:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Trl:17 maart t/m 20 maart Izmir
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
**Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!
**Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog ā¦
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
goedemorgen all
Cyn : ziet er met de dag leuker uit he, zo vind je het vast niet erg als je vakantie afgelopen is
Beps : heerlijk vroeg en lang geslapen en nu naar voetreflex, ben benieuwd wat je er van vindt
Roanna : ook heel verstandig vroeg dr bedje ingedoken en straks weer heerlijk douchen
@Cynthia: Daās tenminste al wat, nu de rest nog.
@Beps: Oh, lekker lijkt me dat zo aan je voeten laten zitten drukken. Ik ben benieuwd hoe je het ervaart.
Ja, ik met zopy, maar ik heb dan ook geen padje mee naar bed. lol2 Ik moet toch wat he!!!
@Raak: Ja, neem me eigen maar even voor, als ik toch overdag niet goed kan rusten, ik er s,avonds maar wat eerder induik en dat gaat goed. Volgens zeggen⦠snurk ik wel een beetje. lol2
Verder iedereen maar weer een fijne dag en vast wel weer tot ergens.
Het was ontspannend echt lekker⦠Ook dingen dat ik denkā¦AUWWWW(en die voel ik nog) zal vandaag misschien nog erger wordenā¦Maar het geheel: Gaan we herhalen
@Cyn: Kijk het 1ste werkt al, als je straks uit Kenia terug bent: Huisje is er klaar voor :)!!!
@Roanna: Ik had ook geen padje mee dit keer: Liggen slapen: ZOOOO moeā¦
De modem was ook stuk⦠Dus ze hadden allemaal dingen geleverd waar ik niks aan had
Maar alles werkt! Mams weet alleen niet hoe ze de tv nu weer aan krijgt⦠haha⦠Dus ik ga vanavond wel even kijken! yeah en dan zondag ajax-az kijken
@ beps ja dat lijkt me heel erg lekker, alleen vind het niet zo leuk als iemand aan mn ene voetje komt, dus helaas niet voor mij weggelegd⦠waarschijnlijk voel je nu dingen op plaatsen die je niet eens wist te hebben
@ cyn kijk! het installeren lag dus igg niet aan jou! mooi dat het bijna opgelost lijkt te worden
@ roanna + raak, lekker is dat zonnetje he?? mmhhh zalig
@Bloemmie: Ja heel raar, wist niet dat ik een āprobleemā bij mn heup had⦠maar kon pal erna niet meer lopen vd pijn. Is ondertussen al gezakt, alleen nog āirritantā en morgen zal het over zijn⦠Maar zooo raar(en zooo lekkerā¦lag bijna te slapen!)
zo ladies, rustig hier, iedereen van het zonnetje aan het genieten? ik kom net van de kapper⦠ppff wat een zit maar ben blij met het resultaat, al is het al wel heel laat nu⦠moet nog een hoop doen. foto op FB trouwens!
Bloem : weer een mooi modelletje en nice lentekleurtje
Cyn : heeft alles draaiend nu en paps wil tegen bealing mee komen kijken
Beps : heeft dus toch duidelijk effect en je vindt het voor herhaling vatbaar
Trl : is ook lekker in de pauze naar buiten geweest om van het :zon02: te gaan genieten
Ik vandaag een beslissing genomen. Ben 2 jaar geleden begonnen met een thuisstudie Boekhouden, en nooit afgemaakt. Dus ga het nu toch nog oppakken, en het proberen af te maken. Heb er nog 2,5jaar begeleiding via internet van⦠Dus waarom niet he Je weet nooit of het van pas kan komen
cyn! goedzo! zoiets pakken ze je nooit meer af en zeker als je nog begeleiding krijgt!
ik ga maar eens mn spulletjes pakken, een koffer voor 1 week en eentje voor dit weekend⦠kom zondag thuis vanuit groningen en maandag om 7.30 uur weer weg dus mag wel beetje goed georganiseerd zijn!