!!!

Roanna, dan kijk ik op die webcam en dan krijg ik gewoon heimwee.
Beps het blijft huilen met de pet op he, op het werk…schouders optrekken en denken jullie zoeken het maar uit, als je je druk gaat maken, krijg je dus zelf allerlei ongemakken.
Tlr. dank je wel, ik doe mijn best, maar ben niet zo’n kokkin als Beps hoor, vind het allemaal maar een hoop werk, met al dat bakken ect. Ik hou het bij de crackers en dat is het.
Raak lekker bami gegeten, tja dat kan soms zoooo lekker zijn, maar dan moet ik er wel echt trek in hebben.

Heeft iemand van jullie een idee waar ik wit (kant) lint kan bestellen voor het decoreren van mijn vogelhuisjes?

Linda,even googlen dan heb je het zo gevonden denk ik. http://www.creaka.nl/a-11737772/lintenwinkel/lint-wit-kant-katoen

http://www.kindvanholland.nl/a-15211069/lint-kant-en-touw/wit-kant

@trl:die had ik ook gezien, niet helemaal zoals ik zoek/gekregen had

Linda…Leuke tips en tricks voor de echte hobbyist! | Harlekino

http://www.justmargie.nl/c-961298/-kant-band-lint-organza/

http://www.twinkeltje-geschenken.nl/index1.html

http://www.carlahobby.nl/lint-kant-band-c-219_695.html

Linda,kan je dan niet aan degene vragen waarvan je het gekregen heeft waar die dat gekocht heeft?

@trl: heb haar net een mail gestuurd!

@Linda: Geen idee, ben niet van die hobby, ben meer van bakken :slight_smile:

@Viva: Komgoeschratje… gewoon aanvoelen dat er gezeik komt zeg maar…(zoals ik nu kijk, niet bij mij… maar ik HAAT gezeik!)

En nu… mn bedje maar denk ik…

Oeps ben ik de eerste deze morgen,
Trl : er is toch hoop ik nix aan de hand?
Roanna : gelukkig weer een beetje uitgerust
Viva : ik ben ook niet zo’n hobby kok hoor, als het niet meer dan 30 min. duurt gaat het nog lol2lol2lol2
Beps : meis ik sluit me bij Viva aan, probeer het van je af te zetten maar ik weet dat is veel makkelijker gezegd dan gedaan
Linda : heb je je kant gevonden ? ik ben ook echt geen crea bea

:turkey:Trl:17 maart t/m 20 maart Izmir :turkey:

Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Raak,gelukkig maar dan,misschien kan je dan een keer samen met je zoon gaan.

Beps,gezeik op het werk,maar gelukkig niet bij jouw,maar leuk is anders.Vandaag weer kokkerellen of wordt het wat simpels…

Viva,ik ook niet zo’n kok hoor,vindt koken niet leuk,af en toe aparte dingen,misschien dat daarom C zo slecht eet,mama legt geen gevoel in het koken hahahaha.Hoe gaat het met je schoondochter?

goedemorgen meisjes.

Ik weer achter mijn bureau, en ik heb geen zin, bah…vandaag het laatste dagje weer voor het weekend.
Hubs aankomende nacht weer de laatste nachtdienst in…beter hoor, ben helemaal uit mijn ritme.
Raak ben het helemaal met je eens, 30 minuten is lang zat.
Tlr. schoondochter moet vandaag naar de geneacoloog weer een inwendige echo…om te kijken hoe het nu staat met het verstrijken van de baarmoedermond…dus we zijn benieuwd.

@Viva: Spannend dagje…
@ll: Ik weet het, maar doordat er best veel gebeurt is, ook thuis enzo… mn energie is op. Ik kan er ook niet meer tegen zeg maar: Zin in de zon…laten we het daar maar op houden…

Vandaag niets bijz. Rubbie zo naar t werk, vanmiddag hier visite, en dan werken.
Morgen J jarig, dus gaan we naar mn ouders…
De brave borst mag de mooie leeftijd van 81 jr gaan halen morgen…Ze worden oud in zijn familie, oma is 92 jr geworden, zn tante zelfs 93… Maar ik ben blij dat ik m nog heb

Viva : wordt weer even spannend dan he met je schoondochter
Beps :dat is een heel mooie leeftijd van J

Mogge ladies.

Ik dacht… la ik me ook ff melden, dan zijn we weer een bietje compleet. :cheer:

@Viva: Inderdaad weer ff spannend hoe de ontwikkelingen nu zijn met je schoondochter. En jij… werkse. Even de moed erin houden en dan weekend.

@Raak: Vroege vogel. Enneh…hoe heeft je zoon het in Istanbul? Ondanks de sneeuw een bietje naar zijn zin?

@Beps: Ook jij nog even volhouden, dan mag je naar de :zon02:. Enneh… wat een leeftijd alweer he!!! Wees er maar zuunig op dan.

@TRL: Ook al zo’n keukenprinses (not) lol2 lol2 Ikke ook nie hoor, maar dat was al wel bekend.

@Linda: Ik hoop dat je vind, wat je zoekt. Zo te zien heeft Viva je genoeg sites aangereikt lijkt me.

Zo meiden… ik heb heerlijk geslapen. Op tijd naar bed gegaan. Ik lag er dacht ik om half elf in en nog een poosje tv gekeken, daarna heerlijk geslapen. Nu weer een :was: draaien want de zoon is vannacht met een paar vrienden naar Goteburg vertokken voor €12 met Rianair. Heeft kokkie net ff z’n bed afgehaald om te verschonen en dan nog ff samen aan de slag hier. Ga nu ( na mijn 1e bakkie) ff showeren.

Iedereen weer een fijne dag. :dag:

Braaf Roanna lol2: Altijd melden :slight_smile:

Goedenmiddag dames.

Even een berichtje van Cynthia.

Ze zit momenteel in Nairobi en het is echt een droom van hun, om de dieren nu zo in het echt en in het wild te zien. Ze genieten er enorm van. Ook was het lekker warm. Iedereen de groetjes van haar.