Zojuist een berichtje van Jac ontvangen: Helaas heeft ze ook haar 2de hond vandaag rust moeten geven, en moeten verliezen… Voor hem beter maar wat een verlies
Sterkte Jac :kus:
Zo dames: Ik ben weg: riching het restaurant…
Tuurlijk ben ik weer eens begonnen met ‘opletten’ gaan we 2-3 keer kort achter elkaar uit eten(gewoon 3 wkn achtereen)
@ jac, ach meissie… zo snel… en dan… :kus: die kun je wel gebruiken… wat vreselijk verdrietig.
@ viva ja je mag oppassen maar je hebt nu ja-gezegd, dus moet het elke week… haha, wel goed excuus om de kamer op te ruimen
@ MK lukt het een beetje met de kids shoppen? ik had altijd slaande ruzie met mn mams… ugh… vroeger dan he
ik heb echt een leuke dag gehad. eerst ff bakkie en knuffel gehaald in lelijkdorp, daarna doorgereden en had iemand een plekkie voor me vooraan bewaard. dus was gezellig met z’n twee. kreeg het weer eventjes benauwd maar heb flink staan beppen en ff de camera in de tas gelaten en na een poosje was het weg en heb nog wat fotootjes gemaakt. ook nog goede vriend gesproken die maandag toch nog gaat kijken wat hij voor me kan doen qua perskaart… heb weinig hoop maar ik zie het wel…
nu wel echt mega moe… ga heel vlug eventjes de pics bekijken en dan snurken denk ik…
Jac : sterkte meis :kus:
Beps : oeps net nu al die lekkere etentjes
Bloem : jij een fijne dag gehad in het hoge noorden en nu lekker vroeg je bedje ingegaan
Ik alweer vroeg wakker, de carnavalvierders kwamen om 4.30 thuis, tsja en toen was ikke wakker natuurlijk lol2lol2lol2
Zal me feestneus ook maar opzetten dan he, fijne dag all :dag::dag:
Nounounou wat was het heerlijk dat eten… geloven jullie nooit:
Portje/wijntje vooraf, gebonden groentensoepje, (Vis: Zalm en gegrild sardientje) vlees: kipprutje(ZOOOO LEKKER) en een biefstukje, met een gebakken aardappel en wat groenten, toetje van een bol heerlijk choco-ijs slagroom en een taartje van gezoet bladerdeeg met custardachtigs uit de oven. Een koffie na voor het sublieme bedrag van…
:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Trl:17 maart t/m 20 maart Izmir
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
@ trl ik ben inmiddels in groningen!
@ beps kijk! lekker gegeten voor een mooi prijsje en als het gezellig was, dan dubbelop feest
@ raak de feestneus al op sinds 4.30… de rest van de feestvierders ligt zeker nog te slapen?
Bloem : ja die slapen denk ik nu nog wel een tijdje he lol2lol2
Beps : dat is nog eens een leuk prijsje voor al dat eten he
MK : jij vond dat toch ook wel erg goedkoop ?
Normaal kost dit 30 euro! We hadden via ‘Groupon’ (van FB staat vaak aan de zijkant) een aanbieding: 2 pers voor 24 euro!!!
We dachten: ACH! kan ons gebeuren en 2 coupons besteld!
Nou ZALIG!!! Echt!!!
Heus geen Haute-cuisine, maar wel zalig!!!
Dus… Klaar…was dus wel OF via OF vlees he…
Drinken voor 4 pers was al 15 euro(4 consumpties: 2 rode wijn, 2 frisjes)
maar wij hebben ook gegild van het lachen om die prijs
Kijk, dat zijn nog eens leuke dingen en leuke prijzen voor de mensen. Miss een idee voor een volgende meeting zo in de zomer? Waar was het ook
alweer?
Ik had me ook ooit opgegeven voor groupon, maar kreeg bijna alleen aanbiedeningen vanuit Arnhem. Nou, dat wordt het nog duur, zeg maar. Ik denk dat ze er hier nog te weinig van weten. ( de boeren )lol2 Heb het toen weer afgezegd, want had iedere dag de box vol ,nouja, bijna dan, met aanbiedingen, waar ik niks aan had.
Ik net even wat schappies gedaan, want ik krijg vanmiddag weer hoog bezoek uit het zuien. :cheer: Gezelli!!!
Bloem,ok Groningen dus dat is niet naast de deur…Wij hebben sinds kort een collega uit Delfzijl,die jongen rijdt gewoon 3 dagen 2.5 uur heen en weer,5 uur onderweg als het meezit,moet er zelf niet aan denken.
Mk,carnaval vieren,wordt dus bij jullie ook gedaan,dacht dat de optochten ed meer voor het zuiden waren,in elk geval veel plezier.
Raak,de tuin overhoop? Alle bomen al weg?
Roanna,Volgens mij gaat de revalidatie goed he,heerlijk hoor om te lezen dat je al weer zoveel kan…