Turkish Tea Time

@cyn
Doe ik ook, heb al 4 modules op zak, nu met de laatste 2 bezig.

@bloem
Achterstand van vorige week is inmiddels ingelopen, met deze week ben ik nog druk bezig. Vanavond maar weer zitten. Morgen carnavalsvoorstelling voor de kinderen, zondag koopzondag. De kinderen zijn weer groter en hebben dus weer een compleet nieuwe zomergarderobe nodig.

@roanna
Wel lekker dat je weer een beetje wat kunt doen, maar wel rustig aan hoor.

MK : ja doe het zeker graag, gaat echt goed vooruit, hoop over een maand weer stukjes te kunnen fietsen en binnen 3 maanden stukjes wandelen, heerlijk voor de zomer
Roanna : kijk maar goed uit he want dat is het gevaar van pijnvrij : je doet snel teveel dan
Viva : al even niet gespot

Zo ik de ‘basis’ van vandaag gedaan: Schapjes in huis, en vanavond gaan we uit eten met vrienden in amsterdam…

@Bloemmie: Doe voorzichtig

@Cyn: Ik wens je dan zondag nog wel veel plezier :)!!!

@MK: Studie kids werk vrienden: het leven is tekort vind je ook niet :)!

en toen: Poetsen maar, net als Roanna, maar dan met 2 handen

Hey meiden.

Cynnie aan het pakken van de week, en een leuke buurman tegengekomen.
Mk. druk aan de studie, en de kids worden weer in het nieuw gestoken…nou dat wordt de rest van de maand op een houtje kauwen. En druk met de studie petje af hoor.
Schoondochter moet heel rustig aan doen…maar voor de rest gaat het gelukkig goed.
Roanna met een hand aan de gang, laat de kerels in huis het lekker voor je doen, ga jij lekker googlen…hhahahah…
Bloem heel veel plezier.
Raak hij gaat goed he meis, gelukkig maar.
Beps stilletjes…en voetreflexmassage ik vind het heerlijk, heb het de laatste vakantie in turkije 3x laten doen, daar val ik dus van in slaap heerlijk.
idd de eerste keer is het wat pijnlijk her en der, vooral als ze heel hard in je grote teen knijpen.
Zo ik de boodschappen al binnen, nu even de boel strak trekken, ff met de franse slag, heb woensdag de hele hut al gedaan, en morgen komen zoon en schoondochter gourmetten, dus dan kan ik zondag weer beginnen, dus even een doek overal langs, stofzuigen en dweilen, en dan is het goed.
Vanavond een kast ophalen in rotterdam, ik heb een grote 5 deurs linnenkast, eentje die je niet overal tegenkomt, maar ik komt cronisch plek te kort dus wilde er een kast bij, dezelfde dan he, laat ik die nu tegenkomen op de marktplaats. Dus die is mijn… dan kan ik die mooi inrichten en dan ben ik de troep kwijt, zodat er een leuk kamertje ontstaat voor de kleine meid, want daar moet ik 1x in de week op passen dus er komt een ledikantje en een aankleedkussen ect. Maar nu is die kamer net een opslag met al dat ruimte gebrek.

MK: is het te doen?

Beps: komt goed hoor! :slight_smile:

Viva : jij bent dus gewoon nog steeds druk, nu weer je huis verbouwen voor de kleine haha
MK : dat zal wel weer een rib uit je lijf zijn he, 2 nieuwe garderobes kopes voor de kleine mannen
Cyn : goed hoor dat je na de vakantie weer je studie oppakt, alles wat je leert is nooit weg
Hier komt straks een bomenrooibedrijf (wat een woord he) die alle grote bomen, met wortel en al uit de tuin gaat halen. Het wordt dus weeral een troep hier, maar ook dat moet klaar zijn voor het :zon02: feller wordt en ik er in wil gaan zitten. Volgende week ofzo lol2lol2lol2lol2

Het is idd heerlijk weer in het zonnetje dan he, want ik moest net wel krabben…en dat haat ik.
Zo nu mezelf een schop verkopen en dan gaan met die banaan.

Raak idd hollen en vliegen af en toe, maar ja dat heeft iedereen denk ik wel. Bij jou blijft het ook maar gaan nietwaar…lekker al die aarde zooi om je huis, als de voordeur open gaat, dan waait het zo door je hele huis heen…Ze zijn hier al weken in de straat bezig, iedere dag stofzuigen om het zand niet zo door te lopen, op je laminaat met zand lopen is geen pretje, en jij hebt net nieuwe vloeren.

Damber heeft de wii active gekocht, dus daar gaan we dan maar mee beginnen, vandaag ook nog wachten op mijn nieuwe winterjas (na lang zoeken) en een nieuwe bikini…want ik heb werkelijk niets meer wat past. Mijn jassen daar verdrink ik in…(bijna 15 kilo kwijt)

Ik wil ook weer op de Wii, maar mn balanceboard staat bij de nichten. Wil het na zolang ‘bruikleen’ niet ‘zomaar’ terugclaimen…dus… koopt deze suikertante maar een nwe voor zichzelf!!! Ben nu even stilstaant qua gewicht… ben 2,5-3 kilo kwijt nu…(en heel veel minder last van maag/darmen en windjes…)

Beps: haha lekker detail ook :wink:

Viva: wat ook goed werkt… Zumba… Gewoon via MP even de dvd’s kopen… Ik heb er zelf 15euro ofzo voor betaald… 6 dvd’s en je zweet jezelf het rambam… Werkt bij mij veel lekkerder dan de wii… :slight_smile:

Zo meiden. Ik klaar en nu doe ik niks meer. Valt vies tegen, maargoed ik klaag verder niet!

@Viva: Ja zeker heb ik hier kerels lopen, maar die ene is naar zijn “werk” en die andere doet zijn best, maar sommige dingen kan ik toch beter zelf even doen, voor zover ik het kan, want vind het ook steeds een beetje lullig om te zeggen, dat ik nog een pluisje, danwel haartjes op de vloer zie liggen. lol2 Hij doet echt de zwaardere dingen en verder mag ik echt niet klagen.

Leuk, toch weer een kamertje inrichten. Wat zul je trots zijn.
By the way… wij hadden toen alleen een campingbedje, maar hoefden dan ook nooit op te passen, dan enkel als ze eens weg wilden.

Nou meiden… werken jullie je maar lekker even in het zweet, met of zonder wihi, zumba en dan zien jullie er van de zomer allemaal mooi en fit uit en dat terwijl jullie er nu ook al zo mooi uit zien.

Wij gaan straks ook weer even de schapjes doen en heel miss even naar een tv kiijken, maar dat is nog niet zeker. Heb van de week ook al een kapitaal uitgegeven aan een nieuw tuinhek, samen met de buren.

Hasta la vista. :kus:

Oh ja… ik heb gister ook nog wat leuke kleren bij de H en * online besteld. :cheer:

MAG :cheer:

Ja het is te doen, je moet er alleen wel wat tijd insteken :wink:

Ja Mk gelijk heb je idd MAG maar ook moeten hoor, anders kan bruin het allemaal niet trekken he, met zo’n duur huis, ben blij dat ze hun wondertje aan mij toevertrouwen.

iedereen aan de

http://static1.weegclub.com/forum/images/smiles/icon_boodschap.gif

of

of

of

of

hahahaha, ik ga verder aan de arbeid…vond deze zooooo leuk

Nou ja, voor de mensen die erover denken ivm Crohn ed…(die worden nl geadviseerd om KH arm te gaan eten om hun darmen te ontzien) is het een HEEL BELANGRIJK detail :)!!!
Voor Rubbie het belangrijkste detail :cheer: