Turkish Tea Time

@cyn: wat balen zeg dat alles niet werkt en dat je weer moet wachten tot woensdag, heb je al een idee wanneer je gaat verhuizen?

De week na mijn vakantie ga ik over… Dus eind maart zo’n beetje :wink:

@cyn: spannend hoor, wil je mij jouw adres nog even mailen?

@cyn:thanx!

Zo meiden ik ben bijna klaar… Nog een uurtje…

Ik ook.

Fijn weekend gehad en alles stap voor stap gedaan, dus zo op tijd voor mij doen, naar bed.

Even update mijnerzijds… wond staat nog wat strak en daardoor nog wat pijnlijk, maar verder mag ik niet klagen. Over een dag of 2 mag de pleister eraf en dan zal het hoop ik wat soepeler zijn. De hechtingen moeten er dan nog vanzelf uitgaan.

Zo dadelijk nog ff 2 molletjes en dan lekker slapen. Iedereen alvast weltrusten en voor de werkenden, werkse weer.

Beps…wel thuis zo.

:dag:

Heyyyyyy meiden.

Bedankt voor jullie lieve berichtjes,we zijn goed aangekomen.
Het weer is redelijk voor de tijd van het jaar,vanmiddag zon nu regen maar toch beter als thuis.

@Roanna,fijn he weer in je eigen bedje ik ben blij dat het zo goed gaat.
En die vermoeidheid zal nog wel even duren he is toch een operatie he.
Ik zou wel opletten met die big brother naast je,die registreerd echt alles he,anders zit die dokter straks met rooie oortjes na je hart te luisteren.

@Viva,gefeliciteerd jeetje wat zie je er super uit,je mag met recht trots zijn .Ik zou die turken maar in de gaten houden in juni lol2

@Bloem zijn jouw foto`s online te bekijken ik ben wel nieuwschierig.

PFFFFF ben het even kwijt had al 2 keer een bericht gemaakt maar internet valt steeds uit en dan berichtje weer kwijt.

@Beppie,nog even dan lekker naar huis.

Dikke knuffel voor allemaal:kus:

@Roanna:dag::dag::dag::dag::dag::dag::dag::dag::dag::kus::kus::kus::kus::kus::kus:

@Jill: :dag: :dag: :dag: Oh mooi. Goed aangkomen dus en weer fijn een poosje in jullie huisje. Nou, lekker genieten hoor.

Ehhh… dat ding maakt alleen om 3 uur s’nachts een soort van hartfilmpje, maar dat merk je niet en och… die rode oortjes tijd, is voorlopig niet aan de orde. Is wegens omstandigheden gesloten. lol2lol2 :stuck_out_tongue:

Nou, nu ga ik lekker mijn bedje in.

Weltrusten all. :kus:

Hey Meiden…

Voor jullie het ergens anders lezen… M. en ik zijn waarschijnlijk verleden tijd. Lang verhaal, en ik ben leeg… Wil dit nog goed komen dan moet er gepraat worden, heel veel gepraat…

Slaap lekker…

Jammer cyn maar ik ben wel van mening dat het ook leuk moet zijn en toekomst moet hebben en jullie hadden de laatste tijd wel heel veel hommeles. Maar goed, misschien kunnen jullie wel veel praten en komt t weer goed

@jill www.passion-for-skating.com

En nu slapen. Over 5 uurtjes de trein, de bus, het vliegtuig, de tram, 3x de trein en stukkie auto en dan zijn we wel weer een dag verder. Doei

Owh trouwens
@trl, cyn en viev!!!
Het is toch gelukt!! Die vriendin van hier heeft nog 3 magneten voor me op weten te snorren!

@Bloemmie doe voorzichtig!!!

@Cyn: Jammer, maar ik ben het wel met Bloemmie eens, veel ruzie doet ook geen toekomst opbouwen… Maar jij eerst Kenia, dan je huisje… bouw aan jezelf, dan komt je toekomst vanzelf goed :kus:!!!

@Roanna: Geen rode oortjes… lol2lol2lol2lol2lol2!!! ach ja… op jullie leeftijd lol2!!!

ik thuis, meld me morgen weer…

Goedenmorgen!

:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:

:kenya:Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia :kenya:

Trl:17 maart t/m 20 maart Izmir
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Cyn,sterkte :kus:

Bloem,SUPERRRRRRRRRRRRR bedankt.Een goede terug reis.

Roanna,wel fijn dat ze je in de gaten houden met big brother.

Bloem: yeah! :thumbsup: Thanks! :smiley:

Goedemorgen meiden.

Jill lekker weer "thuis"en wat je al zegt lekker weertje het is alleen nog geen zomer, maar alles beter dan hier.
Roanna geen rode oortje voor de dokter, hahahaha doe rustig meissie, luister naar je lichaam
Bloemmie een lange reis met overstapjes voor de boeg, en yeahhhh weer een plakker thanx.
Cynnie jeetje over met M…tja vervelend maar altijd ruzie is ook niets.
Zo ik het weekend overleefd, veel te veel gegeten dus nu weer strak aan mijn schema. hahahaha.

Ik ook weer wakker…

Ik ook wakker… al sinds gisterochtend 9 uur :ninja: