Turkish Tea Time

Zo ik ook wakker. Rubbie wss straks zn klepdoos halen
En verder…

De ZON SCHIJNT!!!

Beps : laatste daagje :zon02: dus geniet er maar lekker van

Inderdaad… een heerlijk :zon02: ook hier. Zijn zojuist even naar de weekmarkt hier geweest en hebben viooltjes voor de voortuin meegenomen in allerlei kleuren. Staat altijd wel gezellig en fleurig. Toch!!!

Kokkie mag vanmiddag ook wat ophalen. lol2 N.l. z’n gebit… dus hopenlijk ben ik eindelijk verlost om tegen zo’n proeme bekkie te moeten aankijken.

Iedereen een fijne dag verder. :dag:

Roanna : oh dat zal dan wel weer een gezellig aanzicht geven he. Ikke bedoel natuurlijk de voortuinlol2lol2

Ik ben ook boodschapjes wezen doen, maar dan meer voor mn nieuwe hobby: Eten koken hahahaha… Zo aan het puzzelen dat niet dit wel… maar we eten ZALIG!!!
Nu weer brood in de oven, ook te lekker,…

@Viva: Die shakes van jou?? Doe je dat met ‘gewoon’ proteïne poeder?? Of van ‘een merk’??
(gewoon voor als ik geen zin heb zeg maar :)!!)
Heb nu poeder in huis, las dat je dat als ‘eten’ kan doen, lijkt me makkelijk(en daar houd ik van, makkelijk, zeker op mn werk!)

@Roanna: Ik zou dat bekkie bedoelen, hoor, de bloemen zie maar ‘even’ haha… Zal weer een heel ander gezicht zijn lijkt me…

Zo en nu… nietsen

@beps: haal je ergens de recepten vandaag of bedenk je ze zelf

ik nu bezig met mijn nieuwe hobby vogelhuisjes decoreren

zoon vliegt zo naar Istanbul, ben beetje jaloers :slight_smile: die zit vanavond zomaar aan heerlijke doner of kofte

Hello girls…

Beps ik heb shakes van www.eiwitpoeder.nl daar kun je dus een ebook ook gratis downloaden. Ik ben begonnen met een maandpakket, 3 smaken whey premium isolaat 93%, en heb 5 weken alleen geshaked met daarbij s avonds groente en vlees
Ik heb maar 3 dagen fase 1 gedaan, omdat je daarbij geen vlees mag eten, dan val je wel wat langzamer af maar je valt wel af.
Nu ga ik langszaam richting fase 3 met na een zondigende dag, zoals afgelopen weekend, en ja bijna al die weekenden daarvoor, shake ik 3 dagen volop.
Je moet beginnen met 6 shakes per dag, nu zit ik op 3 shakes.
Voor een maand betaal je dan 75 euro. Daarna kun je kiezen voor een hele grote pot eiwitpoeder. voor 58 euro, Ik heb nog een volle staan, die gebruik ik voor mijn laatste kilo’s want mt 6 shakes per dag gaat die pot ongeveer 3 weken mee, maar nu ik op 3 shakes zit gaat hij dus 6 weken of langer mee.

Linda op www.weegclub.nl vind je allerlei dieeten en dus ook daarbij behorende recepten.

Beps heb trouwens een lijnzaadcracker gemaakt, ik weet eigenlijk niet of ikhem nu lekker vind of niet…ruikt vreemd, ziet eruit al oud roggebrood, maar heeft wel een goede bite zeg maar. Een laagje roomboter erop en komijne kaas 2 dikke plakken, vult goed, en je kunt er goed van p**pen zeg maar. Maar om hem nu elke dag te eten.

Voor wie de stand van zaken wil weten,…-15,3 kilo momenteel, nog 4 ons en ik heb mijlpaal nummer 3 ondekt, of tewel dan duik ik onder de 85 kilo…

Roanna Kokkie weer een mooi aangezicht, incl. de tuin…hahahahaha…dikke kus voor jullie
Raak jaloers…wat let je om een weekje weg te gaan…tja ik weet het de fysio, maar met een paar oefeningen moet het toch wel lukken om even de turkse lucht weer op te snuiven.

2 meiden lekker weg wat zullen ze genieten.

Zo ik weer druk aan het werk,…beetje vreemde week, hubs heeft nachtdienst maar heeft van die prut tijden dat ik hem denk ik een paar dagen niet zie…hij in bed als ik eruit ga, en ik in bed als hij weer thuis komt…
Beps, Rubbie nu een kind in een speelgoedwinkel met zijn nieuwe lappie??

@Viva: Ok ik snap t nu… Ik ga dit eens even bekijken, gaat eigenlijk best goed.
Voel me vandaag k*t maar dat komt omdat ik een migraine-aanval voel opkomen… Grrrrr heb ik vaak alleen na perioden van extreme spanning…
Die lijnzaadcrackers… hihi… bite is goed, smaak is zo-zo vind ik. "voor de goede gang van stoelzaken’ hihi, is het PERFECT(maar dat is het lijnzaad met Proteïen brood ook…)
Ik ga langzaam, maar val zeker 1-1.5 per week af…(nu 2 keer uit eten… dus… dan gaat het langzamer) Mag eigenlijk alles als er maar geen(weinig) KH’s inzitten…PERFECT te doen…

NU… op naar mn werk…

Lekker met het KH arm dieet bezig??
ik fiets nu elke dag naar mijn werk :slight_smile: en ik ga eindelijk het hardlopen oppakken jajaja.
dus bewegen is eerst mijn stap… nee en ik val nu weer vanzelf af. Reden?? zou het niet weten. Soms heb ik van die periodes…
Heb trouwens vandaag een mooie kaart van de dierenarts gekregen…heel lief!
@cyn: zit denk ik lekker in het zonnetje.
@Bloem: al mooie foto’s gemaakt in Inzell?

@jac: zeker lief van de dierenarts

@viva: bedankt dat jij wel reageert op mijn vragen

Linda: er was toch al geantwoord?? Ik was niet eerder geweest, dus hoef ik toch niet nog een keer te antwoorden??? Snap even je reaktie niet!

Ik op het werk, was een prutsdag vandaag: Opkomende migraine aanval. Bijna de hele middag in bed/op bed gelegen in het donker. Alleen even wat gedaan voor ik naar mn werk ging.
Gelukkig zakt het iets, maar denk dat ik morgen de hele dag op bed lig hiermee…pffff wat een koppijn…

Beps beterschap meis…doe rustig aan…

@beps: om mijn reactie even uit te leggen, ik heb al een tijdje het gevoel dat er niet altijd gereageerd word op mijn vragen, ben tegenwoordig wel wat minder aanwezig hier dan vroeger maar probeer wel altijd op een ander te reageren, ik bedoel reageren in het algemeen op mijn vragen, zit hier al best een tijd mee, maar ik krop vaak iets eerst een hele tijd op voordat ik iets zeg, bijv vroeg jou laatst hier of je binnenkort keer thuis was op een dinsdag of woensdagmiddag maar heb niets gehoord, nogmaals dit is een voorbeeld!!!

mss zie ik het allemaal wel verkeerd

Dat heb ik nooit gelezen, maar dat geeft normaal niet…
Ik werk bijna altijd die dagen, en dan wil ik wat rust houden

@beps: en op een andere dag, mocht ik toevallig dan vrij zijn?

En… ik ben aan het werk, dan kan ik niet meteen reageren he, mag niet continue op internet.
Is het rustig dan kan ik hier gewoon zijn…

Eea is hier wel veranderd, na het ontvallen van ons Toosje.
We wonen hier minder, reageren veel trager.
En dat is jammer, maar het is zo.

Ik reageer wel vaker niet op iets of iemand, als ik niet het idee heb dat het voor mij is…
Of lees iets niet helemaal…

Jammer dat jij je hierin aangevallen voelt, maar zo is het

Moeten we even kijken Linda… gewoon af en toe proberen of het lukt,… Of dat ik in de buurt ben(moet nog wel eens in Ens enzo zijn…)bij jou…
Gewoon een pbtje ertegen aan komt vast goed(dan lees ik het zeker :)!)

@beps: iedereen van de vaste club is ook welkm hier, jij dus ook, ik zal mijn 06 effe in een pb aan je sturen is wel makkelijk, wil je mij die van jou ook even sturen