Turkish Tea Time

Kijk!!! Gewoon lekker wat te doen als je thuis komt na je werk als je terug bent van vakantie!

Bloem: precies! :wink:

Beps: juist!

Ohhh hahaha ik me trouwens rotgelachen… Had niet gratis eredivisie live… maar sport 1… Wordt dus geen ajax-az zondag haha :smiley:

En ik kwam mijn buurjongen tegen… hmmm :slight_smile:

@Cynthia: Goed idee van je om een studie weer op te pakkken. Je weet maar nooit waar het goed voor is.

Dat dacht ik ook, eerlijk gezegd. Wij hebben wel gratis kunnen kijken, maar dat was maar voor een dag of 10 en de rest is allemaal buitenlands voetbal rechtstreeks. Nouja, ik kiek toch haast nooit voebal.

@Bloem: Jee… dat is zeker een hele organisatie, maar wel voor het goede doel, zeg maar. In ieder geval heel veel plezier weer. :dag:

@Beps: Ik las je verhaal over die heup. Best wel vreemd hoor, maarja… wie weet waar het goed voor is.

Mijn internet lag er trouwens vanavond iedere x uit. Ik wilde al eerder even hier reageren… no way. Tot nu dus weer.

Maargoed, ik ga zo mijn bedje opzoeken. Ww ligt er al in en nu ik nog.

Weltrusten all. Tot morgen. :slapen: :dag:

@Cyn: HAHAHAHAHAAAA… nog steeds ‘vrij’ dan?? of ehhh gewoon dat je niet blind bent…

@Bloemmie: Mooi geregeld, dan hoef je ook geen kasten te hebben: alleen voldoende kasten lol2!!!

@Roanna: Jij wint vanavond, ik pas om 23.30 thuis

voldoende koffers bedoel je waarschijnlijk…? haha

Pfff je moet ook niet proberen EN storingen op te lossen, EN te posten op TTT hahahahah
Ja voldoende Koffers lol2lol2

Nu thuis, even chillen en naar bed

dat dacht ik al, dan is ie heel grappig hahaha… nou goed menssies, ik ga ook slaapie doen, drukke tijd voor de boeg dus ciaaooooo

Goeiemorgen!

Beps: nee niet vrij hoor… maar zeker niet blind… En dat luchtje… mjammie! :smiley:

Roanna: ja ik heb 2 maanden om te kijken, maar goed… Buitenlands voetbal daar doen we niet aan :wink:

Trl: hoe is het met jou meis?

:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:

:kenya:Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia :kenya:

Trl:17 maart t/m 20 maart Izmir
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Cyn,leuk om de cursus weer op te pakken,kan altijd van pas komen zo’n papiertje.En een leuke buurjongen,turks???Jammer voor je geen eredivisie live,maar wel turks voetbal dus

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

,kan je je buurjongen eens uitnodigen

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

.
Hier gaat 't wel.

Bloem,jij bijna naar Inzell weer wat leuks om naar uit te kijken.Nog steeds niks gehoord over je eventuele baan?

Viva,hoe gaat het met je schoondochter?

Mogge
Bloem : heel fijn weekend en een heeeeel fijne vakantie, ga maar lekker genieten hoor !!!
Cyn : helaas pindakaas geen gratis sport kijken maarre wel een lekker ruikende mooie buurjongen lol2lol2
Beps : aan het multitasken maar werkt niet altijd foutloos he
Roanna : weer een rustig avondje gehad, internet eruit, vervelend he, en weer op tijd naast dr ww zakje
Ik offffff naar fysio, laterszzzzz:dag::dag::dag:

@raak
Weer naar fysio, maar je gaat vast graag als je er zoveel baat bij hebt.

@cyn
Je huisje is mooi geworden!
Nu weer aan de studie, wat voor boekhouden ga je precies doen?

@bloem
Weekend weg, week weg. Geniet ervan, veel plezier!

@roanna
Wanneer moet je nu weer op controle komen?

@viva
Moet je schoondochter nu volledig rust houden of mag ze nog wel iets doen?

@beps
Je heup weer over? Apart hè.

mogguh!

@ cyn heb je al gepakt?? ik wens je alvast heel veel plezier want vrees dat dat er bij in gaat schieten! geniet ervan en schiet veel mooie plaatjes!

@ mk hoe is het bij jou dan? druk weer met de studie?

ik vind dit weer zo prachtig he… mmhh zaligggggg

@bloem
Op het ogenblik weer erg druk met de studie. Ik liep een hoofdstuk achter en die moet ik deze week inhalen. Heb al 3 avonden gezeten en ben nog steeds niet klaar.

Goedemorgen piepels.

@MK: Ik heb toevallig eergisteren de brief thuis gehad, dat ik op 28 April s,middags word terug verwacht voor controle van zowel het apparaatje, als voor mezelf.

@Cynthia: Die 2 maanden gratis hadden we er ook bij, maar zo nu en dan krijg je toch die extra Ned.sport en film zenders er alsnog ook gratis bij. Krijg je dacht ik bericht van.

Zo, nu ga ik ff proberen met 1 hand toch wat te doen hier thuis. Moet zeggen, ik ben vrijwel pijnloos nu, maar moet nog even voorzichtig doen, vanwege de wond ( die er mooi uit ziet ) en de draadjes die aan de icd verbonden zitten. Moeten eerst goed lichaams-eigen worden zeg maar.

Laterssssssssssss en voor de werkenden werkse.

Iedereen :kus:

Trl: ja een turk ja :wink:

Bloem: nee nog niet gepakt, dat doe ik zondag pas :wink: Jij ook alvast weer veel plezier tijdens je trip! :slight_smile:

MK: de volledige PDB cursus.

Roanna: rustig aan he! :kus:

@Bloem: :vak01: :vak01: Veel plezier. :dag:

dank jullie!!

@ mk ai… achterlopen is vreselijk, ben je eindelijk bij, loop je weer achter voor het volgende… succes ermee

@ roanna ze houden je goed in de gaten he? en voorzichtig he… ookal voel je je nu goed, gewoon lekker rustig aan blijven doen zodat je je ook goed blijft voelen