Turkish Tea Time

oke modeshow voor feestje vanavond…

http://94.100.120.81/1243150001-1243200000/1243152101-1243152200/1243152120_5_RCnd_2.jpeg

@viva: wauw wat zie je er goed uit super!

thanx

Ik wil maandag weer proberen te beginnen is heel hard nodig

Viva : ziet er gaaf uit meis, dikke proficiat !!:kus:

ZOOOOO VIEVVVVVVVV!!!
GAAF!!!

@Raak: Nee hoor, geen leedvermaak, Rubbie kan dat allemaal prima, ik ga wel internetten haha

Ikke naar bed Tot morgen all…
:slapen: lekker

Viva: wauw! Super zeg!! Nee hij doet het nog niet… Duurt 24 uur dat activeren… :wink:

Beps: nou het was niet dat ik het niet goed deed… Maar *pc vergeten was om mijn kabel te activeren… Handig :wink:

mogguh!!

@ viev het is niet meer zo koud hoor, gewoon -1 of -2. De wind was wel beetje tricky maar ook die verdween gedurende de dag en heb moooooie plaatsjes geschoten. beetje stressen om alles op tijd bij de krant(en) te krijgen maar is denk ik wel gelukt.

@ roanna lekker thuis geslapen? er gaat nix boven home sweet home! :kus: kanjer ben je!
sorry voor de rest, mn hoofd is druk met andere dingen

Bloem : kijk dat zijn betere temperaturen, toch ? Mooie foto’s !!!
Geniet nog maar
Fijne dag allemaal !! :dag::dag:

:GERMANY:Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland:GERMANY:

:kenya:Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia :kenya:

Trl:17 maart t/m 20 maart Izmir
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Viva,je ziet er super uit…Wauwww

Cyn,niet zo slim van de u*c

TRL: nee helemaal niet slim :wink: Dus ik hoop dat ik het straks kan fixen… Kan ik mooi psv-ajax kijken :wink:

Net nog een bikini gekocht… :smiley: Voor volgende week :slight_smile:

Goedemorgen piepels.

@Viva: Toppie! Hopenlijk was dat het feestje ook.

@Cynthia: Nou, ik hoop het voor je… Kokkie geniet er zo van. Zat gisteravond ook al de hele avond rechtstreeks voetballen te kijken en dan vanmiddag he!! Succes ermee meissie en anders ff R. bellen of smsen. :wink:

@Raak: En… ga je nog toeren vandaag of geen weer ervoor? Hier grijs en miezerig.

@Beps: Werken of toch een dag je vrij vandaag?

@Bloem: Ik heb ook al even wat foto’s van je bekeken en dat ziet er weer fraai uit. Mijn complimenten hoor! Ik weet niet hoelang je nog blijft, maar geniet er nog even van.

Ja, inderdaad… thuis slapen is toch home sweet home hoor en gelukkig lukt het slapen me aardig goed ( wel met zopy ) en er staat zo’n zendertje op mijn nachtkastje ( waar ik geen last van heb ) die het een en ander in de gaten houdt, zodat alles bij de volgende controle, eventuele afwijkingen doorgenomen kunnen worden. Big brother watches me lol2
En wat ik wel merk… dat ik wat eerder moe ben zo na een dag op te zijn geweest. Ga meestal na het avondeten even een tukkie doen, voor zover me dat lukt en dan gaat het weer.

Nou, ik wens iedereen een fijne Zon:zon02: dag verder. :kus: All.

@Roanna: Lieverd: Je hebt een operatie gehad, onderschat alles niet skattie!!!
En daardoor ben je gewoon een poos moe, het moet ‘uit je systeem’… die verdovingsrotzooi…
En laat Big Brother maar Watchen hoor… als hij maar zorgt dat onze Roannaake zo lekker door kan…

Ik vandaag ‘vrij’ hahahahahaha… nee joh,… vanavond weer werken…

Wat een rust hier…
@Cyn: hadden wij ook, ze hadden gezegd dat het vrijdags actief zou zijn, maar werd dinsdags pas.

@Bloemmie: echt topfoto’s, en die temp zijn ook beter dan -20 ofzo.

Ik heerlijk gegeten, zo m’n eten voor de avond enzo klaar zettten en dan op naar m’n werk rond 16 uur.

Cyn,succes dan maar weer vandaag met de U*C en hoop voor je dat het lukt dat je lekker kan kijken.

Beps,werk ze alvast voor straks.

Roanna,:kus:

Nou nog steeds niet gelukt, ze komen nu zelf woensdag alles doormeten en installeren, het kan namelijk ook zijn dat mijn kabelingang kapot is…

Roanna: :kus:

Zoooo das irritant!!!

Ja behoorlijk! Maar goed… ik woon er toch nog niet… En elke dag dat ik er geen gebruik van kan maken krijg ik 4euro terug… En dat loopt vanaf 21feb… Dus heb straks al bijna 1 maand gratis :tongue: