Turkish Tea Time

Pffff nog 2,5 uur en ik heb geen zin meer :frowning:

@Cyn: ff volhouden, dan heb je vakantie!!!

Ik nog 1 uur, ben het ook zat :)!!!

We hebben wel een carnavalvereniging, maar echt veel stelt het bij ons niet voor hoor.
Net naar een theatervoorstelling geweest met de kinderen, dat was leuk.

Yeah ik mocht lekker om 15.15uur al weg :smiley: Dus heb al bijna 3 uur vakantie :slight_smile:

Nu muziek op mijn mp3 aan het zetten… Dan heb ik 700liedjes… daar moet ik het wel mee redden tijdens de vlucht toch :wink:

Zo, ik ook weer thuis, was als vanouds ff lekker gezellig bijgekletst enne Roanna : je ziet er goed uit hoor !!
Cyn : heerlijk he vakantie :cheer::cheer::cheer::cheer:
Beps : ook klaar met werken
Trl : ja ja alle grote bomen weg, lijkt wel een voetbalveld hier achter
MK : met de kindjes naar het theater geweest, leuk hoor
Wij morgen met een feestneus op naar de opstoet met de kleinkidslol2lol2

@Raak: Het was zeker even weer gezellig he. Enneh… voor zover dan… voel ik me verder ook wel weer aardig goed, maar wil nog wel het op tijd naar bed gaan aanhouden. Dat heb ik nog wel nodig.

Dank jullie allen voor de complimenten, de bezoekjes incl.blommen, kaarten en de vele smsjes.
Jullie zijn allen… WERELDWIJVEN. :kus:

Lieve Roanaatje: Dat ben jij dus ook… :kus:!!!

En nu… ga ik naar bed: Truste all, morgen mag ik weer werken…

Mogge all :dag::dag:
Hier nog nix nieuws te vertellen, laterszzzzzzzz

:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:

:kenya:Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia :kenya:

Trl:17 maart t/m 20 maart Izmir
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Moguh!

Hier ook geen nieuws… Zo nog sporten en daarna spullen pakken… :smiley:

Morgen meiden.

Weer zondag, gisteren gezellig met de kid gebakplaat…nu weer strak aan de shakes…
Cynnie inpakken en een hele fijne vakantie…geniet er van.
Raak even een rondje richting de veluwe gehad, het was dus weer gezellie, Ik weet het…de schatten daar.
Roanna jij lekker visite gehad…
Ik vandaag naar de Okea, ff spullen halen voor in de nieuwe kast en voor de baby…verder nog soppen in de kastenkamer, gisteren aan het hozen geweest, 14 vuilniszakken met kleding gekiept…had een pak aan van 7 jaar geleden toen een neef trouwde, ik leek zwiebertje wel…ze hebben me allemaal uitgelachen, dus de hele boel weggegooid, wat een zooitje zeg.
Iedereen een fijne dag.

Cyn : lekker idee he pakken en dan nog maar 1 nachtje…
Viva : jij bent ook goed bezig geweest, we hebben dan met zn 2en een heel dorp kunnen aankleden lol2lol2lol2

mogguh

@ viev soms is het beter om alles meteen weg te mieteren en hooguit 1 of 2 broeken te bewaren voor 'nood’geval en gewoon allemaal nieuwe dingetjes te kopen. het kost wel wat, maar dat is de ultieme beloning tijdens zulk hard werk! vergeet je BH maat ook niet, die is ook verandert!

@ raak weer vroeg op door de carnavalsvierders of viel het mee? hoe was de optocht?

@ cyn ja nog 1 nachtje slaaapuhhh!! heb je M. al uitgelegd dat contact moeilijk wordt? of heb je er zelf al iets op gevonden…?

ik heb goed geslapen maar ben best nog wel een beetje moe… ga denk ik ietsje eerder naar huis, kan ik nog ff rustig de beestjes doen en spulletjes wassen/drogen/pakken maar ik zie het wel verder…

Cyn,succes met pakken en alvast heel veel plezier.

Bloem,jij ook veel plezier in Inzell.

Viva,naar de Ik*a daar zal je vast wel voor iets slagen voor de babykamer.

Raak,vandaag carnevallen,ga jij ook verkleed?

Roanna,gisteren weer gezellige visite gehad.

Wij zo eerst naar de dierentuin en vanmiddag naar Amsterdam voetbal kijken,spelen pas om half 5,dus oma blijft thuis en C blijft daar slapen.

Bloem : neej, de opstoet is vanmiddag pas he lol2
Fijne terugreis, hier een heerlijk :zon02:, dan pakken en ook nog 1 nachtje slapen en dan lekker weer :vak02:

Zo ik te werk, wel rustig, maar druk met de andere dingen…

@Viva: Ik heb het brood met lijnzaad enzo gebakken: HEERLIJK!!! Alleen die eieren !!!
En gewoon lekker shoppen… nieuwe dingen zijn zooo leuk!!!

@Cyn en Bloem: Ik doe jullie thuis straks leuke tijd wensen

en nu…oh ja Raak: ALAAAAHAAAHAAAAAFFFF!!!

Goedemorgen op deze :zon02: morgen met een strak blauwe lucht.

Ja, meiden… maar ik vind het altijd gezellig in en met jullie gezelschap hoor. Juliie zijn ook allemaal lief!!! :kus:

@Bloem: Mocht ik je niet meer spreken… have fun in Inzell en doe je best daar weer om mooie plaatjes te schieten. :dag:

@Cynthia: Jij en je ouders… ook een hele fijne vakantie gewenst en ga weer van genieten en ik ben ook weer benieuwd naar jou mooie plaatjes straks. Maar eerst lekker vakantie vieren. :vak01:Goede reis.

@TRL: Oh, heerlijk weer een middagje naar je cluppie. Hopenlijk kom je niet voor niets. :cheer:

@Viva: Kijk, dat is nou het leukste ervan he. Alles wegflikkeren ( anderen zijn er weer blij mee) en jij weer een reden om een nieuwe garderobe aan te schaffen.

@Raak: Dat had jij ook gedaan toch tijdends je verbouwing? Heerlijk gevoel some he!! Heb ik ook hoor en dan nog niet eens omdat het te wijd of te smal is, maar gewoon van… weg ermee en lekker weer wat nieuws kopen. Zo had ik laatst alleen van mij al 2 zakken.
Jullie ook heel veel plezier met de stoet vanmiddag. Het weer hebben jullie in ieder geval mee!

@Beps: Ik denk dat jij nu op het werk zit? Zo ja… werkse en ik denk aan je.

Ik heb nu even een :was: draaien en ik denk vanmiddag ff naar de stad.

Fijne zondag allen en tot laters weer.

Roanna,niet een middagje hoor,maar een avondje,begint pas om half 5 belachelijke tijd,maar ja…

Trl : dat is zeker laat zeg, maarre hoop dat je een leuke tijd hebt
Roanna : ja joh en dat ruimt zoooo heerlijk op, af en toe is dat echt eens nodig
hoor, lijk wel een hamster af en toe. Gelukkig heeft J dat niet en is die van de weggooierige, zeg maar lol2lol2
Voor de carnaval is het heerlijk weer enne schrobbelaer houdt ons wel warm, meehossen zit er voor mij helaas nog niet bij, maar wie weet volgend jaar de polonaise :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

:cheer: koffer is gepakt! 16kg… :smiley: Mag vanwege de safari maar 20 kilo… terwijl we voor de vlucht 25 mogen… Maar goed… :wink:

Bloem: ik heb een quad band telefoon, dus hij moet het daar gewoon doen… Dus hebben afgesproken elke dag te smsen! Komt goed!

Nou ik ga nog ff verder… En dan spreek ik jullie later nog!