Turkish Tea Time

@ll: allereerst bedankt voor alle knuffels en :kus:.
Onvolstelbaar binnen 6 weken moest ik beide honden inlaten slapen.
Gisteren de fokster op gebeld en dan gaan de tranen weer.
Zelfs nu…
Ik ben nu gewoon een wrak.
Maar goed het komt wel moet het allemaal een plaatsje geven.
Dat heeft zijn tijd nodig.
Maar nogmaals BEDANKT

@bloem: Heel veel plezier in Inzell! De kou ben je inmiddels gewend! Heel veel schaatsplezier!!! :vak01:

@cyn: koffer gepakt en morgen vertrek je naar de :zon02:!!
Jij ook veel plezier en veel foto’s maken he!:vak01:

fijne vakantie!!! vakantiegangers…:dag::dag::dag:

Nog een keer een dikke :kus: lieffie!!!

Jac, Waarom heb je de 2e uiteindelijk ook moeten laten inslapen? Wij hebben exact hetzelfde meegemaakt hier thuis. Op zondag de ene, en op vrijdag de tweede. Sterkte! :kus:

@cyn: hij was helemaal verkankert. Hij had allemaal bulten. Hij was 2 weken terug nog geopereerd aan een tumor aan zijn oor.
Vrijdag gingen we naar de dierenarts met het vermoede dat het weer kanker was. Haar weg geknipt in zijn hals en de bult was allemaal open, het weefsel kwam al naar buiten toe.
En op zijn rug had hij ook een bult zitten met hetzelfde verhaal. Dierenarts kon niets meer betekenen. En we moeten eerlijk zijn ook tegenover hem.
Hij had er vrede mee. Hij ging rustig liggen bij de dierenarts. Gaf me een lik en een poot! Hij was zieker dan wij dachten. Hij was op! Hij had zijn strijd gestreden…

Agossie… :kus:

@Cyn: Op naar KENIA!!!

De BIG FIVE!!!:

http://gotouchdown.com/africa/wp-content/uploads/2010/02/kruger-big-five.jpg

Zou het lukken ze allemaal te zien
(al ga jij niet met een Tijger kroelen, dat dan weer niet lol2!!)

Veel plezier en geniet…

@Bloemmie: Ook jij natuurlijk: Inzell here she comes…!!!
:cheer::cheer::cheer:

Geniet, maak mooie plaatjes, en wie weet wil ’ iemand ze nog hebben’ :)!!!

Beps: Yeah! Ik ga mijn best doen! Probeer wel een keer online te komen daar… :slight_smile:

Zo, lig al in bed… Ga nog even x-factor terugkijken en daarna slapen… Om 3 uur gaat de wekker… Lekker :wink:

Tot over ruim 2 weekjes! :dag:

Cynnie geniet er van…enne koelkastplakkers please…alvast bedankt.
Bloemmie ja ik heb 2 kleine stapeltjes wat nu past, er ligt volgens mij nog wel het nodige wat ook nog te groot is, maar dat moet ik nog even nakijken. Geniet jij lekker in inzelll…
Raak aan de carnaval, maar geen polonaise.
Beps ik ben niet zo van het broodbakken, ga maar eens kijken hoe ik dat moet doen, heb jij een bakmachine, of doe je het in een cakeblik in de oven??.
Morgen lekker vrij, hubs gaat de nachtdienst in, dus is de hele dag vrij…dus ikke lekker ook.

@bloem
Veel plezier in Inzell.

@cyn
Veel plezier in Kenia.

@Viev: Bakblik in de oven… Heb het op het werk aan een collega laten proeven(ook low carb) die zat te smullen. Wel de ‘specifieke’ lijnzaad smaak/lucht maar erg lekker…
(atkinsbrood fase 1 heb ik gemaakt… iets meer lijnzaad, amandelmeel en sojameel ipv protiëne)

Viev; ik zal aan je denken hoor!

Nou ik ga slapen meiden! :dag:

Cyn,slaap lekker en veel plezier,vergeet je mij ook niet

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Koliboli,heel veel sterkte :kus:

Bloem,heel veel plezier in Inzell

geen idee hoe lijnzaad smaakt.
thanx cyn.

vettig ruikt/smaakt t hahahahahaha…
Maar goed.Ik ben een btje duff… heel veel dufff

Iedereen die vertrekt: :dag: Veel plezier…
en de anderen: Tot morgen… ik ga maar eens ontspannen

Pffffffffff… k*t, had weer eens geen internet. Oke, het duurde dan misschien maar 10 minuten, maar al wel voor de 3e x of zoiets deze week. Wat irri. :mad: Maargoed, hij doet het weer en er zijn ergere dingen.( zegt kokkie )

Voor de zoveelste keer… meiden… :vak01: Happy Holiday. :vak01:

@Beps: Ik volg je!!! :slapen:

Tot morgen weer ladies!!!

@ cyn lekker paar uurtjes slapen en dan op naar Kenia!! geniet!

@ beps daar heb je een mooi plaatje voor mij geplakt zeg! toppie.

@ raak geen polonaise, misschien volgend jaar dan maar

@ jac :kus: ookal weet je dat het het beste is, het maakt er allemaal niet makkelijker op. je mist ze toch… leeg huis…

@cyn en bloem: eel plezier

@jac: sterkte

Goodmorning!! Pfff wat een tijd voor een mens zeg! Maar goed… we zijn wakker en ben er klaar voor! :smiley:

TRL: nee jou vergeet ik ook niet! :slight_smile:

Nou meiden… tot later! :dag: