@Fenerfan: Ook namens mij, van harte welkom en wat ze al tegen je zeiden, kom fijn op de thee en klets lekker mee.
@Viva: Goed bezig.
@Bloem: Zo hee… wat een werk, maar je hebt er dan ook weer eer van he!!!
Ik vanmorgen eerst weer koffiedrinkers gehad en daarna ff met kokkie naar de wijkmarkt en het WC (lopend) en dat ging me allemaal aardig goed af. Wel pelan, pelan nog, maar het begin is er. Ik ben zelfs al bij de BLuna en Blekker door de poortjes geweest en niks aan de hand. Ik ben er natuurlijk ook niet in gaan hangen he!! lol2
koolhydraten zitten amper in vlees/vis/ei. bladgroenten ect.
dus bij het buffet (japans.chinees.indisch) kun je eigenlijk je bomvol eten zonder veel koolhydraten binnen te krijgen.
In brood/pasta/aardappels/peulvruchten/fruit zit wel veel koolhydraten, dus uit eten gaan gaat prima. Je moet alleen even zoeken wat je neemt.
:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Trl:17 maart t/m 20 maart Izmir
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
**Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!
**Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
@linda: op vakantieveilingen kun je nu kaarten kopen voor een paar cent. 2 staankaarten en ging er net uit voor 15 euries. Het is wel voor 1 dag. Volgens mij was het voor aanstaande vrijdag worldcup als ik me niet vergis. @bloem: heb in de krant gekeken op mijn werk maar ik zie alleen voetbal staan in de stentor veluwe editie dan. @ferefan: welkom!!! En hopen dat de werkvisum gauw komt voor je. @roanna: nog even een knuffel van mij
Ik kreeg vorige week een nieuwsbrief en daarmee kon ik in April of Oktober mee naar de Azoren voor €199 l.o. Hadden het ook bijna gedaan, want daar kom je niet zo gauw, maar dat hotel lag nogal afgelegen en je bent dan haast verplicht om een auto te huren… of…leuk als je voor de rust komt. Nee, dus toch maar niet.
@Cyn: GAAF!!! Ik vermaak me wel met Rupsje en Peter rond die tijd lol2lol2!!!
Ohh en ik was vandaag voor mn haartjes, en morgen voor t werk bij jullie hahaha…
@Roanna: Dat ben je niet, en oud al helemaal niet, jij hebt tenminste je tanden nog lol2lol2lol2!!! (sorry…hihihihihihi ik ook nl ;)!!!)
En toen… ehhh vanavond bakkie die bij J&H en verder niets nieuws eigenlijk
hehehe zit peter niet in de maling te nemen… hahahaha LOL @linda: oke gisteren stond er nog wel voor thialf op. Maar in de gaten houden kan geen kwaad! @roanna: knuffels zelf voor een oude taaie hahahahahaa grapje!!
In spanning zitten wachten, schoondochter en zoon naar het ziekenhuis, er is ontsluiting en de vliezen zijn door de baarmoedermond gezakt…pfffffff…ze heeft al weken last van pijnlijke buiken, al een extra echo gehad toen ze er melding van maakte, maar ze zeiden dat er niets aan de hand was. Vandaag dus de 30 weken echo en nu dit als resultaat, ze krijgt vanavond nog een echo bij de gyneacoloog…dat wordt dus bedrust, of opname…