peter, roosjes ik ben even het spoor bijster.
Cynnie lekker naar de azoren, toe maar, en je houd niet van vliegen, voorlopig kan je nog een paar uurtjes tegemoet zien, kenia, mexico en de azoren…
Viva: jeetje wat spannend zeg! Ze is nu 32 weken? Hoop dat ze het met bedrust kunnen verlengen/uitstellen!
En nee ik hou inderdaad niet van vliegen
En Mexico wordt waarschijnlijk de Dominicaanse Republiek.
volgens mij maakt dat geen barst uit, mexico of de domini…even ver vliegen.
ja ik duim maar dat ze nog even blijft zitten.
Ik hoop het ook! Mijn buurmeisje kwam met 33 weken… En dat was zomaar ineens uit het niets…
Viva,ik duim met je mee…
Cun,weer een reisje in het verschiet en wel de azoren leuk hoor
Linda,de postduif is gearriveerd dank je
Zie hier net de strooiwagen langs rijden zou het weer gaan vriezen dan??
@viva
Oh dat is eigenlijk iets te vroeg. Ik hoop dat ze met rust de kleine nog een tijdje ‘binnen’ kan houden.
schoondochter net aan de foon, ze mocht naar huis, morgen naar de verloskundige, volgende week donderdag weer naar het ziekenhuis, de vliezen zitten idd door de baarmoedermond, maar was niet schokkend, half uur aan de ecg gelegen, met de baby gaat het goed, getoucheerd en nu rustig aan doen. Baby is ingedaald maar zit nog niet vast, ligt wel in volkomen stuit, dus maar ff afwachten…gelukkig is ze weer thuis.
Mag iemand eigenlijk tegenwoordig nog gewoon bevallen als een kindje in stuit ligt?
nope, dat wordt een keizersnee.
Ik denk, ff kaike of er nog wat spannends gebeurd is op TTT en zie hier…
@Viva: Oh, meid wat spannund allemaal. Ik ga duimen dat alles weer op z’n pootjes terecht komt en dat alles op z’n tijd gaat, zeg maar. :kus:
Ja ik hoop het ook, ze ging in een stroomversnelling, ecg, toucheren, ze voelde zich net een openbaar terrein Lees grabbelton, hahahaha. We hopen er maar het beste van, haar moeder is ook bevallen van haar met 8 maanden, en van haar tweelingzusjes met 6 maanden. Dus het zit in de familie.
meiden een fijne avond…ikke NCIS kijken. heerlijk. truste allemaal
@Viva: Ja, kan me dat wat bij voorstellen dat ze zich zo voelde. Oke, afwachten weer dus, maar wel spannend hoor.
Jullie ook alleen een fijne avond nog en tot morgen ofzo. :dag:
Viva: mm wel beter voor het kindje dat het dan met een keizersnee gehaald wordt… Maar nu nog niet hoor, laat die kleine nog maar even lekker warm zitten! ![]()
Roanna: hoe gaat het daar? X
hallo ik ook weer thuis, vandaag naar Wallonie geweest en vanaaf meteen bij dochter gegeten
Viva : joh meis spannend, ik heb ook een stuitbevalling gehad bij de tweeling, tegenwoordig doen ze idd meestal keizersnee, hoop dat ze nog even wacht tot het :zon02: wat meer schijnt :kus: Gelukkig is ze nu weer thuis
Roanna : al boodschapjes gaan doen en ook nog visite gehad, toe maar, gezellig hoor. Nu denk ik al op 1 oor, neem wel je rust he
Cyn : jij weer een lekker reisje er bij, houdt niet op he :cheer:
Linda : op zoek naar schaatskaartjes
Beps : op visite bij J+H
toen wist ik het niet meer,:slapen: lekker en tot morgen maar weet niet of het voor de avond al zal lukken
Hallo allemaal,
@ Fenerfan, welkom!! Mijn vriend en ik, en ook mijn vriendin en haar man, zijn Fenerfans, dus in goed gezelschap!!
@ Viva, wat een spanning, ik hoop ook dat ze nog even lekker blijft zitten bij mama. En toppie dat afvallen, dat wil ik ook wel!!
@ Cyn stapt bijna van het ene vliegtuig in het andere, lekker meid, geniet er maar van!!>>>
@ Roanna gaat elke dag een stapje voor uit, heerlijk hoor, dat het zo goed gaat.
@ Beps heeft de haren weer in de plooi
@ Bloem weer thuis, en op naar de volgende uitstap, wel wat minder koud, denk ik. En hoe is het nou met de baan? Of heb ik ergens overheen gelezen?
Ik ga volgende week ook een dagje naar Heereveen, maar niet voor t schaatsen, maar ga het nieuwe huis van mijn zoon bewonderen.
@ Jill lekker in Turkije, het wordt vast wel gauw beter weer. Bericht van Crazy uit Marmaris, de laatste dagen heerlijk weer!
Verder allemaal knuf…
Hier alles zo’n beetje hetzelfde, niet echt veel nieuws.
Veel spanning, angst en machteloosheid. En stoppen met roken?? Nu maar even niet, ondanks dat ik weet dat het echt moet.
Knuf allemaal:kus::kus:
Ja, vanaf deze maand zijn de sigaretten 0,60 cent duurder per pakje toch??? Pffff… Blij dat ik 2 jaar geleden alweer gestopt ben. Nu alleen nog aan de waterpijp zo af en toe ![]()
Ik weer thuis, en al in m’n bedje op m’n pedje hihi
@Viev: spannend zeg. Kleintje blijf nog maar even zitten hoor
@Miertje: :kus:
Tot morgen @ll
@Viva,pfffffffffff je zal wel geschrokken zijn,hoop echt dat ze de bevalling nog even kunnen uitstellen,elke dag is er een gewonnen he.
Sterkte meid!!!:kus:
@Roanna,gaat goed he je bent toch toppie he,gewoon een super…
@Fenerfan welkom bij het gezelligste forum!!!
@Cyn je hebt gelijk pakken wat je pakken kan.>>>
@Miere,veel sterkte meis:kus:
@Beppie slaap lekker:slapen:
@Raak gezellig naar wallonie geweest.
@Bloem al nieuws wanneer je mag beginnen?
Meiden dikke knuf en heel veel:zon02:
:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia ![]()
Trl:17 maart t/m 20 maart Izmir
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
**Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren! ![]()
**Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
Zo ik lekker aan het rommelen alle bedjes afgehaald, en aan de was…genoeg te doen dus… kan maar gedaan zijn. Niets zo lekker als een schoon bedje.
Zoonlief per 1juni uit dienst, heeft een nieuwe baan in de ict gevonden, vangt het gat op wat schoondochter krijgt door minder te gaan werken, dus allemaal nieuwe dingen dit jaar.