Turkish Tea Time

@Roanna:allang haha, lekker lectrische deken aan en tv kieken

@Cyn: we horenidd meer over de ruzies dan over ‘leuke’ dingen. Das idd jammer en zeker niet eerlijk. We horen nu hopelijk alle dingen, en ook welke kans wie gaat maken

@Fenerfan: leuk dat je mee wil kletsen, maar omdat we al heel lang(een jaar of 3-4) met elkaar kletsen is het evn wennen dat iemand op de thee komt die wel kletst, maar die we totaal niet kennen. Dus: stel je voor, wie ben hè, wat die je, wat koppelt je aan ons geliefde land. Kortom: stel je eens voor!

Ha Bep, dankjewel. Vond het altijd zo’n gezellige boel hier als ik jullie verhalen las dat ik dacht: “Eens kijken of ik aan mag schuiven”.

Mijn echte naam is Linda en ik ben 23 jaar. Mijn nickname is Fenerfan omdat, jullie raden het wellicht al, ik graag naar Fenerbahçe kijk.
Ik kom eigenlijk al acht jaar op rij in Turkije en Turkije voelt voor mij altijd als thuiskomen. Als ik over Turkije praat, zien mensen dat ik glunder. Vaak krijg ik dan ook de vraag: “Wat heb jij met Turkije?”

Een vraag waar ik voor mezelf wel een antwoord op heb maar wat ik niet onder woorden kan brengen, like I said, het voelt als thuiskomen.
Al acht jaar lang op rij naar Turkije dus, normaal eens per jaar naar de zuidkust (o.a. Kemer, Antalya, Lara, Belek) maar afgelopen oktober ook eindelijk naar Istanbul geweest. En er staan nog veel plaatsen op mijn to-do-list.

Maar allereerst ga ik aankomende zomer werken in een hotel in Lara. Mijn werkvisum heb ik 3 weken geleden aangevraagd en daar is het nu wachten op, zodra ik deze heb boekt mijn werkgever een vlucht. Ik ga in de animatie werken, iets wat al bij mij kriebelt sinds mijn 15e maar nog nooit heb gedaan omdat ik eerst ben gaan studeren enz. Ik heb tevens vorige maand mijn NHA cursus Turks voor beginners afgerond en wil de cursus voor gevorderden ook nog gaan doen.

Omdat ik graag over Turkije praat en nieuwtjes, e.d. bij houdt ben ik een tijd geleden eens gaan kijken naar leuke forums, waar deze met stip bovenuit sprong. Mensen in mijn omgeving begrijpen mijn liefde voor Turkije toch vaak niet.

Selamlar,

welkom fenerfan

@ koliboli + linda, volgens mij staat het alleen in de regio grootzwolle. daar is ie online igg te vinden en weet ook niet of ie uberhaupt in de krant staat of enkel voor online… tis allemaal beetje vaag

ik heb de spagetti achter de kiezen en ben 50 gieg aan foto’s aan het overzetten, dat kan de computer ook zonder mij, dus welterusten!

Welkom Fenerfan

@Bloemmie: Zo ist: Alles doet het vanzelf, en jij lekker slapen(eigen bedje toch al??)
Lekker weer alles op zn plek, en zorgen dat alles klaar is voor maandag…:)!!!

Ik zo naar Alkmaar, en weer terug… Morgen weer Alkmaar maar dan voor mn haartjes…

Beps: oh oh… Ik zal oppassen dan :wink:

Have fun in that lovely city :biggrin:

:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:

:kenya:Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia :kenya:

Trl:17 maart t/m 20 maart Izmir
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Beetje later dan anders maar ja kan gebeuren.

Fenerfan,welkom hier,leuk dat je animatiewerk in turkije gaat doen.

Cyn,gaat goed komen,meningsverschillen horen erbij.:kus:.

Fenerfan welkom hier op het forum, en klets gezellig mee zou ik zeggen.
Ik achter mijn bureau niet de hele dag, maar heb toch even mijn neus laten zien, het is hier natuurlijk vakantie.
Roanna verloren van Beps wie het eerste in bed lag, mooie bloemen en taart, het klink weer reuze gezellie.
Bloem compie uitgewerkt?? met die 50 gig…hij zou er bijna van gaan hoesten.

Ikke weer blij…weer 3 ons eraf…nu dus -13,5 kilo…hij gaat lekker, ondanks het weekend, met feest, en nog uit eten ook…(jawel heus wat genomen, maar geen koolhydraten…)

@ Turkijelover:
18-07. Fenerfan :wink:

Fenerfan, ook namens mij welkom! :smiley:

Viva: gaat lekker!! :smiley:

@viva: uiteten en dan geen koolhydraten maar kan ik dal wel aan denken?

@fenerfan: welkom!

Fenerfan,18-7 ??? Naar Turkije of jarig??

Jarig :slight_smile:

mogguh

awwhhhhhh home sweet home of moet ik zeggen, eigen bedje eerst… mmhmhhhh
ff brood gehaald en nu aan de slag, paar telefoontjes plegen, wassen, konijntjes en dan de foto’s. moet vrijdag namelijk alweer in heerenveen staan… hhaha

@trl: de postduif is onderweg naar C.

@bloem: het lijkt me heel erg leuk/mooi om een keer een schaatswedstrijd in heerenveen mee te maken, kun je daarvoor makkelijk kaarten kopen?

:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:

:kenya:Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia :kenya:

Trl:17 maart t/m 20 maart Izmir
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
18/7 Fenerfan
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Fenerfan,staat erbij

Linda,oke we zien hem wel verschijnen. Ik heb toen gewoon kaarten gekocht op www.thialf.nl ff een account aanmaken en je kan kaarten bestellen,is wel paar jaar geleden,weet niet of het nog zo makkelijk gaat.

tegenwoordig kan dat niet meer, je moet via schaatsen.nl kaarten kopen, maar dat werkt hetzelfde. dit weekend is de laatste wedstrijd in heerenveen, er zijn nog wel kaarten geloof ik