Turkish Tea Time

Goedemorgen piepels.

Ik ook weer wakker. Gelukkig maar weer toch. lol2 Zal maar eens niet!!!

Bij ons daarnet alles eruit. Da’s nadeel van alles in 1, dan ligt ook alles eruit, maargoed, gelukkig niet lang.

Heb in de tussentijd heel voorzichtig wat was opgevouwen en alles plan plan hoor. Nu even mijn eigen in de sop zetten.

@Cynthia? :kus:

Verder iedereen een fijne dag en vast tot laters wel weer ergens. :dag:

mogge all !!
Jill : weer veilig aangekomen en nu maar genieten
Cyn : wat vervelend om te lezen, maar jullie zullen er samen wel uitkomen, verder gaan of stoppen. sterkte met jullie beslissing :kus::kus::kus:
Viva : heerlijk weekend gehad en nu de riem weer wat strakker
Roanna : pelan pelan, groot gelijk hoor meis
Bloem : een heel goeie en veilige terugreis
Beps : oeps jij was ook weer een vroege vogel vandaag

Pfff… uitslapers! :wink: Ik zat vanmorgen om 8:10 al bij de tandarts… Maar gelukkig was alles in orde!

Fenerfan : welkom hier enne…is het meegevallen bij de tandarts ?
Uitslapen valt hier nogal mee hoor, een aantal van ons, waaronder ikzelf, zijn
meestal tussen 5.30 en 6.30 op, dat is nou niet echt uitslapen lol2lol2

Ha! Mijn wekker ging om 5.30 en heb in tha plane langer geslapen dan in bedje. En t was maar een kort vluchtje, dus jullie snappen wel hoe moe ik ben. Nog ff-kes en dan thuis

Bloem : das dan toch nog voorspoedig verlopen, welkom thuis !!

Kennen we trouwens iemand in de omgeving van zwolle die de stentor van vandaag voor mij zou willen bewaren? Kennen jullie iemand die jullie dat kunnen vragen…??? Pleassseee

@bloem: ik kom uit de buurt van… maar ligt eraan want de stentor heeft 2 editie’s in de buurt zwerven. Namelijk ijsselland editie of veluws. Welke wil je?
@cyn: ben het met bloem en beps eens maar goed jij bepaald! Doe kalm aan!
Nu lekker met je huisje aan de gang en die heerlijke vakantie naar Kenia!!!

@bloem: mijn schoonouders hebben ook elke dag de stentor, dus ik zou je wellicht ook kunnen helpen

@Bloem: Welkom thuis en tja… de Stentor is mij wel bekend, maar heb alleen de zaterdageditie en dan nog uit de eigen regio, maar kan het best wel even rondvragen, alhoewel ik niemand in die buurt ken. Maarja… daarom is het goed, dat je het hier ook even plaatst.

Zo meiden, en ik had vanmiddag bezoek hoor. Wat ben ik weer verwent.
Eerst de ene buuf met een mooie hortensia en later… Beps en rupsie met een… hele… echt hele grote bos bloemen, mede namens Bloem. Wauw… Ze staan hoor Beps. Ik heb ze over 2 vazen verdeeld en dan nog zijn het grote bossen. Het staat zo mooi. Bedankt nogmaals, ook dat je hier op bezoek was. :kus:

Maar ik hou van jullie allemaal hoor!! :kus: Nu ff eten.

@roanna: hoe gaat het vandaag, leuk dat je zoveel bezoek hebt gehad vanmiddag

HAHAHA… ja volgens mij kan je er zelfs 3 vazen mee vullen… hahahahaha…

Was dus even bij ons Roanaake langs, ze zit er echt goed uit…
"bosje’’ bloemen gebracht, stukje taart(Nee viev, onverantwoord, maar ZOOO lekker :)!!!) en een bakkie gedaan en weer lekker naar huis

Nu even ontspannen

@beps: leuk dat jullie vandaag bij roanna langs geweest zijn, heb je binnenkort keertje tijd op dinsdag- of woensdagmiddag dat ik keertje kopje koffie bij je kan komen drinken?

Roanna,leuk hoog bezoek gehad en verwend met een mega grote bos bloemen,super hoor.

Bloem,welkom terug.

Beps,gezondigd vandaag met een heerlijk taartje, moet kunnen toch.

@Roanna en beps: koffie koffie lekker bakje koffie met wat lekkersssssss hmmmmmmm ach ja soms moet het kunnen!
Als het maar gezellig was! En beps een rondje extra met de doggies!!!

Ik ben een avond vroeg naar bed… Tot morgen !

Ja, ik ook. lol2

Wie het eerst in bed ligt!!!

Weltrusten all. Tot morgen weer. :kus:

:dag:

Roanna: wat lief van iedereen… En mooie bloemen van Beps/Hubs en Bloem :smiley:

Beps: Slaap lekker!

Bloem: welkom back!

Er moet me wel toch even iets van het hart. Ik heb de laatste tijd misschien een beetje de indruk gewekt dat M. en ik ontzettend veel ruzie hebben, en dat lijkt misschien zo, omdat ik eigenlijk alleen daarover praat. En dat is eigenlijk niet echt eerlijk. We hebben meningsverschillen, maar dat heeft er puur mee te maken dat we elkaar steeds beter leren kennen, ik zo mijn karakter heb, en hij de zijne… en dat botst weleens.

Gisteravond daarentegen was voor mij een tijdelijke druppel… maar binnen 24 uur komen we beide tot de conclusie dat we niet altijd met elkaar kunnen, maar zeker ook niet zonder elkaar. Vanavond heb ik een dik excuus van hem gehad, en dat wil absoluut niet zeggen dat het voor mij dan meteen einde verhaal is, vergeven en vergeten, zeker niet. Maar de weg is geopend… Al is de weg wel nog lang…

@Cynthia: Ach ja, de tijd en de toekomst zal het leren en wie weet worden jullie op een dag wel een keer heel gelukkig. Hetzij hier of daar.

Nu ga ik echt nokken. Nog even FBen en dan erin.

:dag:

@Beps; Ik denk dat jij gewonnen hebt. Lig je er al in? :slapen:

Haat en liefde liggen vaak dichtbij elkaar… :slight_smile: