Turkish Tea Time

http://94.100.121.10/1243700001-1243750000/1243727201-1243727300/1243727223_5_UP-q.jpeg

feestje

Viva,wat een leuke foto… Jij druk met van alles…en zoon uit dienst dus niet meer lang van huis,lekker hoor volop genieten van z’n dochter straks.

mogguh

ook weer op, wakker moet nog komen
heb alles gelezen maar nix onthouden…

http://94.100.114.168/1246400001-1246450000/1246401201-1246401300/1246401276_6_Xfkd.jpeg

eindelijk een leuke foto van damber en ik.

Mogge ik weer terug van fysio, stapje voor stapje gaat er iets verbetering in komen, dus ziet er eigenlijk goed uit
Viva : dat zijn idd leuke foto’s, je krijgt al een smal toetje hihi. Lekker zeg je zoon nieuwe baan en voortaan gewoon altijd thuis
Miere : zal zeker te moeilijk voor je zijn om nu met roken te stoppen maar wel een stuk gezonder tuurlijk. Sterkte met alles he:kus:
Bloem : weer wat nieuws van het solli-front?
Cyn : vandaag je laatste meubels als in me niet vergis
en toen wist ik het niet meer, fijne dag voor all :dag::dag::dag:

Goedemorgen. :dag:

@Jill::dag: Bedankt voor de complimenten. Enneh… genieten daar he!!!

@Viva: Wat een mooie foto’s van jullie allen. Prachtig hoor. Maarja… ik had je nog niet zo lang geleden in het eggie gezien en toen zag je er al zo goed uit. Hou ons op de hoogte he!

@Raak: Zeker neem ik me rust, al zal het alleen al zijn, dat ik s,avonds eerder naar bed ga. Soms heel even een klein nappie tussendoor, maar dat wordt al minder.

@cynthia: Was het niet vandaag dat de boel aangesloten wordt? Hopenlijk komt het nu goed.

@Miere: Ik denk aan je hoor! :kus:

De rest van de meiden inmiddels ook al wakker zag ik. :dag:

Vanmorgen voor mijn doen dan een hele operatie uit moeten voeren in de BK. lol2 Ik was al wel in bad geweest, maar de wond mocht nog niet nat worden, maar na een paar dagen mag de pleister eraf en mag dan douchen. Nou, ik voelde me werkelijk een old wief daarnet, maar met hulp van kokkie heb ik nu heerlijk kunnen douchen en heel belangrijk… het haar kunnen wassen. Na douchen de pleister eraf gehaald en voor zover ik het zelf kan beoordelen, ziet het er wel goed uit. Het jeukt nu een beetje.

Straks weer ff wat schapjes doen en dan weer pelan pelan.
Kokkie semen met de buurman nu een tuinhek tussen onze tuinen aan het aan leggen. Hij is er maar druk mee, die ouwe man. Hihihi.

Iedereen een fijne dag. :kus:

nee helaas geen nieuws… duurt me te lang en begin een beetje vreemd gevoel te krijgen… maar goed, heb vandaag contact gehad met uzb en ze zitten er wel bovenop, maar geen antwoord van de opdrachtgever… afwachten

Roanna, rustig aan he schat, je doet het weer geweldig. Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte…
ben even terug naar fase 1 voor 3 dagen, dat houd dus in alleen maar shakes. Morgen weer lekker een visje en groente, zo kom je even van een plateau af…en het werkt…zit nu op
-14,1 kilo.
Bloem balen zeg jammer dat ze niet sneller reageren, laat het onbestendige gevoel nog even weg. Soms zijn ze niet zo vlot bij bedrijven.
Raak, smal koppie tja daar zie je het, het eerste aan…een muizesnoetje zoals hubs zegt.

@Viva: Nou keurig toch zo. Jij doet het dus ook nog steeds heel goed. Morgen alweer iets lekkers dus… ga zo door!
Enneh…ja hoor, ik probeer ook wel rustig aan te doen. Komt goed!

@Raak: Jij ook de goede kant op met de fysio. Houwen zo he!!!

@Bloem: He, dat is best wel balen dan. Daar zou ik ook wel een bietje kriegelig van worden, maarja… er zal heus wel wat op je pad komen, alleen… tja… weer geduld hebben, maar ik begrijip je wel hoor.

Waar is Beps toch?

Mensen… niet vergeten te stemmen he!!! :wereld:

Roanna : ben al geweest hoor !!! Gaat goed he zo te lezen, ben heel blij :cheer::cheer:

@roanna
Een hele onderneming, maar alles weer schoon en fris.

@viva
Wat een mooie foto’s!

@Viva , leuke foto’s. Nu weet ik ook wat voor gezicht bij je hoort.

Trouwens, ik heb deze week een reisblog opgezet…
http://travelgirl.shareyourstory.nl
(de verhalen moet ik alleen nog even nalopen op mijn Nederlands ;-))

Onder andere de stedentrip naar Istanbul van afgelopen oktober staat erop :slight_smile: + een foto van mij.

Zooooo daar ben ik dan…
Moest vandaag weer naar Alkmaar, nu voor t werk… Heel leerzaam, heel proces, veel verder dan wij zijn…

Hoofd loopt over heb wel gelezen maar… gatenkaas…
Tot straks…

Cyn,hoe staan je meubels?

Viva,leuke moeder en dochter foto.

Roanna,pleister eraf en weer lekker gedoucht,zo te horen gaat het herstel goed,super hoor.

Miere,:kus:

Trl: echt super mooi!!! :smiley:

Heb nog maar 1 foto gemaakt, niet heel duidelijk… Maar hebben jullie een beetje een beeld :wink:

Tsss…wat een rust hier.

@TRL: Ja, gelukkig gaat het tot nu toe best goed en hoop dat het zich zo voortzet. Ik gebruik nu ook al 2 dagen geen molletjes meer.

@MK: Nou, dat was zeker ff een hele onderneming om even weer eens onder de douche te gaan. Maar alles is weer fris en fruitig hoor!lol2

@Viva: Alles nog rustig daar aan zee? Geen bijzonderheden over je schoondochter te melden? Laat het ook nog maar, als het kan, lekker even blijven zitten. Leuk, dat je zoon nu een burgerbaan heeft. Hoeft hij ook niet meer zo lang van huis.

@Beps: Naar de cursus geweest en ook weer wat wijzer geworden. Ik weet niet hoever jij bent… maar ik ga er zo in hoor. Ik wil er voor 11 uur inliggen. :slapen:

@Raak: Je was dus al vroeg gaan stemmen. Ik ben na de lunch ook met kokkie gegaan en meteen weer even wat schapjes gedaan. Verder heb ik lekker rustig aan gedaan vandaag.

Iedereen voor zo alvast…weltrusten en tot morgen weer. :kus: :dag:

@Cyn: Nou, voor zover er wel wat te zien is…super meisie. :cheer: Het gaat er echt op lijken nu. Alles van *PC nu ook voor elkaar? Geniet alvast .

@ roanna er gaat nix boven je eigen lekkere douche!

@ cyn haha grappig, ik heb precies zo’n bank, alleen dan in spiegelbeeld… zalig is dat!

ik ga ook vroeg erin,lekker slaapie doen

@Bloem. Ja, eg wel. :cheer:

Ik ga er nu echt vandoor. Het is weer mooi geweest voor vandaag.

:dag:

Roanna: pfff upc… vreselijk!!! Nog steeds niks! Morgen komt er weer iemand anders langs… :wink:

Bloem: ja echt heerlijk!! Mijne kan ook nog in spiegelbeeld evt.