Turkish Tea Time

Roanna lieve schat wat een domper zeg, meissie je bent een kanjer. Ik ga voor je duimen hoor.
En dan hopelijk morgen naar huis. We gaan er van uit dat het nu wel goed gaat.
En doe kassiean. Letterlijk en figuurlijk.

Zooo lekker gegeten, vis met roerbakgroenten, heerlijk!!
Avondeten stond al bij viev op het menu vanmorgne(met file en een eitje, en ook zalm jammie)

En nu…

@Roanna: Ik duim weer… wat jammer, maar beter dat ze het nu vinden dan over 2 maanden…

@Cyn: Een kat is een solitair(al zegt men van niet) past zich prima aan, en als jij zorgt voor afleiding…dan valt het slopen best mee(of gewoon 2 kittens haha)

Roanna was om 15 uur weer terug op zaal, nu duimen dat het goed zit(gaan we gewoon vanuit) iedereen de groetjes en een knuf HIHI

@Bloemmie: Voor mij werkt juist door regelmatig te wegen. Ik heb dus gister eea gegeten wat ‘niet past’ bij mn afvallen, dus was kijken of ik wel afviel een soort van belangrijk haha…
Maar… ik vind 2,5 kilo sinds maandag(zondag heb ik nog ‘gewoon’ gegeten) echt niet slordig, gep**pt of niet lol2!!!

nee kijk, dat zet zooien aan de dijk, dat voel je ook meteen in je broekband denk ik zo…

ga ff wat foto’s uploaden op mn FB

@roanna: knuffel :kus:

en ik ga weer… te erg! :ninja::ninja::ninja:

@Roanna,wat vervelend nu he maar wel super van die arts om je gelijk opnieuw te behandelen en niet te wachten tot morgen of zo.
Hoop dat je er geen last van hebt dikke:kus:

Roanna,hoop dat alles nu wel goed gegaan is en je morgen lekker naar huis mag :kus:

Bloem,mooie foto’s op je fb.

Toen ik vanmiddag naar huis ging (mijn fiets staat altijd buiten op het werk) lag er een klein bosje rode rozen op het kinderzitje,geen idee of het wel voor mij was of dat iemand het er even op had gelegd en vergeten is,maar ze staan nu mooi op de vaas bij mij thuis

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

hhahaha trl, dat was vast iemand die wist hoe erg jij dat verdiend!

ikke hier beetje in shock… off. hotel is hier 2 minuutjes vandaan en kan ik alle info krijgen en de bus naar de baan, was dus op stap met die postcrossing vriendin en ze heeft me gewoon voucher gegeven voor dinner en lunch (a heel veel euro’s per stuk) en kan dus nu soort van gratis eten en tja… zo lief… iemand een goed idee wat ik haar terug kan geven? misschien ga ik nog even een bos bloemen kopen… vind ze vast mooi.

maar goed, lekker gegeten en ga denk ik op tijd naar bedje toe. zal voorlopig de laatste avond zijn dat dat gaat.

@ cyn bedankt voor de tip van vaseline. ik koop altijd standaard labello maar merk wel dat je er ‘verslaafd’ aan raakt omdat je telkens dat droge gevoel houdt. nu dus roze vaseline voor de lippen gekocht en smaakt igg lekker en voelt goed aan

@ trl nou vandaag gezocht, maar gewoon geen souveniershop te vinden. misschien in tampere nog maar weet niet of die zo achterlijk vroeg al open zijn. wat voor iets zoeken jij en viev eigenlijk? moet het iets typisch zijn…?

iemand trouwens nog een tip hoe ik van statische electriciteit afkom. ik ben echt geladen, zo erg dat mn handen er pijn van doen. de oorzaak is denk ik mijn jas. die hangt nu te knetteren op de kapstok, mn haar staat rechtovereind maar hoe kom ik er vanaf…?

Bloem: Labello werkt inderdaad verslavend, maar maakt het uiteindelijk alleen maar erger. Ik ben in alle jassen, tassen vaseline zitten. Van de kruidvat, kleine ronde blikjes, heb de roze, heb bruine met cacao boter (als het echt heel koud is) heb groene met aloe vera… gewoon voor altijd… en gele voor als ik naar de zon ga :smiley:

ja ik had dus sunlabello bij, alleen daar worden je lippen zo wit van, dus nu ff een blikkie roze gekocht. werkt prima, vind het alleen minder dat je dus met je vingers moet doen, maar ach, handschoentjes uit, blikkie erbij en klaar… en dit staat een stuk beter

Dat is het enige nadeel… Nog een voordeel… Als je een scheurtje in je vinger ofzo hebt… Dus kapot velletje… Ook vaseline opsmeren… helpt prima! Ik smeer 2x in de week mijn nagelriemen in met vaseline :smiley:

ja dat kan ook, alleen dan wordt de handcreme weer zo overbodig.

Ja… en dat ruikt eigenlijk gewoon veel beter he :wink:

Bloem,een magneet waar de plaatsnaam,land opstaat ofzo…

Bloem: mochten ze nou echt heel goedkoop zijn (*wat ik niet verwacht)… :smiley: Dan wil ik er ook wel heel graag 1! Kan ik eventueel wel kaarten in Kenia voor jou scoren!

ja nou… voorlopig is uberhaupt iets toeristisch vinden nog onmogelijk… zelfs geen ansichtkaarten! maar goed, ik zal dus in tampere nog even kijken, misschien in de giftshop op de airport ook nog…

anyways, welterusten, heb miertje nog een sms gestuurd maar nog geen antwoord. die zal wel te druk zijn met anderen en kan haar geen ongelijk geven. sweet dreams

Nighty night! :smiley:

Ik vanavond mijn nagels weer gedaan, en geblogged… Moet toch wat doen he… Manlief weer niet online (nog steeds geen i-net thuis) :wink:

Ha lieverds,
@ Bloem, ik lees hier van je sms, had even de telefoon niet in de gaten gehouden de laatste paar uur.
@ Roanna, ik hoop dat het draadje nu goed vast zit, en dat je gauw naar huis mag
@ Beps en Viev, goed bezig met afvallen, ik moet ook nodig weer aan de bak, maar gaat even niet.
@ Cyn en Jill al weer bijna op vakantie, lekker hoor.

Koelkastmagneten, labello of vaseline…Ik vind het allemaal best.

Askim is niet in t ZH, maar gewoon thuis met een hele berg medicijnen. Het gaat op en neer met hem, de ene dag voelt hij zich redelijk, dan weer slecht. Ik heb hem gisteravond gezien en dat ging redelijk, behalve het hoesten dan. (hoetsen, zegt hij zelf). Bloed ophoesten is nu over. Als het even kan haal ik hem zondag weer op naar mijn huis. Binnen 14 dagen wordt hij gebeld door ZH wat ze verder gaan doen. Chemo schijnt nog niet te kunnen, omdat dan eerst het vocht uit z’n hoofd weg moet zijn, daar heeft hij nu de medicijnen voor. Hij is zelf erg optimistisch, en maakt gewoon plannen voor de toekomst, dus daar probeer ik maar in mee te gaan. En ik ga echt bewust proberen er goed mee om te gaan,en het een plek in m’n leven te geven, want anders ga ik er onderdoor, en daar heeft niemand wat aan, hij zeker niet.
Bedankt dat jullie zo meeleven, luv-joe-ol.
XX

Hier nogal druk, wel rust in mn hoofd. Maar het is vreemd zo…

Nu , nog 1 uurtje(btje ego, alles gelezen, BLoemmie: :kus: en genoten vh eten, Cyn nagels, en verder…Blank)